Állítólag a Dream Honda az egyik legfelkészültebb-legkorrektebb. A Karasnáról nincs tapasztalatom, azt nem tudni, hogy ők is azt a filozófiát folytatják, hogy minél sűrűbben cseréljék gépjárműveiket ez a szervizszolgáltatásra is kihat.
Sziasztok!
Akksit kell vennem a motoromba. Tud valaki ajánlani webshopot, vagy egy oldalt ahonnan péntekig ki is tudnák szállítani?
Én ezt találtam, bár nekem 2004es a motorom szerintem ez is jó lenne bele, legalábbis a típus ugyanaz. http://autoakku24.hu/l/r=honda...
Sziasztok!
Honda CBR 600 RR 2004-es évjáratú sportmotorhoz keresnék jobb oldali deklit, első lábtartó szettet konzollal jobbost-balost, jobb hátsó lábtartót konzollal, illetve egy pár visszapillantót!
Minden alkatrészből csak jó állapotú érdekel!
Segítségeteket előre is nagyon szépen köszönöm!
Üdvözlettel: Béci
+36-70/665-47-49-es telefonszámon vagyok elérhető, ha bármilyen alkatrészed van, kérlek csörgess meg, és visszahívlak, vagy küldj egy sms-t számomra!
Köszönöm!
- a féktárcsa és a lánc is kb 30-40,000-et megy el.
Sportmotoron 40e km egy láncszettnek kimagasló teljesítmény. Nem álmodoznék ilyenről. Ellenben 40e km alatt kinyírni egy szett első tárcsát ugyancsak művészet.
Ismered a motorom (ami ráadásul 1000-es). 47e km, évekig pályahasználattal, és bőven jók a tárcsák.
Nekem 04-esem van, ezekből csak injektoros létezik.
Általános dolgokra kell figyelni, ne km-t, hanem állapotot vegyél. Ha az oldalán van karc, nem számít, a lényeg, hogy a váz és a futómű legyen ép. próbáld ki, 80-100nál engedd el a kormányt, ne húzzon egyik irányba sem, ugyanez fékezésnél.
Ne füstöljön a motor, egy 40,000-et futott motor sem szabad füstöljön, ha karban volt tartva.
A fékek, láncszett állapota sokat elmond, a féktárcsa és a lánc is kb 30-40,000-et megy el.
Üdv!Segítséget szeretnék kérni!Van egy 2004-es 600RR-em!Kupplunglamellát cseréltem,mert azt hittem elkopott....viszont mikor beletettem az új lamellákat szintén teljesen ki kellett csavarnom a kupplungbowdent,hogy emeljen valamit.Mi lehet a probléma?
Nagyon köszönöm mindkettőtöknek hogy válaszoltatok!Akkor szét kell kapnom az öreglányt(mármint nem anyumat,hanem a motort )Gondolom ezen is cserélhető a fesz.szabályzó mint a kocsi generátorokon.Még egyszer hálás köszönet srácok!
Nagyon igaza volt a kedves mamának! Alapjáraton 11,8 V körül és max. fordulaton 13,8V a legjobb. Természetesen lehetőleg hiteles műszerrel mérve. Mert a mindenféle gagyi digitális simán tud -1, és +1 voltot tévedni! Képzeld el, ha a tied még -1-et téved is?! Egy-két nap alatt az akku kukába való lesz!
Sziasztok! Cbr 600 rr (04) motor vásárlásán gondolkodom. Egy pár tanácsra lenne szükségem, mit érdemes ezekről tudni? Illetve érdekelne, hogy karbis vagy injekciósak-e már ezek?
Hali srácok!Van egy kis gondom a "drágaszágom"mal.4 év alatt 4 akksit evett meg.Ebben volt Yuasa,Banner,meg-most utoljára-olcsó márka is.Tegnap beleraktam a következő halálraítéltet,de most rámértem a töltésemre is.15,3 V hideg alapjáraton.(Tudom,tudom...mi a f@szért vártam ennyit )Ez nem sok?Én arra gondoltam hogy a generátorom túltölti az akksimat,de nem vagyok benne biztos hogy ez sok.Valaki aki ért hozzá,vélemény?(Azonkívül hogy lusta dög vagyok,mert ezt anyám is nyomta évekig )Elöre is köszi
Akksit kell vennem a motoromba. Tud valaki ajánlani webshopot, vagy egy oldalt ahonnan péntekig ki is tudnák szállítani?
Én ezt találtam, bár nekem 2004es a motorom szerintem ez is jó lenne bele, legalábbis a típus ugyanaz.
http://autoakku24.hu/l/r=honda...
Előre is köszi! :)
Honda CBR 600 RR 2004-es évjáratú sportmotorhoz keresnék jobb oldali deklit, első lábtartó szettet konzollal jobbost-balost, jobb hátsó lábtartót konzollal, illetve egy pár visszapillantót!
Minden alkatrészből csak jó állapotú érdekel!
Segítségeteket előre is nagyon szépen köszönöm!
Üdvözlettel: Béci
+36-70/665-47-49-es telefonszámon vagyok elérhető, ha bármilyen alkatrészed van, kérlek csörgess meg, és visszahívlak, vagy küldj egy sms-t számomra!
Köszönöm!
Sportmotoron 40e km egy láncszettnek kimagasló teljesítmény. Nem álmodoznék ilyenről. Ellenben 40e km alatt kinyírni egy szett első tárcsát ugyancsak művészet.
Ismered a motorom (ami ráadásul 1000-es). 47e km, évekig pályahasználattal, és bőven jók a tárcsák.
keresnék ülés alatt sport dobot. ( 03-04 ), valamint sötét plexit.
Ha valakinek van elfekvőben, vagy tud valakit, jelezze! :)
Email: szucs.krisztian.adrian@gmail.com
Nekem 04-esem van, ezekből csak injektoros létezik.
Általános dolgokra kell figyelni, ne km-t, hanem állapotot vegyél. Ha az oldalán van karc, nem számít, a lényeg, hogy a váz és a futómű legyen ép. próbáld ki, 80-100nál engedd el a kormányt, ne húzzon egyik irányba sem, ugyanez fékezésnél.
Ne füstöljön a motor, egy 40,000-et futott motor sem szabad füstöljön, ha karban volt tartva.
A fékek, láncszett állapota sokat elmond, a féktárcsa és a lánc is kb 30-40,000-et megy el.
Ha még kérdésed van, írj privátban.