Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Majd nekem is szükgésem lesz szerintem bukógombákra. Árak terén hol lehet utánanézni?
Tom-Tech
Nem most kezdtem gombákat esztergálgatni. Gyakorlati tapasztalatok alapján lett olyan a gombám amilyen formailag és anyagválasztás tekintetében is. Elég sok pályázós emberkének a gépén van gombám, és még senkinek nem tépte meg a vázat. Én estem pályán a motorommal 5x, a legutolsó nincs 1 hónapja sem, és az idomot mindíg megvédte, a vázban nem tett kárt.
Esztergáltatni én is tudok csak az anyaga ugye nem mindegy.Mert van az hogy na ezzzel eshetsz komám ez nem szakadle! Jó erre mondanám hogy köszönöm nem kérem.
Tiedé hogy áll ezzel a kéréssel?
És arra mi a garancia ,hogy ha a moci csúszik men szakad le, vagy kopik el pillanat allatt, vagy ha bele akad valamibe akkor leszakad és nem a vázat viszi el?
Én gyártom. Ez az ár párra értendő nyakkal fejjel csavarral együtt, csak fel kell szerelni.
ebben benne volt a felszerelő készlet is? és ez gondolom /db ár Hol vetted? tud valaki ócsón ilyet ? Pest Debrecen mind1.
Nálam 12 pénzért van gomba a mocidra.
... de szerencsére" még nincs tapasztalatom a védelmi paritásaival, mert még nem dobtam el...
Szia,
nekem is van LSL gombám a 600-ason, csak idomot kell fúrni, mert megvan a helye, ahová betudod rögzíteni a csavart, én azt hiszem kb. 20.000-ért vettem.
BlueCBR600F
Ahogy én tudom nem Vázat kell fúrni haem csak idomot . De azt igen. én is rakatok rá majd. és LSL-t néztem. Úgy 28000 szumma a felszerelő szettel együtt ami a cbr600f hez való. Nehéz dolog ez a gomba dolog. el is csússzon ha kell meg ne is adja meg magát ha nem kell. Sok negatív dolgot hallotam az LSL ről is de mások szerint meg jó. Majd adja magát , bár remélem nem. :) amit kérdeztem arra irjatok már ha tudtok tapasztalatot mondani lécci. THX
Szia,

mi sokat túrázunk - minden nyáron 1-3 hét motoron, 2500-5000-10000 km . Sátorban szegény párom azóta nem alszik az ilyen túrákon, mióta engem ismer. Sajna a sátorban Te is meg minden megbuggyan , 30-40 fokos melegben. Meg a motoros ruhákat (ha motoron mész körülnézni, akkor csak a ruha és csizma marad) ezeket nehéz lopásbiztosra rögzíteni egy egyébként is "immobil" sátorban . Tehát így faház/(motel/priv szállás) a megoldás - de a faházban is le kell zárni a dobozokat és összekötni a motoros lezáról lánccal - vagy ha vannak dobozaid (mert gondolom vmibe kell vinned a holmikat) akkor a két oldalsó és a hátsó dobozba bepakolsz mindent, és egy motor lezáró (lánccal) összekötöd őket, ha kell a bukókat is. Így nem olyan egyszerű kiosonni egy campingből más cuccával feltűnés nélkül... de ez sem az igazi. A motel sem sokkal drágább és szinte mindehol találsz olyan helyet, ahol a motort is biztoságosan tudod tárolni - kert, udvar, stb. Kérdezz, szívesen megosztom a tapasztalatokat.
BlueCBR600F
pedig 600F-re csak az idomfúrós módszer a jó. És ha fent van a gomba már nem is látszik a lyuk.
Szevasz!

Jó a web oldal, viszont tegnap hozott a haverom egy hivatalos hondás tanktáskát, motorra nem tettem fel de így elsőre nekem gagyinak tünt, még keresgélek aztán egy barna műbőr bőröndöt sárga-zöld szigetelő szallaggal feldobok .
Most a csúszás után inkább bukó gombát keresek, egy aránylag szimpatikus "LSL"-t találtam, de beszéltem a forgalmazóval és mondta, hogy a vázat meg kell furni a rögzítéshez - szerintem egy ilyen beavatkozás egy kicsit brutál-. Ha van valakinek valami tuti tippje bukó gombára szivesen fogadom!
Köszi az infót. Ez az esőruha még kimaradt de tervben van. Az asszonypajtinak se ártana .
az együtt már ócsó lesz. Egy kis túrázási tanácsot kérnék még tőletek. Mondjuk harci díszben motoroztok a retekbe és megálnátok kicsit bambulni x város főterén, meg egy múzeumban. Van mondjuk cirka 34 fok meleg. van valami Jolie Jokerse tipp, hogy hirtelen a kabátok a bukók példáúl ,hogy helyezhetőek el praktikusan. Illetve ha sátrazva mennétek a ruházatokat hogy lehet úgy megoldani hogy ne pukkannyon meg a 300eft a fürdőzés alatt. Csak a faházas figura ? Eddig ugye mindig autókázva kirándultunk és most kicsit meg vagyok rogyva ezt a részét átgondolva. Főleg a hirtelen dolgok tűnnek körülményesnek, mint példáúl az -Áljunk meg itt és nézzük meg ez vagy azt, de mi lesz a cuccal? probléma.
Szia BlackCBR600F,

