Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hi. Király a géped! Egy kicsit berágtam. Mit jelent az, h FS? Én miért nem tudtam róla-:) Én is ilyen piros feketét szerettem volna mint amilyen a prosiban látható. Enyém nem ilyen, világosabb. Majd lefotózom, még nem jutottam el odáig. Valószínű, a gumik miatt van, és persze megtudtam már- Enyémen nincs kormány stabilizátor. Cegléd közel van, megnézem a helyet. Új gumit nem akarok most venni. Te merre laksz? Köszi a segítségedet.
Miért nem viszed vissza a szervízbe?
Ja meg még 1 fontos. Kellene egy jobb index meg egy oldaltámasz. please. ;) THX
Sziasztok. Nemrégen húzom a fülét egy cbr600F nek. (2006.modell 3600km) Annyit kérdeznék azoktól akinek ilyen van, hogy a motor hangjában hallható-e közelről (modjuk mellette állsz moci alapjáraton) egy kis cirippeló hang mintha tücsök csücsülne a blokkban. esetleg ilyen apró pénz csörrenés szerü de minden képpen kicsi olyan fémes csörgő hang. Mondanám hasonlít ahhoz is mintha a kipufogó kifújna de nem az. Lehet hogy természetes innyektor vagy szelep keltette ciripp ez? help.gif
ja, a mélygarázsban az a fránya műgyanta burkolat, mint a jég. Első fék egy kis kanyar meg egy kis jaj de vagány vagyok és már lent is fekszem a földön és emelem a 200 kilós elektromos lovat.
Majd ad már meg, hogy melyik tanktáskát vetted meg és hogy mennyire passzol én egy olyan 20-30 liter körülit keresek.
A kekec egy régi história, Párkányban nem nagyon szeretnek a pincérek dióhéjban.
kösz a tippet,bár már le van cserélve,eszembe sem jutott:-)))
ne má! hogyan? a gumi miatt?
én mindent a polo-tól veszek.az olyan,mint a louis,de csak németo-ban van és sztem jobbak a cuccok. éppen ma csomagoltam ki a vadiúj tanktáskámat. ha érdekel,nézelődj a polo-motorrad.de-n.
miért kekec? :-)
A rendszámodról ne tegyél fel sehová képeket! :)
ja, ja tank táska kellene, meg egy oldaltáska, várom tipped. amúgy tegnap sikeresen elcsúsztam így most nem vagyok feldobódva!

Üdv.
szia!
egy CBR 600 FS van január óta.ezért mertem mondani,hogy jó választás:-)
ha túra,meg mindenes,akkor az egyik legjobb motort választottad.sztem supersport már nem kell majd,ha ráéreztél a dologra. azon ketten úgysem mentek,meg azt mondod család,stb.ha meg egyedül mész,egy ilyen jó hatkilós mindenben partner lesz.:-)
a szitálás lehet a kormány végén lévő súlyoktól,de ha az mindegyik megvan és egyforma,akkor igen valószínű a gumi.mennyire kopott? mikor volt kicentírozva?estek már a motorral előtted?vagy ezt is megnézték,mikor bevizsgáltattad?és feljebb,olyan 140 körül is csinálja?
kérdezted a gumit milyet vegyél rá.én most vettem Dunlop D208 GP Racer-t. hátul egy medium,elöl egy soft. sztem erre a célra(én is túra és mindenes vok)hibátlan,de pályán is használják,annyira ragad.a soft meg kiváltképp.cegléd mellett van egy cég,őket bátran keresd +36304984964-en,vagy a +36705257755-ön,de a weboldaluk a www.motor-gumik.hu ha jól emléxem.ezt azért holnapra még megnézem,hátha nem így van. ellenőrizd azért.tőlük is kérhetsz tanácsot bátran,meg ha gondolod,regisztrálj a cbr-klub oldalán is.ott aztán bőven van kitől kérdezni.és igen rendesek a srácok.küldj képet a vasról!:-)itt az enyém
A régi kis 25ösömön kopott volt az első gumi, s ugyanezt a szindrómát, nah jó érdekesen volt megkopva, de kopott volt, viszont a kormány állása is közbe szólhat. Sajna volt egy olyan gép ak ezem ügyébe is, ahol a kormánysúly és a tank közötti távolság nem igazán egyezett meg, nagyon nem, s ezért sem volt vmi biztonságos.

Amúgy majdnem én is ilyet vettem F4 mivel honda párti vagyok, de sajnos, vagy nem sajnos közbeszólt a pénz, és egy Thundercat lett belőle. Eddig 5*.

Széles utat!
Hi.

