Sziasztok! :) Tavaly nyáron vásároltam 125 2011 motor gondoltam irok egy kis gondolatot róla . A motor nagyon jó ég és föld a korábbi verziókról ültem 2007 nagyon szar ehez képest igaz drága volt de nagyon jó 2,5 literes fogyasztás 14 lo 10, valamennyi nm nagyon jól dolgoz 2 személy alat is lazán 110 :) Végsebességet még nem tudok nagyon mondani eddig még 130 mentem vele . Utcán mindneki bámulja . gyorsultam aprilai rs 125 ellen az 30 lo sokkal durváb 4 motor hosszal vert oda csak 9-10 ms alat van 100 mindenkinek ajánlom a motort
Sziasztok! Valaki tudna olyanba segíteni, hogy cbr oldalára szeretnék tenni matricát de nem gyárit, hanem teljesen arany színű lenne. Csak az alakja lenne a gyárival megegyező "szárny". Tud-e valaki segíteni hogyan tudnám megtalálni annak a matricának a formályát? Nézelődtem neten de semmi konkrétat nem sikerült találni :/
Hát ma állítottam a karnál kicsit nagyobb holtjátékot, így mérséklődött a jelenség! Olajcsere az lesz, mihelyst tudok venni motul 10w40-et! :)
Köszönöm azéert a segítséget! :D
áhh jól kezelem már 11 év alatt megtanultam, de ennél érzem, hogy nincs valami rendben, de az idegesít, hogy még véletlenül se halottam ilyet, hogy elinduláskor kuplung kiengedéskor rángasson folyamatosan míg ki nem engedtem teljesen :S és ez idegesít a legjobban :S
Szaisztok! Olyan kérdésem lenne még, közben találtam egy csr-t és kipróbáltam de egyesben ahogy indulnék el vele ahogy engedem ki a kuplungot egy kicsit fúrcsán mintha rángatna mintha el akarna indulni nem akarna, és addig csinálja míg ki nem engedtemés el nem indul? Am 2010 es gép kevés km-vel valakinek valami hasonló volt már ? :OKöszi sziatok! :)
Meg egy oylan kérdésem lenne, hogy mi a véleményetek már a 2007-es vagy a feletti injektoros kiadásokról? Jobb rosszabb ? :O Köszi a választ előre is sziasztok!:)
kosz a valaszokat! Akkor meg keresgelem tovabb. De lehet elviszem szakihoz inkabb. Ja es igen, ide kell elvben a nyomatek kulcs. Nah igen, olyanom sincs..
ha jól tudom nyomatékra kell meghúzni azt a csavart, de van itt olyan aki okosabb ezt megtudja neked válaszolni. Bár lehet, hogy máshova kell a nyomatékosított csavar és már keveredik bennem az információ!
Sziasztok!
Korábban érdeklődtem az olajcsere menetéről, most vettem még csak elő a mocit. Ezeket a csöveket találtam alul, egybe van vmi műanyag szerű csavar. azt kell kicsavarni és ott kell lenegedni?
köszi.
Ne álljon sokat az olaj. Tehát évente. Amúgy 4 ezrenként javallott elvégezni. 30 ezrenként szelephézag... Kevés benzinnel ne használd, a 14-es fogaskerék JTF-264-14, 100-ezerig nem kell blokkot bontani, igen lehet rá sportdobot tetetni. Nem nem lehet rá vastagabb kereket tenni, mivel ez így van kitalálva. Nem érdemes feljebb furatni, nagyobb motort kell venni. Ha még nem vagy koros akkor V2 125-ben lásd FunnyBoy. Gyakori hiba, hogy a benzincső végett nem megy át az üzemanyag, így ha nem indul arrafele érdemes keresni a hibát. NEM SZERVIZIGÉNYES MOTOR. Felesleges hobbiból szétszedni összerakni szétszedni összerakni. Mint sokan teszik...
Kellemes használatot!
Sziasztok! Most lettem újdonsült cbr tulaj az érdekelne hogy milyen sűrűn kell olajat cserélni milyen olajat javasoltok bele illetve tudna nekem valaki írni egy olyan web címet ahol kiegészítőket tudok vásárolni gondolok itt bukógomba vagy cső hátsódoboz illetve konzol sportdob. válaszotokat előre is köszönöm üdv: Repka
Köszönöm azéert a segítséget! :D
A motorolajat a blokk alján található csavar kitekerésével lehet leengedni.
Korábban érdeklődtem az olajcsere menetéről, most vettem még csak elő a mocit. Ezeket a csöveket találtam alul, egybe van vmi műanyag szerű csavar. azt kell kicsavarni és ott kell lenegedni?
köszi.
Kellemes használatot!