Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

172 cm vagyok. Nekem a pályázás autópályát jelent majd, tehát normálisan de igyekezve vezetve, hogy biztos beérjek meetingre. Bár Valentino Rossi versenyein nőttem fel (versenye után kimentem az udvarra, felültem a kis biciklimre, mentem körbe-körbe és ordítottam, hogy "how fast he iiiiiiis", nekem nem tervem a 200 és feletti sebesség.
Az RR pályaorientáltabb. Hegyesebb geometria (amikor már ezerrel csapod át egy versenypályán S kanyarban, akkor agilisabb), kihegyezettebb blokk (magas fordulaton rátesz még egy lapáttal). Pályaorientáltabb futómű (erősebb rugók és csillapítás).

Milyen magas vagy? Mennyire tervezel a pálya ördöge lenni?
Ment e-mail a hirdetésben megadottra.

Ha tényleg melegítené a popimat, az nem jó... De egyébként mi lenne az ami miatt az RR-t jobbnak mondanátok az F4-nél?
Az ülés alatti kipuf iszonyat meleg tud lenni ilyen nyári időben. Ráadásul nincs semmi hely a hátsóülés alatt. Ráadásul magasabban is van a motor súlypontja.
Vezetni ugyan úgy kell, ez is motor :) F4i motorkarakterisztikája, ülés pozíciója jobban alkalmas a mindennapi használatra, kényelmesebb. A kevesebb lóerőt viszont nem venni észre.
F4i-n még nem láttam olyan kipufogót ami közvetlenül az ülés alatt ment volna. Szerintem nem férne be a kerék és az ülés közé, csak ha nagyon átalakítod a faridomot. De szerintem nem ér annyit. Meg csak a fenekedet melegíti a kipufogó. Olyan megoldás van, (csatolt kép) ami a kipufogót felteszi a faridom mellé. Ennek a kivitelezése nem bonyolult. "Csak" egy összekötő csövet kell hajlítattni. Ez szerintem megvan kb. 20e forintból.
Mi a különbség a Te motorod vezetése és egy RR vezetése között? Miért kezelhetőbb az F4i?
Tegyük fel meg szeretném venni a motorod, mennyi munka/pénz megoldani, hogy a kipufogó nem oldalt hanem az ülés alatt menjen?
Köszönöm válaszod.
Volt neki?
Gyári kipufogó kiherélve eladó 15e ft.Érd:zoli_motor@freemail.hu.
Szia,

Nekem lenne egy egy Cbr600F4i-m ami szerintem tökéletes lenne neked. Sportos, iszonyatosan jól kezelhető(sportmotorhoz képest), még állítható futóműves. Szerintem nem bánnád meg.
link
Helló, nagyon köszi! már vártam egy választ nagyon... ;)
Szia,

Mindenképp nézesd meg egy hozzáértővel is aki meg tudja mondani, hogy csak csúszott vagy esetleg be is csapódott, mert utóbbi okozhat maradandó sérüléseket. A 2005-ös modellen már radiális az első fékfelfogatás ami érezhetően jobb fékerőt biztosít, a villa felépítéséből (upside down) adódó menettulajdonsági különbségeket nálad sokkal gyakorlottab motorosok sem érzik. Nem kilométerállást, hanem állapotot nézünk, az enyém 68 e km-ben van és eddig csak vezérműlánc volt cserélve pedig elég gyakran pályázok és közúton is a 8000+ os fordulatszám tartományban szeretem tartani.
Az "első motornak meg túl..."bekezdésről: a supersport motorok közül a 600rr a legfelhasználóbarátabb és egy 28 éves nőnek már kell legyen annyi élettapasztalata (érds: érett), hogy kordában tudd tartani ennyi lovat. De mivel "első-kézből" van tapasztalatom megosztom veled a saját véleményem: a feleségem egy f4-est hajt (elég ügyesen), pályán persze el-el kéri az rr-t de közel nem tud olyan időt menni mint 1999-es 600 F4-el és bár nem mondja de lehet, hogy nem is élvezi annyira.
Remélem segítettem és sok sikert a vásárláshoz.
Szia

Van az 600rr-es hondasok kozott egy par lany javaslom keresd meg oket biztosan szivesen adnak jo es nok szamara hasznalhato tanacsot
kérdezd meg őket:
http://dnorzx.fw.hu/
Amúgy a 2006-os a legjobb a 2007 előtti szériákból, már fejenálló villa és radiális féknyereg van rajta.
0km-es jogsival szerintem ne RR-t vegyél, nem egy igazán kezdőmotor. Keress egy jó állapotú CBR600F-et, 2004-es szuper, az utána következőknek némileg butább a futóműve, bár "szűz fenékkel" nem biztos, hogy érezni fogod a különbséget.
Ezt 1-2 év után szinte bukásmentesen el is tudod adni majd és akkor keress RR-t.
Ha sérülésmentes paripát keresel akk ajánlanám figyelmedbe a 0 km es szalonban álló vasakat
Sziasztok! 28 éves nő vagyok, most csinálom az A-s jogosítványt. Kb. 1-1.5 hónap múlva szeretnék egy CBR 600RR-t venni. Szívesen fogadnám jó tanácsaitokat a vásárlással kapcsolatban:
- mivel én egyáltalán nem értek hozzá, elég, ha vásárlás előtt egy szervízben átnézetem a motort?
- ha a hirdetésben írják, hogy volt csúszás a motorral, akkor azért még megbízható állapotban lehet a motor vagy felejtős?
- 2003-2006 évjáratokra van pénzem. Mindenképpen jobb egy 2006 mint egy 2003?
- mennyi km-rel szabad motort venni? 45E km még belefér vagy kevesebbel javasolt inkább nézni?
- szabad az elejére (lámpák mellé) és a hátuljára fényvisszaverő matricát ragasztani?
Arról kaptam már kioktatást, hogy első motornak ne ilyet vegyek, ezért kérlek titeket ezt a témát ne feszegessük.

Köszönöm segítségeteket.
gabor.herczeg@hotmail.com

Várom a képeket. Köszi!
egy privát elérhetőséget kérek és képet is küldök
szerintem 5 eft ért vihető
Szia !
Meg van igen! Úgy vettem , hogy passzol! De azért meg kéne nézni!
Írj egy elérhetőséget vagy itt az én számom 0670 235 7699!
Szép napot!
Hi all, nincs valakinek PC40-hez 2007-2012-ig egy vízhűtője ventivel?
Nincsen bent "E" jelzés!
Masreszt ha megsem lenne, akkor 6-8 e ftbol barmelyik epkezlab kipufogos megoldja, illetve az e betu sem gond . Ha kell a papir hozza az 30 perc gep elott ulve.. szoval ra kell szanni némi idot de megoldhato
Sziasztok

Pedig letezik..
Nekem is RS5 van, nincs benne E betu es hangtompito sem letezik hozza, tudtommal pedig amibe nem lehet rakni tompitot, az nem lehet E jelzesu.