Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez azért igy nem igaz!
A láncfeszitök voltak széria hibásak 2001-2005-között!
de amit most veszel,már ugymond erösitettek!Szerintem 150-200 ezer elött.nem kell láncot cserélni!Persze függ a használattol!
Van hozzá egy hozzáértőm. :):)
Járt mellé.
mértél már valaha kompressziot?
Mert az se ugy van,hogy csak belete kerek egy müszert,oszt megtekertetem az önröffentövel!Könnyen kaíphatsz hamis adatokat!
Amúgy Honda szervízt felhívtam, hogy smint lenne mondták csere minden. 68 ezer valamennyi.
Én ijesmiböl csak gyárit vennék!Csunya látvány mikor szétrepül!
Igen tudom. Már van egy kis füzetem ahova a lehetséges hibákat írom és ilyesmit. Csak kevés időm van és sorba megyek :):)
A kompressziómérés sikeresen elvette a hétvégém pihenő részét. :)

És még csak nem is sikerült. :(
Azért engedett vissza,mert beállt a helyes feszitésre!
viszont igy "tulvan feszitve" a lánc!Nem lennék a helyedbe mikor elszakad!Láttam már ilyet!egyébként a láncot is hamarabb megeszi!
nem lehet!
Az sufni tuning!Meg is spanolhatod a rugot(rugo csere),de az vezérmülánc szakadáshoz vezethet,mint a húzásnál!
Én emlegettem neked vezeték problémát!
70/3379627

Nemtok most hívni. :(
egy telfonszámot dodj légyszi mert még leirom meghalok... vagy csörgess meg 30 66 45 947
Előtte Castrolt használtam és nemjött be. Majd váltottam Motul 7100 ra és végül a 300V. Egyenlőre ez volt eddig a legfrankóbb. Olajban nagyon sokan nagyon sokat mondanak és úgy tűnik ahány motor annyi ízlés az olajra. :):)
Kösz, szívesen fogadok minden segítséget. :)
igaza van Jocikirálynak nem csattog hanem csörgött de azt az alapjárat körüli tartományban csinálta. ha gondolod megkérdezem a szerelőm hogy hol van a csavar amit meghúzott.... de azóta szó szerinte csendes lett és nem kellett feszítőt cserélnem. a csavar miután meglett húzva pár kör után visszaengedett. kapott "csavar rögzítőt" aztán minden ok lett.
szerintem érdemes lenne olajat váltanod....(a feszitőcsere után..)
én castrol félszintit használok...
de majd biztos kapsz másoktol is tanácsot.(lesz köztük jó is)...
széles utat-gumifákat!
Hát ezért lesz kompresszió mérés.
Motul 300V-t használok és Shell benyát.
Én 27 ezernél vettem meg, a srác akitől vettem túrázásra használta, én úgyszint.
Az is igaz, hogy én még nem cseréltem benne feszítőt. De azt most fogok.
vagy esetleg még valami gagyi benzin is csinálhatja hogy gázelvételkor becsörög a szelep.....
szép napot mindenkinek!
csak kapkodom a fejem....milyen csattogásról beszéltek?
a vezlánc esetleg picit becsöröghet kezdésnél olyan 4 ezeres fordulat környékén...nade csattogás?
ne hülyüljetek gyerekek..ez egy honda!
nem csattoghat!ha meg mégis teszi akkor ott nagyobb baj van...
hidegen kicsit morgósabb lehet a blokk mint melegen...nade csattogni?
meg a láncot sem szokták cserélgetni olyan 100 ezerig....a feszitőt olyan 25-30 ezrenként azt szokták, hogy szép csendes legyen....
ha meg túl zajos a blokkotok és tuti hogy előttetek senki, és ti sem vágtátok haza..akkor meg más olajat kéne használni...
szerintem...
A csattogás indításkor hidegen volt a leghangosabb? Mert nekem akkor csúnya a hangja. Utánna meg gáz vissza engedéskor csörgés. Meg néhány fordulatszám tartományban.
Vagyis lehet állítani?
Semennyit. :):)

Beleszakítottuk a légszűrőnél először egy csavart. De azon túlléptünk 2 óra múlva kijött és kár a csavaron kívül nem történt.
Majd kiderült, hogy XX hez a sima gyertyakulcs nemjó (ami jó volt az ST1100 hez) és szereztünk egy toldót. Kijött a gyertya, majd a sikeresen megvásárolt kompresszió mérőmhöz nem kaptam olyat amivel be tudnám csavarni. :(:(

Így miután mociztam és szétszedtem, azon kívül, hogy megevett a méreg semmi sem történt. :(:(

Majd most hétvégére legyártatok egy szerszámot, hogy beletudjam csavarni a mérőt. :)
És kiderült, hogy a srác aki eddig szervizelte, kicserélte a gyertyákat, de a légszűrőt nem. :(

De nagyon jó volt motorozni, végre. :):)
üdv
Nem tudom pontosan mi a prog a te gépednél. az egyém 50e km körül elkezdett csörögni az mondták hogy feszítőket meg vezérmű láncot kell cserélni... de nem volt szükséges, csak a feszítőcsavart kellet meghuzni mert az elengedte a lácot és e miatt csattogott. remélem segitett ... ha kérdésed van majd irj
Szia!
No mesélj! A feszitőt márkakereskedésben vedd meg. (2 darab zöld pötty van rajta, az a jó) Vezérmüláncot én DID-t vettem. Tatabányán a Pink Motorsnál megkapod asszem 15-20 körül volt. Kompressziót mennyit mértetek?
Szevasztok.
Jó reggelt.
Tudna valaki segíteni, hogy hol lehet kapni olcsón vezérműláncot meg feszítőt? Úgy hallottam vannak nem eredeti Honda láncok amik legalább olyan jók. Csak nem találok.
Motor szétszedve és az már biztos, hogy vezműláncnál valami bajban van és elkezdem az anyagiakat számolni.
És hallottam olyat, hogy a feszítőt lehet állítani és nem kell egyből újat venni. Ez igaz? Múltkor kérdeztétek, hogy milyen színű, megnéztem és egy kis zöldes-kékes pötty van rajta. :):)

A kompresszió mérés előtt sikerült egy kicsit motoroznom.
Végre, már alig vártam.
Reggelt!

Az imo vezetékei közül meg volt törve egy a négyből! Na biztos már , hogy nem indul a pancsitok?