Előlre gumit kellene vennem.
Igaz gumit cserélni párban illik, de korábban vettem csak hátra egy 110/80-ast, hogy szebb legyen, mint a gyári 100/80-as virslivel. Sokan mondták, hogy semmi változást nem éreztek, elhittem. Ehelyett nagyon lomha lett a motor... Áttétel variálással visszanyertem közel a gyári állapotot.
Azon gondolkodtam, hogy előre is nagyobbat szerzek a 80/90 helyett, mondjuk 90/90(esetleg 90/80?). Ez jelenthet problémát? Eddig olyan válaszokat kaptam, hogy "Nem tudom" és "Nem, mert nem hajtott kerékről van szó"
Biztos bennem van a hiba, de szerintem egyértelmű hogy számít.
Az embernek se mindegy, hogy 1 számmal nagyobb cipőt hord vagy olyat ami pont a mérete. De azért kíváncsi lennék véleményekre, tapasztalatokra :)
Ohh, köszönöm a sok segítséget! Nem volt üres a tankom, most sem az. Nemrég még motoroztam vele, bár mióta megvettük, csinál olyat, hogy kisebb fordulatról megtorpanva, fulladozva gyorsít, meg váltásnál mindig felpörög. Indulni mindig indult egy gombnyomsára, most nem akarja hagyni magát.
Hali. Már várom a tavaszt és idén ha valamelyikőtők szervez túrát szívesen csatlakoznék. Szerveznék én is csak rossz a tájékozodási képességem:D :) PL kimennék Bécsbe. Sok a GYőri közöttetek onnan meg 122km km csak:D az semmi nekem BÉcs 180km-re lenne de simán mennék tavasszal:D
Sokszor volt üresen a tankod? Esetleg most azon van? Mert ha sokszor üresen van, vagy pedig gyengén áll, akkor kicsi a gravitációs hatás és a nagy erőlködésben az üzemanyagpumpa ellustul...
Emeld fel a tankot és probáld meg úgy, lehet becsípödött a vezeték!
Amúgy is többet látsz akkor, ne félj, nyugodt lépésekkel, kutakodj, nem lesz baj, ha mindent visszahelyezel, főleg egy tank megemelésnél :)
A kis CBR-t nem kellett szerelnem, úgyhogy nagyon nem tudom merre indulj el. Beszélj egy szerelővel, Ő biztosan jobban képben van.
Csak a régi tapasztalataim alapján írtam, amik lényegesen egyszerűbb masinákon alapulnak.
Sziasztok! Némi segítségre lenne szükségem! Nemrég mentem a motorommal, aztán pár napi használatlanság után újra szerettem volna menni, és sehogy nem tudom beindítani! Olyat csinál, hogy egy pillanatra beröffen, majd felpörög és leáll. Lehetséges, hogy találhatok rajta vmi benzinpumpát v hasonlót? Ha meglökdösöm, akkor röffen be. Előre is köszönöm a választ! 2005-ös cbr.
Szia! Nagyon jó kis gép :) Nem régóta használom, de eddig nem csalódtam. A végsebessége valahol 115-130 között van a pilóta súlyától függően. Bírja a két személyes túrákat is. Erő van benne, városban tökéletesen lehet vele közlekedni, autópályát is meg lehet kockáztatni de azért a végsebessége miatt kevésbé ajánlott. Szerintem nagyon jó ár/érték arányú kis sport motor. Amit írtak már páran, hogy a váltóját szokni kell lefelé váltáskor, érdemes magasabb fordulaton már lefelé váltani. Alkatrészeket külföldről olcsóbb szerezni hozzá ha szükséges, a szerviz díjak is alacsonyak. A kötelező és a fenntartása is kedvező. A fogyasztása 2,4-2,6 liter. Ha kevésbé húzod akkor kijöhet 2,3 körül is, valakiknek volt már alacsonyabb is. Ha kedved kaptál a kis paripához, szerintem nyugodtan belevághatsz, stabil jó kis gép ez.
Fontos egész villát cserélni? mennyire hajlott és hol? mert lehet h elég csak a becsúszószárat cserélni. Nekem az volt cserélve egy koccanás után.Ha jól emlékszem 50 ezer volt a 2 becsúszószár munkadíjjal együtt
Hali eladó cuccok honda cbr 125R 2004-es példányról.
1 szett kerék garnitúra komplet felnivel.
fékbetétek használt de jó állapotúak, motoremelő zsír új.
vízcső gázbowden és kuplungbowden.
egyben vagy külön-külön is eladók.
Ár megegyezés szerint. tel +36-20/428-6407 Fyrgi
Bács-kiskun megye ceglédi márkaszervíznél próbáltam szerezni és ennyit kérnek egy gyári újért : S használtat sehol nem találok és az a gond hogy elég vékony ez a villa ...kb minden motornak vastagabb van még az 50-es gépeknek is
Bukni nem szeretnék ja:D a gyári új ára 140 000Huf...nekem az sok:) úgy tudom az nsr teló nem megy bele a villabefogóba...majd most jön az a történet hogy villabefogóval együtt...csak ezek a méretek...tök jó hogy ahány motor annyi méret: D:S
Szeva ,hát én a helyedben a kiegyenesítés nagyon gyorsan elfelejteném :/,
nem tom mivel lehet helyettesíteni , próbálj valami jó állapotú bontottat szerezni . (Ez az én véleményem)
sziasztok srácok! komoly kérdéssel fordulok hozzátok : milyen elsőtelóval lehet helyettesíteni a gyárit ? illetve a másik kérdés..: a gyári rendesen meghajlott..azt ki lehet egyengetni vagy hagyjam a fenébe ? segítsetek pls :S
Előlre gumit kellene vennem.
Igaz gumit cserélni párban illik, de korábban vettem csak hátra egy 110/80-ast, hogy szebb legyen, mint a gyári 100/80-as virslivel. Sokan mondták, hogy semmi változást nem éreztek, elhittem. Ehelyett nagyon lomha lett a motor... Áttétel variálással visszanyertem közel a gyári állapotot.
Azon gondolkodtam, hogy előre is nagyobbat szerzek a 80/90 helyett, mondjuk 90/90(esetleg 90/80?). Ez jelenthet problémát? Eddig olyan válaszokat kaptam, hogy "Nem tudom" és "Nem, mert nem hajtott kerékről van szó"
Biztos bennem van a hiba, de szerintem egyértelmű hogy számít.
Az embernek se mindegy, hogy 1 számmal nagyobb cipőt hord vagy olyat ami pont a mérete. De azért kíváncsi lennék véleményekre, tapasztalatokra :)
Sajnos ez a legvalószínűbb..
Amúgy is többet látsz akkor, ne félj, nyugodt lépésekkel, kutakodj, nem lesz baj, ha mindent visszahelyezel, főleg egy tank megemelésnél :)
Csak a régi tapasztalataim alapján írtam, amik lényegesen egyszerűbb masinákon alapulnak.
1 szett kerék garnitúra komplet felnivel.
fékbetétek használt de jó állapotúak, motoremelő zsír új.
vízcső gázbowden és kuplungbowden.
egyben vagy külön-külön is eladók.
Ár megegyezés szerint. tel +36-20/428-6407 Fyrgi
Bontott +1
Gyári új (nem egy nagy pénz.) +++++
nem tom mivel lehet helyettesíteni , próbálj valami jó állapotú bontottat szerezni . (Ez az én véleményem)