A m?szeregységet darabokra kell szedni és az eredeti ledeket ki kell forrasztani a helyükr?l,de csak azokat amik az órákat világítják meg,a mutatók ledjeit nem kell bántani.Kék ledeket kell a régiek helyére forrasztani,de ezeknek kisebb az ellenállásuk,mint a narancssárgáknak,így a gyári ellenállások is cser?sek.Nem egyszerü dolog,de nem lehetetlen megcsinálni.Én egyik müszerész haverommal csináltattam meg,amikor darabokban volt a mitorom eleje.Ha nem törtem volna meg a motort,akkor nem bizti,hogy nekiálltam volna az átalakításnak.
ja, más mit szóltok a ybr 250-hez?
én a minap láttam egy feketét, és akkor tűnt fel, hogy egy az egybe lekoppintották a cbf-et...
még a tank oldalsó idomai is...
mondjuk szép az is nagyon...
(ha korábban lehetett volna venni itthon, hát komoly bajban lettem volna a döntésnél....)
yamahánál legalább szép a bordó (asszem), nem ilyen csúnya pipacspiros mint a cbf-ek
tudom eretnekség, de nekem ez a piros nagyon nem jön be...
amúgy úgy gurulnék már! (akár egyet közösen is)....
3 hete nem ültem motoron, és hihetetlenül hiányzik
beszéltem maxxpoweresekkel, valamikor mostanában viszem (vitetem) hozzájuk a mocit, bemérik a vázat....
ha az rendben van, akkor javítják (gyakorlatilag az elején szinte minden csere)
a szervízvezető srác azt modta, majd megpróbál kibulizni nekem valami másik dobot rá, aminek kicsit emberesebb a hangja
egyenlőre ennyi...
szóval az alkatrészek, hát nem tudom mi lesz az amit majd megkapok, és még használható állapotban lesz
Élményekben nincs hiány Nagyon jó lett a motor eleje így,komolyan élvezetesebb menni vele.Nem rángatja a fejem sem annyira a menetszél és még szép is a cucc ahogy felraktam.Képet majd felbiggyesztek róla.Egy kis extrával is megbolondítottam,de ez a képről majd kiderül tetszik e neked.A kipuffodnak valóban gyönyörű hangja lett,komolyan először 500-asnak hittem hang alapján!
Túrázni meg eljöhetnél egyszer velem/velünk, mondjuk Balcsira vagy ilyesmi.Vagy ha megyünk a többi nagy CBF-el túrázni,oda is eljöhetnél.
Na majd még írogatok,most gépközelben leszek a héten.
Páá!
Én is pont ilyen feltételeket szabtam a motorvásárlás elött.2 hete vettem meg a cbf-et.Hidd el nem fogod te se megbánni.Elötte pont egy 150-es kymco robogóm volt.Rosszat róla sem tudok mondani,de egy nagyon fontos dologban különböznek:a kymconak 13 colos kereke volt.(városon kívül nagy sebességnél nem a legjobb,sőt)Ja és az hogy a cbf-et már nem gyártják(ez se biztos)semmi rosszat nem jelent.Az új honda innova megkapta az injektort 600 000 ft lett az új ára és gyöngébb is lett.Tehát jobb volt a karbis régi,igaz nem volt eu4-es(és akkor mi van)Ezek a szabályok csak az új motorokra vonatkoznak majd.
Keveréket már nem árulnak,mégis milyen sok Simson van!Hogy tiltanák már be a cbf250-t? ...Csak más fejlesztést kap,és lehet nem cbf250 néven jelenik majd meg!
A m?szeregységet darabokra kell szedni és az eredeti ledeket ki kell forrasztani a helyükr?l,de csak azokat amik az órákat világítják meg,a mutatók ledjeit nem kell bántani.Kék ledeket kell a régiek helyére forrasztani,de ezeknek kisebb az ellenállásuk,mint a narancssárgáknak,így a gyári ellenállások is cser?sek.Nem egyszerü dolog,de nem lehetetlen megcsinálni.Én egyik müszerész haverommal csináltattam meg,amikor darabokban volt a mitorom eleje.Ha nem törtem volna meg a motort,akkor nem bizti,hogy nekiálltam volna az átalakításnak.