172 cm vagyok. Nekem a pályázás autópályát jelent majd, tehát normálisan de igyekezve vezetve, hogy biztos beérjek meetingre. Bár Valentino Rossi versenyein nőttem fel (versenye után kimentem az udvarra, felültem a kis biciklimre, mentem körbe-körbe és ordítottam, hogy "how fast he iiiiiiis", nekem nem tervem a 200 és feletti sebesség.
Az RR pályaorientáltabb. Hegyesebb geometria (amikor már ezerrel csapod át egy versenypályán S kanyarban, akkor agilisabb), kihegyezettebb blokk (magas fordulaton rátesz még egy lapáttal). Pályaorientáltabb futómű (erősebb rugók és csillapítás).
Milyen magas vagy? Mennyire tervezel a pálya ördöge lenni?
Az ülés alatti kipuf iszonyat meleg tud lenni ilyen nyári időben. Ráadásul nincs semmi hely a hátsóülés alatt. Ráadásul magasabban is van a motor súlypontja.
Vezetni ugyan úgy kell, ez is motor :) F4i motorkarakterisztikája, ülés pozíciója jobban alkalmas a mindennapi használatra, kényelmesebb. A kevesebb lóerőt viszont nem venni észre.
F4i-n még nem láttam olyan kipufogót ami közvetlenül az ülés alatt ment volna. Szerintem nem férne be a kerék és az ülés közé, csak ha nagyon átalakítod a faridomot. De szerintem nem ér annyit. Meg csak a fenekedet melegíti a kipufogó. Olyan megoldás van, (csatolt kép) ami a kipufogót felteszi a faridom mellé. Ennek a kivitelezése nem bonyolult. "Csak" egy összekötő csövet kell hajlítattni. Ez szerintem megvan kb. 20e forintból.
Mi a különbség a Te motorod vezetése és egy RR vezetése között? Miért kezelhetőbb az F4i?
Tegyük fel meg szeretném venni a motorod, mennyi munka/pénz megoldani, hogy a kipufogó nem oldalt hanem az ülés alatt menjen?
Köszönöm válaszod.
Nekem lenne egy egy Cbr600F4i-m ami szerintem tökéletes lenne neked. Sportos, iszonyatosan jól kezelhető(sportmotorhoz képest), még állítható futóműves. Szerintem nem bánnád meg. link
Mindenképp nézesd meg egy hozzáértővel is aki meg tudja mondani, hogy csak csúszott vagy esetleg be is csapódott, mert utóbbi okozhat maradandó sérüléseket. A 2005-ös modellen már radiális az első fékfelfogatás ami érezhetően jobb fékerőt biztosít, a villa felépítéséből (upside down) adódó menettulajdonsági különbségeket nálad sokkal gyakorlottab motorosok sem érzik. Nem kilométerállást, hanem állapotot nézünk, az enyém 68 e km-ben van és eddig csak vezérműlánc volt cserélve pedig elég gyakran pályázok és közúton is a 8000+ os fordulatszám tartományban szeretem tartani.
Az "első motornak meg túl..."bekezdésről: a supersport motorok közül a 600rr a legfelhasználóbarátabb és egy 28 éves nőnek már kell legyen annyi élettapasztalata (érds: érett), hogy kordában tudd tartani ennyi lovat. De mivel "első-kézből" van tapasztalatom megosztom veled a saját véleményem: a feleségem egy f4-est hajt (elég ügyesen), pályán persze el-el kéri az rr-t de közel nem tud olyan időt menni mint 1999-es 600 F4-el és bár nem mondja de lehet, hogy nem is élvezi annyira.
Remélem segítettem és sok sikert a vásárláshoz.
0km-es jogsival szerintem ne RR-t vegyél, nem egy igazán kezdőmotor. Keress egy jó állapotú CBR600F-et, 2004-es szuper, az utána következőknek némileg butább a futóműve, bár "szűz fenékkel" nem biztos, hogy érezni fogod a különbséget.
Ezt 1-2 év után szinte bukásmentesen el is tudod adni majd és akkor keress RR-t.
Sziasztok! 28 éves nő vagyok, most csinálom az A-s jogosítványt. Kb. 1-1.5 hónap múlva szeretnék egy CBR 600RR-t venni. Szívesen fogadnám jó tanácsaitokat a vásárlással kapcsolatban:
- mivel én egyáltalán nem értek hozzá, elég, ha vásárlás előtt egy szervízben átnézetem a motort?
- ha a hirdetésben írják, hogy volt csúszás a motorral, akkor azért még megbízható állapotban lehet a motor vagy felejtős?
