A motorozásról meg egyébként azt akartam neked írni, hogy mindenki annyit vállaljon, amit úgy érzi, hogy tud, de inkább - 10%, és soha se hagyja, hogy keménylegény módjára a hülyék belevigyék a "gázba" a vetítős dumákkal... Láttam már elég balesetet, sok forró helyzetet, amikor csak az égi angyalka segített, úgyhogy nem az országúton kell kísérteni a sorsot, a probléma jön magától is.
Amit már sokan elmondtak, többek között Lővey Úr is, hogy keménykedni ott a ring, ott lehet gyorsnak, meg "okosnak" lenni, a kavics meg a műanyaghegesztő, néha a gipszelő megoldja a problémát, de nincs fa, nincs "Pista bácsi", hanem van mentő 2 perc alatt, ha mégis töredelmesre vetted volna a figurát... .
Úgyhogy sohase szabadkozz a tempó miatt... Aki akar veled menni, az megszokja, ha nem bírja, akkor meg ne akarja...
A lényeg, hogy mikor hazaérsz a ruci meg a moci karcmentes legyen!
Hi Vilmos!
A közös hölgyismerősünk 999-e ott parkol a szerelőpadon, és a 2-es és 5-ös sebesség keresése folyik..., bár sztem nem a motorral van a gáz...
A hét végén azt hiszem csak motorcsónakversenyen vehetünk részt, ez az eső keresztbetesz mindennnek... kivárjuk...
Kedves Dt!
Ha félsz, félj, de rettegésed tárgya ne én legyek!
Tekinteted vesd Vili bára, aki képes a tempó eszeveszett variálására.
Menetdinamikája valahol 80 és 270 között változik, és a kettőt logika nélkülözésével váltogatja...
Úgyhogy félre a fúrókkal, mert megpörgetem a tükreidet...
Tudok én túratempóban is, csak akkor azt a programot ütöm a gépbe... Előbb utóbb meglátod... .
Szia Atix!
Mindenképpen írok, ha megyek!
Tegnap du. kinéztem a Főnix napra a Pannóniára, de az eső elkergette a csapatot ennek ellenére 5 körül már száraz pályán nyomta az a 4-5 motor aki maradt. Benéztem a Dukiba, akkor csomagolták ki az új Multisradát, hát nemgyenge... Kicsit túraendúrós, de azért érzem benne a csapathatóságot (felpattamtam egy üléspróba erejéig). Azonkívül megvizuáltam egy S1000RR-t tuningépítés közben: SBK Öhlins telók, gátló, mart versenylábtartók, karbonborítás hegyek, full Akra rendszer, stb .
Remélem nem marad sokáig ez az eső, mert én már "vén" létemre, csak szárazon szeretem az aszfaltot... Tudom nektek a hóvihar sem számít, de majd iparkodom összehangolni az eget és a földet... ...
Köszönet a tanácsok-ért de nem szorul a ventilátor és nem ér bele sehová sőt még üresben turáztatva is nagyon elenyészően hallani de sebesésben huzatva csakk egy fordulattartományban hallani de akkor elég rendesen és a ventillátor müködése nélkül .Ezt azért irom hogy már idegbeteggé tesz de azért köszönet a felajánlást másik motort azért még nem szándékozom vásárolni.No meg persze semmi nincs fellazulva a gépen.Tisztelettel Zsolt
Én nem a ventilátorra gyanakodnék!
Inkább felfogatás,vagy az amit megmozgattál,mikor cserélted!Elméletileg ha ventilátor lenne,akkor kéne megszólaljon,ha bekapcsol!De akkor nagyon!
De így látatlanba gyógyítani,nagyon nehéz,és nem is jó!
Te atix! Nem lenne eladó külön a mocitől a fekete plekó és az Egrusok? Lehet érdekelne...
Akit érdekel olajügyben valszeg a Repsol Synt lesz a befutó. Sok mindenkivel beszéltem, dícsérték a Motult is, de azt meghagyom a gitáros kollégáknak...
Aminek még utána kell nézzek az a Bel-ray. A láncspray-je és a defekt tömítője k@rva jó.
Amit már sokan elmondtak, többek között Lővey Úr is, hogy keménykedni ott a ring, ott lehet gyorsnak, meg "okosnak" lenni, a kavics meg a műanyaghegesztő, néha a gipszelő megoldja a problémát, de nincs fa, nincs "Pista bácsi", hanem van mentő 2 perc alatt, ha mégis töredelmesre vetted volna a figurát... .
Úgyhogy sohase szabadkozz a tempó miatt... Aki akar veled menni, az megszokja, ha nem bírja, akkor meg ne akarja...
A lényeg, hogy mikor hazaérsz a ruci meg a moci karcmentes legyen!
A közös hölgyismerősünk 999-e ott parkol a szerelőpadon, és a 2-es és 5-ös sebesség keresése folyik..., bár sztem nem a motorral van a gáz...
A hét végén azt hiszem csak motorcsónakversenyen vehetünk részt, ez az eső keresztbetesz mindennnek... kivárjuk...
Ha félsz, félj, de rettegésed tárgya ne én legyek!
Tekinteted vesd Vili bára, aki képes a tempó eszeveszett variálására.
Menetdinamikája valahol 80 és 270 között változik, és a kettőt logika nélkülözésével váltogatja...
Úgyhogy félre a fúrókkal, mert megpörgetem a tükreidet...
Tudok én túratempóban is, csak akkor azt a programot ütöm a gépbe... Előbb utóbb meglátod... .
Mindenképpen írok, ha megyek!
Tegnap du. kinéztem a Főnix napra a Pannóniára, de az eső elkergette a csapatot ennek ellenére 5 körül már száraz pályán nyomta az a 4-5 motor aki maradt. Benéztem a Dukiba, akkor csomagolták ki az új Multisradát, hát nemgyenge... Kicsit túraendúrós, de azért érzem benne a csapathatóságot (felpattamtam egy üléspróba erejéig). Azonkívül megvizuáltam egy S1000RR-t tuningépítés közben: SBK Öhlins telók, gátló, mart versenylábtartók, karbonborítás hegyek, full Akra rendszer, stb .
Remélem nem marad sokáig ez az eső, mert én már "vén" létemre, csak szárazon szeretem az aszfaltot... Tudom nektek a hóvihar sem számít, de majd iparkodom összehangolni az eget és a földet... ...
Inkább felfogatás,vagy az amit megmozgattál,mikor cserélted!Elméletileg ha ventilátor lenne,akkor kéne megszólaljon,ha bekapcsol!De akkor nagyon!
De így látatlanba gyógyítani,nagyon nehéz,és nem is jó!
Tehát nem tudnád megfizetni.
Te atix! Nem lenne eladó külön a mocitől a fekete plekó és az Egrusok? Lehet érdekelne...
Akit érdekel olajügyben valszeg a Repsol Synt lesz a befutó. Sok mindenkivel beszéltem, dícsérték a Motult is, de azt meghagyom a gitáros kollégáknak...
Aminek még utána kell nézzek az a Bel-ray. A láncspray-je és a defekt tömítője k@rva jó.
Akkor burkoltabb!
Az én motorommal ami legalább olyan mint a Tiéd, csak feketébb!
Csak ha én is úgy akarom!
Bár tudod, gyors motorom van, ha akarom. Bármikor kettesben lehetünk.