Nekem az xx-en ferdén kopott a hátsó betét 2 gyári betétet megkajált ferdén, bármit csináltam...
no de dobtam fel egy másik munkahenger hátra, azóta jo...
A működési elvre gondoltam.....
Mert az XX-en lévő féknyereggel és a hasonló elven működő féknyergeknél az a probléma , hogy fékezésnél az egyik oldali fékbetét mindig hamarabb ér a tárcsához... majd utána feszít rá a másik betétre
Sok kamiont" láttam" már- ahol ugyanilyen elven működő ( tárcsa ) fékek vannak és ott is ez volt a probléma : az egyik betét már vason volt a másikon meg még volt vagy 8-10 mm. Mi kb a fele élettartamnál megcseréltük.. és kb egyszerre koptak el....
Mondjuk motoron ilyen látványos külömbségeket még nem láttam de ott sem egyformán kopik mind a kettő....
bETÉTEK MÁR VOLTAK BENNE TÖBBFÉLÉK! A fékfolyadék lecserélve!
AZ a tolattyus geci is csuszik! A dugattyuk tiszták, nyereg kipucolva! Mégis..... De ettől eltekintve, azt mondom nagyon jó kis bringa!
NEM!NEM!NEM!
Igazatok van,valóban volt szándékomban eladni az XX-et,de baromira belehettem rúgva!
Most viszont tényleg árulom az SX4-et.
Köszi a helyre igazítást!
Már igyekszem is törölni a tévedésem
Ebben igazad van kolléga!
Ugyhogy akkor mindjárt kiváncsi is lennék a véleményetekre! Kb 1 hónapja cseréltük a hátsó betéteket Pep barátommal. Már karcol! Ami okés! De miért nem kopnak egyformán a betétek? Már többször megfigyeltem ezt! Bár a cbf nem duál, és azt is megszoktam hogy az a tetü ABS eszi a betéteket rendesen de akkor is! Már zsiroztam az a csuszkásgenyót jár az is rendesen! A féknyerget is szétbombáztuk egyszer, mégis ilyen.....De mitől?
Szia Gabi ! Ismét hoztátok a formátokat, nem csalódtam bennetek , most már közeleg az idő , hogy ismét etethessem a zabot a lovakkal .
Remélem Nagy fehér testvéremmel tavasszal gurulunk egy közöset, feltéve ha feltölti az aksit , mert a fehér bálna így nem indul.
Nekem az xx-en ferdén kopott a hátsó betét 2 gyári betétet megkajált ferdén, bármit csináltam...
no de dobtam fel egy másik munkahenger hátra, azóta jo...
ismerni kell a tipust,és hibáit mielött nekiálsz!De minden orvosolhato!
Mert az XX-en lévő féknyereggel és a hasonló elven működő féknyergeknél az a probléma , hogy fékezésnél az egyik oldali fékbetét mindig hamarabb ér a tárcsához... majd utána feszít rá a másik betétre
Sok kamiont" láttam" már- ahol ugyanilyen elven működő ( tárcsa ) fékek vannak és ott is ez volt a probléma : az egyik betét már vason volt a másikon meg még volt vagy 8-10 mm. Mi kb a fele élettartamnál megcseréltük.. és kb egyszerre koptak el....
Mondjuk motoron ilyen látványos külömbségeket még nem láttam de ott sem egyformán kopik mind a kettő....
"Nagyfiúk vagytok" már...
1008-as oldal.... 25177-es bejegyzés ...febr 16-a
2-pár is!
bETÉTEK MÁR VOLTAK BENNE TÖBBFÉLÉK! A fékfolyadék lecserélve!
AZ a tolattyus geci is csuszik! A dugattyuk tiszták, nyereg kipucolva! Mégis..... De ettől eltekintve, azt mondom nagyon jó kis bringa!
Igazatok van,valóban volt szándékomban eladni az XX-et,de baromira belehettem rúgva!
Most viszont tényleg árulom az SX4-et.
Köszi a helyre igazítást!
Már igyekszem is törölni a tévedésem
De igy látatlanba nem bocsátkoznék találgatásba!
Gelse +2fok és szépen havazik vagy is hull a hó:)
XX-en vagy a CBF-en..?
Ugyhogy akkor mindjárt kiváncsi is lennék a véleményetekre! Kb 1 hónapja cseréltük a hátsó betéteket Pep barátommal. Már karcol! Ami okés! De miért nem kopnak egyformán a betétek? Már többször megfigyeltem ezt! Bár a cbf nem duál, és azt is megszoktam hogy az a tetü ABS eszi a betéteket rendesen de akkor is! Már zsiroztam az a csuszkásgenyót jár az is rendesen! A féknyerget is szétbombáztuk egyszer, mégis ilyen.....De mitől?
Remélem Nagy fehér testvéremmel tavasszal gurulunk egy közöset, feltéve ha feltölti az aksit , mert a fehér bálna így nem indul.
bocsánat