- 2003-2006 évjáratokra van pénzem. Mindenképpen jobb egy 2006 mint egy 2003?
- mennyi km-rel szabad motort venni? 45E km még belefér vagy kevesebbel javasolt inkább nézni?
- szabad az elejére (lámpák mellé) és a hátuljára fényvisszaverő matricát ragasztani?
Arról kaptam már kioktatást, hogy első motornak ne ilyet vegyek, ezért kérlek titeket ezt a témát ne feszegessük.
Masreszt ha megsem lenne, akkor 6-8 e ftbol barmelyik epkezlab kipufogos megoldja, illetve az e betu sem gond . Ha kell a papir hozza az 30 perc gep elott ulve.. szoval ra kell szanni némi idot de megoldhato
Milyen magas vagy? Mennyire tervezel a pálya ördöge lenni?
Ha tényleg melegítené a popimat, az nem jó... De egyébként mi lenne az ami miatt az RR-t jobbnak mondanátok az F4-nél?
F4i-n még nem láttam olyan kipufogót ami közvetlenül az ülés alatt ment volna. Szerintem nem férne be a kerék és az ülés közé, csak ha nagyon átalakítod a faridomot. De szerintem nem ér annyit. Meg csak a fenekedet melegíti a kipufogó. Olyan megoldás van, (csatolt kép) ami a kipufogót felteszi a faridom mellé. Ennek a kivitelezése nem bonyolult. "Csak" egy összekötő csövet kell hajlítattni. Ez szerintem megvan kb. 20e forintból.
Tegyük fel meg szeretném venni a motorod, mennyi munka/pénz megoldani, hogy a kipufogó nem oldalt hanem az ülés alatt menjen?
Köszönöm válaszod.
Nekem lenne egy egy Cbr600F4i-m ami szerintem tökéletes lenne neked. Sportos, iszonyatosan jól kezelhető(sportmotorhoz képest), még állítható futóműves. Szerintem nem bánnád meg.
link
Mindenképp nézesd meg egy hozzáértővel is aki meg tudja mondani, hogy csak csúszott vagy esetleg be is csapódott, mert utóbbi okozhat maradandó sérüléseket. A 2005-ös modellen már radiális az első fékfelfogatás ami érezhetően jobb fékerőt biztosít, a villa felépítéséből (upside down) adódó menettulajdonsági különbségeket nálad sokkal gyakorlottab motorosok sem érzik. Nem kilométerállást, hanem állapotot nézünk, az enyém 68 e km-ben van és eddig csak vezérműlánc volt cserélve pedig elég gyakran pályázok és közúton is a 8000+ os fordulatszám tartományban szeretem tartani.
Az "első motornak meg túl..."bekezdésről: a supersport motorok közül a 600rr a legfelhasználóbarátabb és egy 28 éves nőnek már kell legyen annyi élettapasztalata (érds: érett), hogy kordában tudd tartani ennyi lovat. De mivel "első-kézből" van tapasztalatom megosztom veled a saját véleményem: a feleségem egy f4-est hajt (elég ügyesen), pályán persze el-el kéri az rr-t de közel nem tud olyan időt menni mint 1999-es 600 F4-el és bár nem mondja de lehet, hogy nem is élvezi annyira.
Remélem segítettem és sok sikert a vásárláshoz.
Van az 600rr-es hondasok kozott egy par lany javaslom keresd meg oket biztosan szivesen adnak jo es nok szamara hasznalhato tanacsot
http://dnorzx.fw.hu/
Ezt 1-2 év után szinte bukásmentesen el is tudod adni majd és akkor keress RR-t.
- mivel én egyáltalán nem értek hozzá, elég, ha vásárlás előtt egy szervízben átnézetem a motort?
- ha a hirdetésben írják, hogy volt csúszás a motorral, akkor azért még megbízható állapotban lehet a motor vagy felejtős?
- 2003-2006 évjáratokra van pénzem. Mindenképpen jobb egy 2006 mint egy 2003?
- mennyi km-rel szabad motort venni? 45E km még belefér vagy kevesebbel javasolt inkább nézni?
- szabad az elejére (lámpák mellé) és a hátuljára fényvisszaverő matricát ragasztani?
Arról kaptam már kioktatást, hogy első motornak ne ilyet vegyek, ezért kérlek titeket ezt a témát ne feszegessük.
Köszönöm segítségeteket.
Várom a képeket. Köszi!
szerintem 5 eft ért vihető
Meg van igen! Úgy vettem , hogy passzol! De azért meg kéne nézni!
Írj egy elérhetőséget vagy itt az én számom 0670 235 7699!
Szép napot!
Pedig letezik..