Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Miert kene vagni?
Pl. LSL, GSG, B&G markaju bukogombaknal nem kell.
Olyan hülye megoldás ez a CBR-en basszus, hogy az idomot vágni kell a bukogombának!
figyelj arra, hogy az eredetviszga csak 60, a műszaki 90 napig érvényes. ha megcsináltattad. utánna jöhet a regadó, forgalmi, rendszám. ami ugye a biztositással is jár. nem egy olcso dolog.
Van egy K&N sportszurom CBR1000RR-hez hibatlan allapotban gyari dobozzal elado.
20e Ft postkakoltseggel (Nemeto-bol).
Ja jó.
A származási már megvan!
A regadó a műszaki után van, mert az ott kiállított dokumentumokból dolgoznak a vámhivatalban!
A műszaki előtt meg azért érdemes megcsináltatni az eredetvizsgát, mert akkor nem kell integrált műszaki vizsga, ami kicsivel többe kerülne. (állítólag ezt már nem sokáig lehet így csinálni)
Majd ezek után mehetek újra az okmányirodába.
De egyépként ha te kintről hozol be motort és forgalomba akarod helyezni
akkor le kell kérned a származás ellenőrzést.Kb1-2 hét ( nem -e lopott)
Utána regadó ( vámhivatal)
utána be kell jelenteni egy első forgalomba helyezésre
és itt fog adatlapot kapni majd amin feltüntetik az összes adatot
a motorodról.
Ha ez megvan na akkor eredetvizsga majd az átírás.

Az komoly egy 2001-es 600-as 116kW
No akkor úgy látom a forgalmi sem lesz egy tutibiztos kiindulópont!
Az előző honda cbr 600 F4i-m
2001 es, 116 Kw-os volt forgalmi szerint.
Szerinted?
Örültem mikor küldték a sújadót?
Hát az a baj hogy ilyen jó szakemberek dolgoznak
a hivatalokban.
( első forgalomba helyezés)
( okmányiroda )
néha elírnak ezt azt.
Nekem a ZX-10R törzskönyvébe és forgalmijába 271kg-os saját tömeg van írva.
Köszi!
Egyre jobb! A saját tömeg hogy a fenébe 245kg?
A száraz súly 179kg a menetkész tömeg 208kg állítólag!?!
Neked ugyan hogy jött ki ez a 245?
Szia!

Elküldtem e-mailbe az adatokat.
Köszi!
Dobtam neked egy email-t, de egyébként a személyes adatok között fent van minden elérhetőségem!
faszomat már. csak hétfőn tudom elhozni a mocimat :(
Szia!

Nekem 2004-es az 1000RR-em. És olaszból van. ha gondolod
el tudom küldeni holnap e-mail-ban a forgalmi másolatot.
Írd le az e-mail címed.
Inkabb forditva kerdeznem, mi a 00? Magyarorszagon motorra nem kell zoldkartya, lehet azt?
Az, hogy mi a magyar megfeleloje az euroapi EURO2-nek, azt remelhetoleg nem neked kell megmondanod az illetekeseknek. Szmelygepkocsiknal az euro 2 hazai megfeleloje a 4-es kornyezetvedelmi kategoria.
Hát nem tudom pontosan mi lehet az a törzslap, de amit kaptam (olasz papíroka) azokban nem találtunk ilyen adatokat!
EURO2 ?
Ez mit jelent környezetvédelmi besorolás szempontjából?
Mert egy ismerősöm haverjának pont ilyen mocija van és nála a besorolás 00.
EURO2=00
Szaraz suly: 179kg
Menetkesz: 208kg
EURO2-es.
Torzslapot nem kaptal a motorodhoz? Honda adja ki a motorhoz minden specifikacio rajta van.

képeket!
A probléma csak annyi hogy kellen pár pontos infó az eredetvizsgához, ezért kértem, hogy aki tud küldjön képet 2005-ös 1000RR forgalmiról! Akkor így legalább egy hivatalos papírral össze tudnám egyeztetni az adatokat, mert ez az ország elég különleges!
pl.: saját tömeg, környezetvédelmi besorolás ami egyátalán nincs olasz forgalmiban
Gyari R1 dobot sikerult vennem 25-ert, - majd miutan evjarat-elteres volt,- es eladni 20-ert... (nagy biznisz volt)

A tiedert sem valoszinu hogy tobbet kapnal, szerintem.
Na helyes csak óvatosan kolléga!