Köszi a gyors választ! Többen mondták, hogy nem feltétlen kell oda az a hővédő lemez mert a gyári dob sokkal nagyobb hőt termel. Nekem mondjuk így is nagyon melegíti a lábam meg a seggem. Tervezem egyébként a lámpa befaragását az ülés alá, csak vágni kell hozzá a sárvédőt, azt pedig szeretném elkerülni. Odáig a hővédő úgy sem lóg ki szerintem.
Örülök, hogy tetszik. Én nem raktam fel a hővédő lemezt, elég nagy távolság van a segédváz és a dob között, nem nagyon veszi át a hőt, kicsit langyos lesz esetleg az a rész de bőven vállalható. PC37-nél lenne szerintem nagyobb jelentősége, meg az újaknál, ahol megint visszakerült a hátsó lámpa a kipufogó fölé, hosszú távon nem hiszem, hogy jót tesz neki, meg megsárgul a lámpatest.
Rendben megjött a dob, nagyon szép hangja van. Köszönöm!
Annyi kérdésem lenne, hogy a hővédő lemezt neked is szét kellett barmolni, hogy rendesen felmenjen? 5 órán keresztül operáltam fel a kéményt.
Köszönöm a válaszokat, ott volt a gond az, az indító gombnál, csak nem a kapcsolóval, hanem a kábel volt elszakadva, kis forrasztás után újra jó lett. :D
Olyan problémám lenne, hogy egyik pillanatról a másikra nem világít sem a helyzetjelző, sem a tompított, és kapcsolásra a fényszóró sem. Viszont a fénykürtre meg világít a fényszóró, tehát ott nem az izzóval van a baj. Mi lehet a gond? Illetve a reléket és biztosítékokat pontosan merre találom (2005. 07. havi 600RR) ? Köszönöm előre is a segítséget!
A kézenállás fájdalmas dolog, a kézállás viszont már egészen kellemes gyakorlat, ha meg tudod magad tartani
A sárga eredetileg teljesen sárga ha 2004 körűlről beszélünk. De 1 millát nem ér egy 2004es motor tehát, gyakorlatilag az összes felejtős....2 éve 900 alatt adtam el az enyémet(2004es piros feka), de azóta biztos fejlesztette a honda ezt az évjáratot mert drágább lett..... Az effes kényelmesebb állítólag, de ha sportmotort szeretnél, akkor azt vedd amelyik a szívedhez közel áll, mert nem fogod jól érezni rajta magad, nem azt fogod érezni, hogy ez te vagy, amennyiben kompromisszumot kötsz. De ha kompromisszuot kötsz még is, és egy effest választasz, kalkuláld bele a két lehetséges dolgot 1. megszereted akkor nincs gond, 2. nem érzed magadénak tehát el kell adjad és kereshetsz egy RR-t...(magamból kiindúlva a kettes verzió fog megtörténni, de ez én vagyok)
Mind kettő nagyon jó motor, ha jó volt az előélete. Jól fogod érezni rajta magad bármelyiket is válasszad, teljesítményben meg 11ezer felett lesz különbség, de utcára mindkettő úgy is sok Ha a pályázás nem cél orientáltság akkor a nagyobb választék miatt hamarabb találsz egy kellemes állapotú f4est
Ha RR akkor ezt tudom pl ajánlani-- http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_600_rr-9150621
ui.: a segg alatti kipuffból meg lószart sem fogsz érezni még 35 fokos pályázás mellett sem, szóval ez ne legyen szempont.....max hűvösebb időben ha viszel utast, neki lesz jó 200nál mert akkor elkezd a derekára menni a kellemes meleg ;)
ez nem lett rövid, viszont hosszú
Vissza írt végre. Sajnos 600rr-hez nem árul semmit.
Akinek megadtad számát Őt meg hétfőn kell megkeresnem. Elvileg nála lehet lesz valami ahogy kivettem a szavaiból. Köszönöm!
Sziasztok!
