Nos egy kicsit megnéztem a dolgot neked!
vedd le öninditot,és röffentsd be ugy!Valszeg az önindito perselye szarakodik!Vagy a szabadonfuto(blendix).Mindenesetre akkor ki lessz szürve egy alkatrész!
Ezen már kár bánkodni!
Megaztán lehet nem is ez a baja!De "nálunk" akinek volt ilyen szüröje,már rég kiszedte,és betette a gyárit!A sogorom ralliversenyzö,és ö mesélt ezekröl a "csoda"szürökröl!No meg arrol,hogy ök miért,hogy,és mire használják!
Hát igen.
Mikor megvettem a motort és mondta srác, hogy ilyen légszűrője van, mindenki dícsérte és mondták inkább azt hadjam fent. Bár pont ők mondták, hogy 8-10 ezer km enként tisztítani kell. Jobban utánna nézhettem volna.
Pesten nem szoktam max a M0-on. De most hogy ezt megtudtam, hogy fele annyit szabad menni, amit tudom tisztítom is és átírom a szervízkönyvemben is a következőkre.
Azért sportszűrő és sportszűrő között is van ám különbség!
Sőt még márkán belül is! Pl a Stage 1 az utcai,a stage 4 meg racing.
Evidens hogy utcára nem teszünk bele Stage 4-et,legalább is nekem az. Egy szó mint száz,nekem nincs vele bajom,sőt nem is ismerek olyat akinek lenne,ez utóbbi lehet azért van mert "kevés" ismerősöm van.
Én kevés embert ismerek,aki gondosabb gazda lenne mint Fistván!
Oszt mit tett a masinájával!
Vannak dolgok,alkatrészek,amiböl nem érdemes a gyári minöségnél rosszabbat beletenni!
Akkor megvan a hiba!
Hayabusa foeumon kérdezd Fistvánt!Elmeséli rövid idö alatt mitt tett a gépével!
Röviden a sport légszürökröl!Sport,illetve versenyzési célokra fejlesztették ki!Ott nem számit a motor élettartama,mivel elöbb szétesik más miatt,mint a légszürö kárt tenne benne!A lényege,több levegöt enged a hengerekbe!Ezt ugy éri el,hogy nagyobb a "luk" a szürön!Magyarul mig a gyári szürö 50-120 mikron közötti szemcsét enged át,a sport légszürö 600-1000 mikron közöttit!A számok csakat csak a szemléltetés miatt irtam,de naggyábol ez a lényeg!
Atix, Gábor elvitte a cumót, Ő közelebb lakik, gondoltam segítség!
Az egyikhez nincs cső, mert kutya baja, gondoltam minek leszedni, ha karcmentes. De ha kell, csak csörizz rám!
vedd le öninditot,és röffentsd be ugy!Valszeg az önindito perselye szarakodik!Vagy a szabadonfuto(blendix).Mindenesetre akkor ki lessz szürve egy alkatrész!
Olyan 27 ezernél vettem át.
Szezon előtt meg akarok csinálni mindent.
Méresd meg a kompressziót, és kiderül!
Megaztán lehet nem is ez a baja!De "nálunk" akinek volt ilyen szüröje,már rég kiszedte,és betette a gyárit!A sogorom ralliversenyzö,és ö mesélt ezekröl a "csoda"szürökröl!No meg arrol,hogy ök miért,hogy,és mire használják!
Mikor megvettem a motort és mondta srác, hogy ilyen légszűrője van, mindenki dícsérte és mondták inkább azt hadjam fent. Bár pont ők mondták, hogy 8-10 ezer km enként tisztítani kell. Jobban utánna nézhettem volna.
Én több mint 15-éve azt használom,bármilyen motorom volt is!Nem volt vele sose gond!
Igen eddig 10w40 volt Castrol.
Nem akad,nem dobálja ki a sebességeket?
Milyen olaj volt benne eddig? 10W40?
Nemtudom, hogy milyen fajta, csak, hogy K&N. Azért elvinném megmutatni a hangját és elviszem utánna egy kompresszió mérésre.
5 nél már azért illik...
Sőt még márkán belül is! Pl a Stage 1 az utcai,a stage 4 meg racing.
Evidens hogy utcára nem teszünk bele Stage 4-et,legalább is nekem az. Egy szó mint száz,nekem nincs vele bajom,sőt nem is ismerek olyat akinek lenne,ez utóbbi lehet azért van mert "kevés" ismerősöm van.
Oszt mit tett a masinájával!
Vannak dolgok,alkatrészek,amiböl nem érdemes a gyári minöségnél rosszabbat beletenni!
Hayabusa foeumon kérdezd Fistvánt!Elmeséli rövid idö alatt mitt tett a gépével!
Röviden a sport légszürökröl!Sport,illetve versenyzési célokra fejlesztették ki!Ott nem számit a motor élettartama,mivel elöbb szétesik más miatt,mint a légszürö kárt tenne benne!A lényege,több levegöt enged a hengerekbe!Ezt ugy éri el,hogy nagyobb a "luk" a szürön!Magyarul mig a gyári szürö 50-120 mikron közötti szemcsét enged át,a sport légszürö 600-1000 mikron közöttit!A számok csakat csak a szemléltetés miatt irtam,de naggyábol ez a lényeg!
Atix, Gábor elvitte a cumót, Ő közelebb lakik, gondoltam segítség!
Az egyikhez nincs cső, mert kutya baja, gondoltam minek leszedni, ha karcmentes. De ha kell, csak csörizz rám!
A sportlégszűrő pedig K&N. Én nem is tudtam, hogy a motorok nem szeretik, csak örültem, hogy nem kell cserélgetnem, elég, ha tisztítom.