VFR fórumon az egyik srác valami szervízben dolgozik...
Ő írta, hogy jött az egyik XX tulaj ..... az mondta :," hogy ő még az első féket meg sem húzta.. mivel ez Dual -rendszerű....
NA Ő A BÁTOR EMBER...
Hátha valaki, többet tud, Gold Fren féktárcsákról, én most szeretnék féktárcsát cserélni, találtam ilyet, csak senki se hallott róla az ismerőseim közül.
Azt hiszem ezentűmá Haljabusát nem vásárolok, mert nekem sikerült a lehetetlen... Az XX segítségével teljes 3 e km alatt totálraírnom egy Pirelli Scorsa kétkomponensű hátsót, (amellett, hogy közben úgy éreztem szegény motor valahol a terhes bálna és a körúti villamos gyorsaságával fordul rá egy-egy kanyarba)(persze lehet, hogy a 2,3-2,5 gumanyomás sem volt túl hasznos, sőt általában haladni is szoktunk, és hogy tartsam a sebességet, az előember agytérfogatú társaimmal közben el kellett gyorsulnom is). Pedig az erigyen simán nyomtam 3 ezret a Br 002-vel. Akkor a Busával a gumistól gumisig bevállalhatnám a körgyürüt?
Szerintem az a gond a fékbetétekkel, hogy a gyártók gyártanak más motorokba ugyan olyan méretű fékbetétet csak más anyag összetétellel és sokan bele teszik a motorba, mert olcsóbb.
Ez nem helyes, mert nem véletlenül az kell bele, ami bele való.
egy olyan motornál, ami 300km/h sebességre képes nem szabad spórolni a féken.
Én alapban az AP racing fékbetétet forgalmazom, ezért erről teszek fel ide képet, de bármelyiket bele lehet rakni,csak bele való legyen anyaga szerint. A gyári betét az NISSIN.
Az XX-be ezek a fékbetétek valók és nem volt változás az évjárato k között
Tedd bele nyugodtan!
Ha gond van,az ugyis az elsö pár kilométernél jelentkezik!Akkor max.kiveszed!De az se mindegy,mikori a vas!Két fajta(összetételü)valo az Xx-be!Ha jol tudom,akkor a 2001-es év a fordulopont!Más anyagu a tárcsa,ezért más betét kell bele!
Több évtizednyi kísérletezés
és klónozás után sikerült megoldani!
Kétszer annyi öröm és élvezet -
mindez felesleges pofázás nélkül!
Rendelje meg még ma !