Barátom vett egy 2004-es 600RR-t még februárban de azóta csak most jött haza. Akkor a motor próbálva volt működött, de persze csak pár próba kör volt a hidegben-ésszel. Most hazajött és azt tapasztalta, hogy a kuplung holtjátéka elfogyott teljesen. Nemelég, hogy elfogyott, olyan mintha ki is támasztana valami mert kiengedett karral is csúszik neki nem is kicsit. Alapjáraton még elindul a gép de így persze használhatatlan mert 3000-től csak a legfinomabb gázadagolást veszi különben csak felpörög. Több hónapig állt a motor senki nem ért hozzá, MI okozhat ilyet?
A kepesmotor.hu hirdetéseit nézegettem eddig és nagyon tetszenek a 2004-es sárgák. Ebből van három is. Írom ezt a képek megnézegetése alapján.
Ezt a kézenállós vezetést még átgondolom. Ha otthon a falnál tudok kézenállni 5 mp-ig, akkor menni fog az RR-en is? (csak vicc :))
A magasságod alapján mindkét motor szóba jöhet. (saját köreimben tapasztalat alapján az RR-ről kevésbé ér le alacsonyabb emberek lába)
Azt nehéz lenne tagadni, hogy a 600RR egy generációval újabb és "komolyabb" technika, de egyúttal közelebb is áll a versenypályához. Ami ebből neked először feltűnhet, az a kézenállósabb pozíció. Kezdőként szinte kizárt, hogy rögtön úgy fogsz ülni, hogy ne terheld a csuklód. Kézenállva pedig nehezebb finoman kontrollálni azt a néhány jelentéktelennek nem nevezhető kezelőszervet, ami a kormányon van.
A személyes véleményem az eddigi infók alapján: Kezdőként én inkább az F4i-t választanám*. Pár év után, ha mégsem tudsz szabadulni az RR vonzalomtól, pedig beforgathatod egy 2007 utáni (lehetőleg ABS-es) 600RR-be.
* Mivel Mo-n vagyunk, az itteni használtmotor piacról beszélünk, hozzáteszem, hogy akár többet számíthat, hogy melyik típusból találsz egy garantáltan megbízható előéletű példányt.
Nem ismerem a hirdető kollégát, sosem láttam a motorját, de a hirdetése alapján ez az F4i egy megnézést megérhet. 600RR-t kerestünk tavaly egy ismerősömnek, rettenet kotványokat láttunk. (persze biztos van abból is jó eladó).
tud valaki segíteni, hol tudnék beszerezni CBR 600 RR 2005-höz vezérműlánc feszítő patront (nem manuális állításút).
Köszönettel
Keresek 2004 600 RR-hez sportkipufogót.
Köszi
Rendben megjött a dob, nagyon szép hangja van. Köszönöm!
Annyi kérdésem lenne, hogy a hővédő lemezt neked is szét kellett barmolni, hogy rendesen felmenjen? 5 órán keresztül operáltam fel a kéményt.
Köszönöm a válaszokat, ott volt a gond az, az indító gombnál, csak nem a kapcsolóval, hanem a kábel volt elszakadva, kis forrasztás után újra jó lett. :D
Keresek fej idom tartó konzolt 2009-es 600rr-hez, csak eredeti jöhet szoba! Varom válaszotokat köszi! +36307831034
Az indító gombhoz fújjál be egy kis WD40-et, van benne egy mikró kapcsoló amelyik lekapcsolja a fényeket indítózáskor és amelyik le tud ragadni...
Olyan problémám lenne, hogy egyik pillanatról a másikra nem világít sem a helyzetjelző, sem a tompított, és kapcsolásra a fényszóró sem. Viszont a fénykürtre meg világít a fényszóró, tehát ott nem az izzóval van a baj. Mi lehet a gond? Illetve a reléket és biztosítékokat pontosan merre találom (2005. 07. havi 600RR) ? Köszönöm előre is a segítséget!
