Nem tudom, Ti hogy vagytok vele, de nekem a tükör az egyik "nemteccő " pontom a gépen.
A kezem elég sokat takar. (Mögém nem igazán látok.)
Ha más is így van vele - mi a megoldás? Cseréltetek már? Illetve: Az jár a fejemben, ha a kormányt előbbre döntöm, talán megváltozik a látószög ... Nemtom" !
Más : Hol lehet valami klasz plexit venni a lámpa fölé? (Az eredeti gyáriért a 11 körüli összeget kicsit sokallom...)
Jaja!
De elvileg ott is a Hondának van gyára, és ott is a japán emberkék pakolják össze a dolgokat!
Mekkora már, őserdőben pakolják össze a moccosokat, amikkel teperünk!
Mondjuk Brazil ide, vagy oda, tuti és megbízható gépek! A név kötelez, akárhol is rakják össze!
Úgyhogy nyugi, ezek össze vannak rakva rendesen!
Egyet értek!
A Honda az Isten! (szerintem -saját vélemény!) Már azért, hogy ne sértsek meg senkit!
Ők amit összeraknak, az össze van rakva!
Japán kütyü, az Japán kütyü!
És ők értenek hozzá!
Jó választás!
Hali!
A Hyosung témához..... Anno én is nézegettem ezt a típust és a Honda mellett döntöttem,úgy érzem nem rosszul. A GT 250 a GT 650 vázában nyugszik,így látszatra elég nagy és komoly moci benyomását kelti.(fordított teló, v2, stb...) DE! A kidolgozása messze elmarad a Hondától. Értem ezalatt: sórjás kapcsolók(pl. index) rozsdás sztender csavar. Végre papír szerint 140-et tudott, míg a CBF 132km/h.
A 250-es Hyosungról ugyan nem,de a GT 650-ról többet is olvastam. Tartós teszt: 20.000 km- hengerfej csere- gyárilag hibás. Na ez ugye a testvér modell Suzuki SV 650-nél nem igazán elképzelhető. Szóval Suzuki oktatás ide vagy oda, nem mindegy,hogy milyen minőségű anyagokból raknak össze egy motort.
Szerintem.....
Széles utat!
ja, beszélgettem erről a kereskedővel pár órát :) nyilván érdeke, hogy fényezze a cuccait, de látszott, hogy érti is a dolgát, és nem volt erőszakos... az alapján, amit mondott, mindenképpen azt vettem volna...
mégis 2 okból vettem hondát:
1. a hyosung márka még nem eléggé kiforrott, nincsenek márkaszeevízek, és nem tudjuk, hogy hosszútávon milyen minőséget produkál a motor. rendes teszek sincsenek.
2. nem mindegy, mi van a motorod oldalára írva :)
Hyosung nekem is tetszett nagyon a naked ja.
Hátul is tárcsafék, meg V2 es, de aztán csak a hondánál maradtam.
Gondolom csak honda.
Amúgy nem mondanak rosszat a Hyosungról.
hát "gyárilag" ment autópályán 130-at, de akkor már nagyon visított 6osban, nem is mentem bele így sokáig... sima úton megy 110-et, egy jobb fajtán talán 120...
de most, hogy beletettem az új gyertyát meg pár dolgot babrátam, még nem tudom, remélem egy picit még ad hozzá, nagyon hiányzik a végéből a nyomaték... Váriosban isteni, de azon kívül picit elpuhul :) de én így is szeretem :)
az a baj, hogy ez a motor egy régi Honda enduróból került át ebbe a mociba, szóval nem fejlesztettek ehhez a tapushoz külön erőforrást, és talán egy picit gyengécske lett így a válaszásuk... de tanulómotornak tökéletes!
Azt sajnálom, hogy a Banditokból megszüntette a Suzuki a 250esek gyártását vmikor "97 körül (legalábbis Európába nem hoznak), pedig azok jó kis gépek voltak!
Nekem még ebben a köbcentiosztályban a Hyosungok is tetszettek, bárki bármit mond, a gyár nagyon jól fejleszt és van jövője (a Suzuki mérnökeitől tanultak). Ráadásul náluk újdonság volt, hogy 2 hengert tettek egy 250es gépbe, ráadásul a formája is nagyon szép...
gyengítése? hogy érted? az csak egy gumicsó a légszűrő előtt... szvsz így több levegő áramlik be, gyorsabban... talán egy picit majd előbb kelt filtert cserélni. máskülönben nincs sok szerepe annak a csőnek ott. egy csomó motoron ráadásul fedetlen a légszűrő
Egyetértek, én anno szemvedtem egy sort, hogy belepasszírozzam az EÜ-zacsit a kiskönyv helyére, de nem sok sikerrel, inkább táskázok, úgy izzókészletnke is van hely, minden pörfikt.
Vettem új, nagyobb fűtűértékű gyertyát bele (olyat, amit a kezelési utmutató is ajánl). Viszont a cseréjével kb 1 órát szarakodtam, mert az oldalburkolaton úgy meghúzták a csavarokat, hogy még WD-40-nel se jött le :D Ezért aztán úgy kellett kiscsavarni a gyertyát meg becsavarni az újat, mntha legalábbis tengerimalacot operálnék :D
de sikerült, és szebben reagál a gázadásokra. Ja, és leszedtem az egyik gumicsonkot a légszűrő elől, ahogy Mázlista javasolta, így picit durvább lett a hangja, tetszik!
Megpróbálom bele könyörögni én is az EÜ dobozomat a kiskönyvek helyére.
Raktam bele két db izzót is, így már a rendőrnek is elég kell hogy legyen.
Egy kicsit több pakolóhelyet azért tehettek volna a motorba.
A zacskós EÜ csomag pont befér az ülés alá a szerszámok elött lévő aprócska kis helyre. Az izzókészlet kötelező de általában eltekintenek tőle mert legtöbb motornál ugyis csak szakszervízben lehet izzót cserélni.
Hát elvileg van valami tisztító lötty,
nem tom mi az!
Én is akarok olyat venni
Az EÜ-csomagot nem hordom magammal, eddig nem is kérték! De elvileg kötelező tartozék ez is, meg az izzókészlet, stb...
De ez is olyan , mint az óvszer, jó, ha van nálad!
EÜ csomagról: ha tehetem (magyarul táska van rajtam), mindig bedobom az alap elsősegélycsomagol az izzókészlettel együtt. Így is annyi mindenbe beleköthet a rendőr, legalább ez legyen rendben, bár tapasztalatom szerint nem kérték el eddig.
Másfelől pedig hát nem véletlen, hogy magaddal kell cipelned ezeket. Ha kisebb a srülés, jól jönnek belőle a cuccok... én még egy morfiuminjekciót beletennék :DD
Viszont nagy szívfájdalmam, hogy a motorban nincs hely ezeknek a felszereléseknek (kivéve persze, ha van dobozod).
Nem tudom, Ti hogy vagytok vele, de nekem a tükör az egyik "nemteccő " pontom a gépen.
A kezem elég sokat takar. (Mögém nem igazán látok.)
Ha más is így van vele - mi a megoldás? Cseréltetek már? Illetve: Az jár a fejemben, ha a kormányt előbbre döntöm, talán megváltozik a látószög ... Nemtom" !
Más : Hol lehet valami klasz plexit venni a lámpa fölé? (Az eredeti gyáriért a 11 körüli összeget kicsit sokallom...)