sziasztok.
a képeket a párom töltötte fel.....azt mondta miheztartás végett.
De tudhatjátok,hogy ez nem nektek szól.....
további szép napot nektek....
én csak ritkán leszek fent,de olvaslak titeket.......
pucca.
Ott mi köze a víznek valamihez is? Semmi kb, max ha hengerfejes a motor és belefolyik a hűtővíz a hengerfejbe...
A kapcsolók oxidosak lesznek, megég a felületük. Ott nincs víz...
Kontakt 60 Itt
A KONTAKT 60 oxideltávolító kontakt tisztító, nagyon ajánlott korrodált, erősen használt, szennyezett
érintkezések helyreállításához. Visszaállítja az alacsony érintkezési ellenállást, így biztosítva a csekély
feszültségcsökkenést még a legalacsonyabb érintkező nyomásnál is.
Mé nem linkeli be normálisan? Na mindegy, bemásolom.
Gépjárműveknél
Beázott motorok gyertyáit, érintkezéseit, elosztófejét WD-40-nel kezelve azok elindítása pár percen belül lehetővé válik. Fém felületekről elvezeti a nedvességet, így kiválóan alkalmazható elektromos motorokon és egyéb elektromos szerelvényeken.
A WD40 erre is jó. Felőlem kontaktspray is lehet. A hiba a lényeg. Amúgy: www/wd40/wd40t.html" title="http://www.meteor.hu/www/wd40/wd40t.html" target="_blank">http://www.meteor.hu/www/wd40/...
Igazságod lehet, mert így utólag emlékszem olyanra, hogy gyújtásra nem világított, majd indítás után volt lámpa.
Megnézem köszi, de csak délután leszek otthon.
Üdv. mindenkinek! Kicsi problémám van: Eltünt az XX-ről a világítás. Látszólag minden jó: biztosítékok, izzók, kapcsolók stb. Fénykürt működik. Hátha volt már valakinek hasonló. A hiba lassan következett be, párszor pár másodperccel a gyújtás után kapcsolódott be a világítás, majd sehogy.Esetleg ha valakinek van ötlete, nem baj, ha megosztja velem.
Köszi!
köszike Kedves Atix, de csak Próbálkozom.......
O47]