Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jó tipp!
Nos egy kicsit megnéztem a dolgot neked!
vedd le öninditot,és röffentsd be ugy!Valszeg az önindito perselye szarakodik!Vagy a szabadonfuto(blendix).Mindenesetre akkor ki lessz szürve egy alkatrész!
Mostmár 5 éve.
Olyan 27 ezernél vettem át.
Mióta van nálad a motor?
Azt már mindenképpen megteszem, de addig is megtudok egy két dolgot amit később tudok hasznosítani. :):)
Szezon előtt meg akarok csinálni mindent.
Száz szónak is egy a vége.....
Méresd meg a kompressziót, és kiderül!
Ezen már kár bánkodni!
Megaztán lehet nem is ez a baja!De "nálunk" akinek volt ilyen szüröje,már rég kiszedte,és betette a gyárit!A sogorom ralliversenyzö,és ö mesélt ezekröl a "csoda"szürökröl!No meg arrol,hogy ök miért,hogy,és mire használják!
Hát igen.
Mikor megvettem a motort és mondta srác, hogy ilyen légszűrője van, mindenki dícsérte és mondták inkább azt hadjam fent. Bár pont ők mondták, hogy 8-10 ezer km enként tisztítani kell. Jobban utánna nézhettem volna.
Biztos van külömbség,de az elv akkor is ugyan az!
Az jo!
Én több mint 15-éve azt használom,bármilyen motorom volt is!Nem volt vele sose gond!
Pesten nem szoktam max a M0-on. De most hogy ezt megtudtam, hogy fele annyit szabad menni, amit tudom tisztítom is és átírom a szervízkönyvemben is a következőkre.
A váltó szerintem frankó. Nemdobja ki és nem is akad.
Igen eddig 10w40 volt Castrol.
Mondjuk attól is függ hogy hol használod,sztem Pesten 3000 max és tisztítás...
ok,váltód amúgy rendben van?
Nem akad,nem dobálja ki a sebességeket?
Milyen olaj volt benne eddig? 10W40?
Frankó. :(:(

Nemtudom, hogy milyen fajta, csak, hogy K&N. Azért elvinném megmutatni a hangját és elviszem utánna egy kompresszió mérésre.
Az mondjuk sok!
5 nél már azért illik...
Azért sportszűrő és sportszűrő között is van ám különbség!
Sőt még márkán belül is! Pl a Stage 1 az utcai,a stage 4 meg racing.
Evidens hogy utcára nem teszünk bele Stage 4-et,legalább is nekem az. Egy szó mint száz,nekem nincs vele bajom,sőt nem is ismerek olyat akinek lenne,ez utóbbi lehet azért van mert "kevés" ismerősöm van.
Hát én olyan 10 ezrenként szoktam. De akitől vettem őt nemtudom, hogy takarította.
Én kevés embert ismerek,aki gondosabb gazda lenne mint Fistván!
Oszt mit tett a masinájával!
Vannak dolgok,alkatrészek,amiböl nem érdemes a gyári minöségnél rosszabbat beletenni!
Akkor megvan a hiba!
Hayabusa foeumon kérdezd Fistvánt!Elmeséli rövid idö alatt mitt tett a gépével!
Röviden a sport légszürökröl!Sport,illetve versenyzési célokra fejlesztették ki!Ott nem számit a motor élettartama,mivel elöbb szétesik más miatt,mint a légszürö kárt tenne benne!A lényege,több levegöt enged a hengerekbe!Ezt ugy éri el,hogy nagyobb a "luk" a szürön!Magyarul mig a gyári szürö 50-120 mikron közötti szemcsét enged át,a sport légszürö 600-1000 mikron közöttit!A számok csakat csak a szemléltetés miatt irtam,de naggyábol ez a lényeg!
Köszi!
Igen, a hangsuj ezen van! ,,ha rendszeresen tisztitod"
Na szasztok!

Atix, Gábor elvitte a cumót, Ő közelebb lakik, gondoltam segítség!
Az egyikhez nincs cső, mert kutya baja, gondoltam minek leszedni, ha karcmentes. De ha kell, csak csörizz rám!
Ha rendszeresen tisztítod és rendesen beolajozod,akkor nem lehet baj! Nekem már volt F4-be VTR-be és most az XX-be is az van,sőt az autómba is...
Amit elfelejtettem mondani: mikor olajcsere volt Motul 300V-t raktam bele és halkabb az indítási hang.

A sportlégszűrő pedig K&N. Én nem is tudtam, hogy a motorok nem szeretik, csak örültem, hogy nem kell cserélgetnem, elég, ha tisztítom.