Vegyél olyat mint az enyém, sárga is, meg majdnem RR
A sárga eredetileg teljesen sárga ha 2004 körűlről beszélünk. De 1 millát nem ér egy 2004es motor tehát, gyakorlatilag az összes felejtős....2 éve 900 alatt adtam el az enyémet(2004es piros feka), de azóta biztos fejlesztette a honda ezt az évjáratot mert drágább lett..... Az effes kényelmesebb állítólag, de ha sportmotort szeretnél, akkor azt vedd amelyik a szívedhez közel áll, mert nem fogod jól érezni rajta magad, nem azt fogod érezni, hogy ez te vagy, amennyiben kompromisszumot kötsz. De ha kompromisszuot kötsz még is, és egy effest választasz, kalkuláld bele a két lehetséges dolgot 1. megszereted akkor nincs gond, 2. nem érzed magadénak tehát el kell adjad és kereshetsz egy RR-t...(magamból kiindúlva a kettes verzió fog megtörténni, de ez én vagyok)
Mind kettő nagyon jó motor, ha jó volt az előélete. Jól fogod érezni rajta magad bármelyiket is válasszad, teljesítményben meg 11ezer felett lesz különbség, de utcára mindkettő úgy is sok Ha a pályázás nem cél orientáltság akkor a nagyobb választék miatt hamarabb találsz egy kellemes állapotú f4est
Ha RR akkor ezt tudom pl ajánlani-- http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_600_rr-9150621
ui.: a segg alatti kipuffból meg lószart sem fogsz érezni még 35 fokos pályázás mellett sem, szóval ez ne legyen szempont.....max hűvösebb időben ha viszel utast, neki lesz jó 200nál mert akkor elkezd a derekára menni a kellemes meleg ;)
ez nem lett rövid, viszont hosszú
Akinek megadtad számát Őt meg hétfőn kell megkeresnem. Elvileg nála lehet lesz valami ahogy kivettem a szavaiból. Köszönöm!
van még egy ötletem,ha nincs neki
Barátom vett egy 2004-es 600RR-t még februárban de azóta csak most jött haza. Akkor a motor próbálva volt működött, de persze csak pár próba kör volt a hidegben-ésszel. Most hazajött és azt tapasztalta, hogy a kuplung holtjátéka elfogyott teljesen. Nemelég, hogy elfogyott, olyan mintha ki is támasztana valami mert kiengedett karral is csúszik neki nem is kicsit. Alapjáraton még elindul a gép de így persze használhatatlan mert 3000-től csak a legfinomabb gázadagolást veszi különben csak felpörög. Több hónapig állt a motor senki nem ért hozzá, MI okozhat ilyet?
Ezt a kézenállós vezetést még átgondolom. Ha otthon a falnál tudok kézenállni 5 mp-ig, akkor menni fog az RR-en is? (csak vicc :))
Azt nehéz lenne tagadni, hogy a 600RR egy generációval újabb és "komolyabb" technika, de egyúttal közelebb is áll a versenypályához. Ami ebből neked először feltűnhet, az a kézenállósabb pozíció. Kezdőként szinte kizárt, hogy rögtön úgy fogsz ülni, hogy ne terheld a csuklód. Kézenállva pedig nehezebb finoman kontrollálni azt a néhány jelentéktelennek nem nevezhető kezelőszervet, ami a kormányon van.
A személyes véleményem az eddigi infók alapján: Kezdőként én inkább az F4i-t választanám*. Pár év után, ha mégsem tudsz szabadulni az RR vonzalomtól, pedig beforgathatod egy 2007 utáni (lehetőleg ABS-es) 600RR-be.
* Mivel Mo-n vagyunk, az itteni használtmotor piacról beszélünk, hozzáteszem, hogy akár többet számíthat, hogy melyik típusból találsz egy garantáltan megbízható előéletű példányt.
Nem ismerem a hirdető kollégát, sosem láttam a motorját, de a hirdetése alapján ez az F4i egy megnézést megérhet. 600RR-t kerestünk tavaly egy ismerősömnek, rettenet kotványokat láttunk. (persze biztos van abból is jó eladó).