Nekem is 2005-ös van és sajna azon már nem lehet teló húzó-nyomó fokozatot állítani. Vicces, h az előtte lévő modelleknél meg még igen. Mivel alapból elég lágy a telója és te pályázni akarsz vele, akkor szerintem telócserében is gondolkodj.
Típushiba egyébként a vez.lánc feszítő.
hat szerintem ha inditokulcs nincs hozza, akkor alapbol szamolhatsz egy plusz 20K-t az egeszre, mert a H.I.S.S-t nem lehet kikotogetni es csak azzal a kulccsal indul, amit "betanitottak".
nekem anno berhelt elektronika miatt volt egy komplett elektronika cserem a megboldogult 929-en. 80K volt a gyujtaskapcsolo, tanksapka es az elektronika egyben 1 kulccsal es rendeltem hozza egy gyari honda "nyers" kulcsot, amit a szakszervizben "megtanitottak" (+20K), azaz a tortenet a vegere 100K-ban allt meg.
szoval a kulcs hianya miatt alkudj, mint a kurvaelet
mondjuk hogyha be sem tudod inditani, akkor en tuti nem vennem meg... ha lenne hozza kulcs, akkor meg 6 ev allas utan milyen lehet benne az olaj, a benzin meg az osszes folyadek?
ha nem vagyok indiszkret, mennyiert kinaljak?
Segítségeteket szeretném kérni! Vennék egy 2005-os Honda CBR 600 F4i-t pályázni, 6 éve áll. Mire kell leginkább odafigyelnem, mik a típushibái a vasnak? Továbbá van még egy probléma, a indító kulcs nincs meg hozzá sajnos.... Ilyenkor mi a teendő? Illetve egyéb módon indítható-e?
Válaszokat előre is köszönöm!
hali!
allandoan lemerult az akksim - ez ugye egyertelmu - aztan csereltettem fesszabalyzot, de az sem oldotta meg. utana kiderult, hogy leegett az alloresz. 3-szor lett ujratekercseltetve, de mindharomszor leegett.
aztan a szerelok eszrevettek, hogy a forgoreszben van egy minimalis deformalodas... forgoresz csere utan (bontobol 15K-ert) ugyanugy lefustolt az alloresz. ekkor kimeregettek a generatordeklimet is es a belso oldala kb 1 mm-t el volt deformalodva... es amikor jobban belegondoltam, egy faradt esti pillanatban az utcank elejen levo kavicsos hordalekon gyokkettovel sikerult megfektetnem az egyseget pont arra az oldalra. rendeltem egy gyari deklit 25 penzert es igy meg is oldodott a problema. szoval forgoresz- es deklicsere + alloresz ujratekercseles utan mar nem volt semmi ilyen gondom.
nekem a 929-ben banner akksi volt.
voltak generator problemaim, ami miatt parszor elofordult, hogy csutkara leszivta az akksit - olyannyira, hogy meg le is allt a motor - de utana feltolottem es minden oke volt vele. 5 even keresztul minden gond nelkul hasznaltam.
regebben en is castrol actevot hasznaltam, de az nekem hamar "elfaradt". hamarabb lett akados a valtom - kidobni mondjuk sosem dobta ki a sebesseget. aztan valtottam repsol moto sintetico-ra (10W-40). azzal nekem popec volt.
Megadta magát az akkumulátorom (PowerRoad-Kínai), most szeretnék bele egy új akksit , de most nem akarom elkövetni azt a hibát hogy nagyon gagyit veszek! Két típusát néztem ki a Banner YTZ10S-ét és a Varta YTZ10S-ét! A banner 14.000 Ft a Varta 24.000 Ft! Mi a véleményetek a márkákról melyik az ideális? Nem okvetlenül a drágábbikat szeretnél csak akkor ha nyomos érvek szólnak mellette!
A másik kérdésem pedig mert olajat is cserélek , de nem tudom mi legyen tavaly előtt Castrol Actevo Xtra volt benne minden tökéletes volt váltó minden, aztán tavaly meg Motul 5100 raktam bele avval néha kidobta a kettest!
Sőt virulok! Picit elhavazódtunk a virtuális szerverek és egyéb nyalánkságok tömkelegében. De már kellene némi négyhengeres darázsfütty muzsika a füleinkbe. Épp már nincs 50cm hó, a garázs is megközelíthető, csak még zima van sajna. De kitartás, tanult okos öreg bitagyúak mesélték még évekkel ezelőtt: tavasz és nyár minden évben szokott ám lenni!
Sajna idén tavasszal egyéb elfoglaltságaink és a cudar időjárás miatt nem áll módunkban megrendezni az immár hagyománnyá vált CBR-Klub túrát. Viszont, igyekszünk ezt a nyár folyamán maradéktalanul pótolni! Új "bombákkal" és a megszokott maxi hambikkal, amit reményeink szerint a jól bevált társasággal fogunk elfogyasztani.
Sziasztok, eladó kítűnő állapotú féktárcsa csak pár 100km futott!
Ár: 8500Ft
- 4 csavaros felfogatás
- tárcsa külső mérete 220mm
- tárcsa belső mérete 105mm
- furatok egymástól való távolsága 90mm
- szemközti furatok távolsága 125mm
- tárcsa vastagság 4.5mm
Posta megoldható!
siki83@freemail.hu
Típushiba egyébként a vez.lánc feszítő.