figyelj arra, hogy az eredetviszga csak 60, a műszaki 90 napig érvényes. ha megcsináltattad. utánna jöhet a regadó, forgalmi, rendszám. ami ugye a biztositással is jár. nem egy olcso dolog.
A származási már megvan!
A regadó a műszaki után van, mert az ott kiállított dokumentumokból dolgoznak a vámhivatalban!
A műszaki előtt meg azért érdemes megcsináltatni az eredetvizsgát, mert akkor nem kell integrált műszaki vizsga, ami kicsivel többe kerülne. (állítólag ezt már nem sokáig lehet így csinálni)
Majd ezek után mehetek újra az okmányirodába.
De egyépként ha te kintről hozol be motort és forgalomba akarod helyezni
akkor le kell kérned a származás ellenőrzést.Kb1-2 hét ( nem -e lopott)
Utána regadó ( vámhivatal)
utána be kell jelenteni egy első forgalomba helyezésre
és itt fog adatlapot kapni majd amin feltüntetik az összes adatot
a motorodról.
Ha ez megvan na akkor eredetvizsga majd az átírás.
Inkabb forditva kerdeznem, mi a 00? Magyarorszagon motorra nem kell zoldkartya, lehet azt?
Az, hogy mi a magyar megfeleloje az euroapi EURO2-nek, azt remelhetoleg nem neked kell megmondanod az illetekeseknek. Szmelygepkocsiknal az euro 2 hazai megfeleloje a 4-es kornyezetvedelmi kategoria.
A probléma csak annyi hogy kellen pár pontos infó az eredetvizsgához, ezért kértem, hogy aki tud küldjön képet 2005-ös 1000RR forgalmiról! Akkor így legalább egy hivatalos papírral össze tudnám egyeztetni az adatokat, mert ez az ország elég különleges!
pl.: saját tömeg, környezetvédelmi besorolás ami egyátalán nincs olasz forgalmiban
Pl. LSL, GSG, B&G markaju bukogombaknal nem kell.