Tegnap már nyomtam a haverokkal egy túrát. Fent voltak a ringen, onnan jöttünk haza szolnokra.
Elég jó a motor. Mivel van családom és feleségem is szereti a motorzást ezért úgy gondolom,hogy mindenes lenne a verda de legfőképpen túra,-kanyarok meg ilyesmi.Ha majd úgy érzem ráéreztem a dologra, lesz egy supersport gépem is. De addig light. Tegnap elkezdtem gyűjteni a tapasztalatokat: Úgy éreztem ha elengedtem a kormányt 60 körül akkor szitázott az eleje. Valami gáz lehet? Vagy a kopott gumi?
Pedig a gép egyben van,-bevizsgáltattam. Te mivel nyomod, és mióta?
szia!
dehogy nyírja a motort,ezeket amúgy is nehéz kinyírni...a kipufogókereskedőnek van saját motorja?beállítani sztem csak akkor érdemes,ha egész rendszert veszel rá(akkor sem feltétlenül padon),de ha a dob árával is barátkoznod kell(mint nekem is...)akkor erre kicsi az esély.:-)amúgy mindenképpen javaslom a dobot,mert nemcsak messzebről hallanak és biztonságosabb,de neked is sokkal nagyobb élmény!a táska tanktáska?
szia!

jó választás;-)
gumit én is most vettem,én is jól körbenyaltam a dolgot.mire akarod használni?hosszú-hosszú túrák,kanyarvadászat,városi inga?
Új gyerök.

Szevasztok. Csütörtökön megyek az első gépemért.Természetesen 600f -es. Semmit nem tudok róla, pedig már nem ma kezdte ez a tipus. Sikerült vennem egy 2005-ös évjáratút. Kezdő vagyok. A gumik kopottak, nem tudom milyet lenne rá érdemes venni. Ha valaki ráér segíthetne egy pár jó tanáccsal a motorral kapcsolatban.
Kösz, tegnap voltam náluk korrekt srác a bolt vezető! Egy akrapovic-ot néztem ki mert az az EU szabványnak is megfele csak ku. drága, a legjobban a two brothers (made in usa) néz ki és még egy hangtompítót is lehet rendelni hozzá, csak én sokat járok külföldre így rettegek, hogy kint lemeszelnek a fakabátok, elég sok rémhír kering az európán kívüli nem szabványos dobokról amit a kintiek nem csípnek.
A yoshimurák kidolgozása, mivel amerikában gyártják ezekhez a modellekhez, a japántól nagyon elmarad. A srác még a mikront és a leo vince-t ajánlotta de ő nem forgalmazza, ha valakinek van ilyen dobja érdekelne a tapasztalata.
fullsystem.hu
Sziasztok!

Családi okok miatt volna egy cbr 600 F-es eladó mocim! 2000-es évjárat, sárga fekete! 1000000Ft az irányára! Ha valakit érdekel hívjon: 06703869798 ( Zoli )

Köszi
Kösz az infót! Nekem is volt egy ilyen érzésem, hogy nem nyírja ki a motort, de érdekes módon egyik kipufogó kereskedő sem rakja fel a dobot, ad egy villás kulcsot aztán játszhatsz egy kicsit vele. Most egy yoshimurát néztem ki de az árával még barátkozom. Amúgy az egyik kipufogós tag riogatott, hogy van egy pár szakértő aki 50E Ft-ért beálítja a padon - inkább veszek 2 simsont .
Valami táska is kellene a motorra mert az anyósom szilvalekvárja nem fér be az ülésem alá, most azon is küzdök, ha van tipped szivesen fogadom.
Nyugodtan rakhatsz rá akármilyen dobot, és nem feltétlenül muszály hozzá állítani nem fog kinyírni semmit.
Havernak a 600F4-én több mint 60000km-ig Finster dob volt és semmi baja nem lett a motornak pedig nem finoman használta.
F-es kollegák! Most januárban vettem egy cbr F4i piros-fekete szörnyeteget és nagyon meg vagyok elégedve vele, egyedül a hangját kellene feltupírozni valami dobbal, van valamilyen javaslatotok milyet tegyek rá?
Valamint hallottam olyat, hogy ha nem állíttatom be padon a motort az új nyitott sport dob felrakásakor, akkor még károsíthatja is a szelepet és a hengerfejet, van valakinek tippje, hogy kell ezt a leghivatalosabban csinálni - csak ne a márka kereskedőt mondjátok mert a garanciát egyből leveszik, ha nem az Ő szaros "bolt-on" dobjukat veszem.

Előre is kösz az infót!
Kedves Csepi,

ezzel nekem is volt gondom - és nem ért le a lábam (rendesen), úgy hogy hozattunk Németországból egy új himba "villát" (csontot), amit ha kicserélsz a gyárival, akkor 4 cm-t süllyed a gép, plusz nekem ki lett faragva az ülésből is (persze egy másik ülést vettem), valamint lehet állítani az első teleszkópokon is vmennyit, és így közel 8 cm-t nyertem összesen, így most bármilyen csizmával biztonságosan leér a lábam az én szintén 167 cm-mel, így már nagyon élvezem...
M.
kösz, de nem. kp kellene eladnom. Szerintem az ára is nagyon jó, és a motor is makulátlan!
csere? :)