mindenki ízlésének és pénztárcájának megfelelően veszi a ruhát, bukót, stb. Normál motoros időszakra (ápr/máj - okt.) nagyon jó a bőrruha. Ha kora tavasszal és késő ősszel is akarsz motorozni, akkor meg CSAK a textil téli ruha a jó. Viszont a bőrruha alá jól kell felöltözni, lehetőleg ne a szekrényből ránts elő vmi kinyúlt pamut polót , hanem erre is szánj egy kis pénzt és vegyél "aláöltözős" motoros ruhát; Hein Gericke - nagyon jó, de Louis is jó. Akkor beszéljünk az esőruháról ( két részest vegyél, kapucnival - Hein Gericke, Louis) - na ezt sem érdemes megspórolni, mert még nagyon jó szolgálatot tehet az esőkesztyűvel és esőcsizmával együtt - esőben és persze, ha nagyon fázol - akkor is jó dolog.
Igazán jó vízálló bőrruha nincs , a Dainese-nek létezik (nem teljesen vízálló) és kb. 300e Ft. Na a lényeg az, hogy ez is olyan, mint a síelés - a teljes felszerlés nem olcsó - de megéri és jó...
Hát jó vásárlást!
Csaj a Motoron (BlueCBR600F)
Nekem bőr van. Tegnap ahogy a Hondánál beszélgettem az eladóval ő a textilt ajánlotta. Mondom nekem bőr van akkor átba...tam magam ? Mondta nem de akinek bőr van az titu vesz textilt is. Lehet én nem fogok de ő nem hiszi. Ahol a bőrt vettem ott a DÚÚkatis nagyvérűt hajtó eladó a bőrre esküdött. Ha neked textil ban miért kell bőr? WÁÁÁÁ akkor most mi van?
Na először is köszönöm a hozzászólásokat. Másodszor voltam a szervízben. Meghalgatták és az van, hogy gyárilag a szelep hézagot úgy állítják hogy kis szelepke a fészekben csicsereg, azért hogy ha később elmegy a vezérlés se épüljön be a dugóba, azaz esélyt hagyjon. Ez a hang lassanként halkul de maxira csak sokára múlik. A szelep bekopogja magát a helyére idővel. Hallgattam 1 cbr600fet 6500km van benne abba már halkabb. Na e van. Rövidre fogva szarni bele
Hi. Akkor erről a változatról lemaradtam, gondoltam ,h vm sport version lehet. Sebaj, lezúzlak az enyémmel :-).Sokat melóztam már Fehérváron, építőipar.Szokott lenni CBR találkozó vagy mifene? Még vennem kell gatyeszt meg csizmát. Textilt vettem. Majd lesz bőr is.
Ok, ez igaz, szelep kizárva!
CBR 600-nál 3xxx km-nél szelep? :)
Az érdekes lenne sztem...
hello BlackCBR600F!
Nekem 2004 es van és nekem a kipufogócsőben lévő szonda zörög, mert elnyalódott a menet !
Volt még valakinek ilyen gondja? Vezérműlánc is lehet bár annak elég csúnya hangja van olyan 4 -5 ezer között, esetleg még a szelepek lehetnek!
szia! köszi! ;-)
az FS az F Sport.a sima f-hez képest más a segédváz és így osztott az ülés.kicsit kényelmetlenebb és keményebb,mint a tiéd,de valamit valamiért,nem?:-)egyébként én sem tudtam róla egész most a télig,amikor megláttam a hirdetést.asszem 2 évig gyártották 2000-2002 közt.a neten sok van eladó.kormánylengés-csillapító nincs ezen sem,de azt mondták nekem az írástudó rutinos haverjaim,hogy nem is kell,mert abszolút nem hajlamos rá.ha persze vmi tré van a vassal,az más,de sztem a gumin legyél túl és meg fog oldódni.jó motort vettél,nyugi;-)
ha jól tudom,van használt gumijuk is,csak azt mondd meg nekik,hogy mire kell.
Szia! én csak egy 5 literest vettem hátra az utasülésre és egy kb 10 literest a tankra.a tanktáska az FLM Tankbag Divider néven van a polo-motorrad-on.a számát ne kérd lécci:-)
szia!
cbr betegség,hogy a vezérműláncfeszítő viszonylag sűrűn cserére szorul,ennek pont olyan hangja van,mint amit Te mondasz,csak a 3600 km gondolkodtat el erősen.újan vetted?tuti ennyi van benne?ha olyan 3000-3200 közt tartod,eléggé felerősödik(az enyém is,de abban mindjárt 11e van).vidd be a szervízbe,az a legjobb.
Szia!

Mondjuk így láttatlanba nehéz a hibát beazonosítani,de vezérműlánc feszítőre tippelnék...
Anno nekem is kellett cserélni....