Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

Nem tudom, Ti hogy vagytok vele, de nekem a tükör az egyik "nemteccő " pontom a gépen.
A kezem elég sokat takar. (Mögém nem igazán látok.)
Ha más is így van vele - mi a megoldás? Cseréltetek már? Illetve: Az jár a fejemben, ha a kormányt előbbre döntöm, talán megváltozik a látószög ... Nemtom" !

Más : Hol lehet valami klasz plexit venni a lámpa fölé? (Az eredeti gyáriért a 11 körüli összeget kicsit sokallom...)
Zee,

hogy áll a kipuf?
Szeretnénk látni.
Uraim,
Hétvégén volt valaki valami hosszabb túrán?
De nem akarok vitatkozni!
Lényeg hogy megbízhatóak! És ez a lényeg!
Én kajak úgy tom japcsik!
De az igaz, hogy jól van összerakva!
Braziliában brazilok rakják össze de ettől függetlenül még a minősége ugyanolyan jónak kell lennie
Jaja!
De elvileg ott is a Hondának van gyára, és ott is a japán emberkék pakolják össze a dolgokat!
Mekkora már, őserdőben pakolják össze a moccosokat, amikkel teperünk!
Mondjuk Brazil ide, vagy oda, tuti és megbízható gépek! A név kötelez, akárhol is rakják össze!
Úgyhogy nyugi, ezek össze vannak rakva rendesen!
Még szerencse hogy a CBF250-t Braziliában gyártják:(
Egyet értek!
A Honda az Isten! (szerintem -saját vélemény!) Már azért, hogy ne sértsek meg senkit!
Ők amit összeraknak, az össze van rakva!
Japán kütyü, az Japán kütyü!
És ők értenek hozzá!
Jó választás!
A honda az honda.
Lehet, hogy nem a világ legerősebb motorja,
de talán az egyik legmegbízhatóbb.
Talán ez a lényeg.
right ;)

én is azt hiszem, hogy a jól döntöttek táborát képviseljük.
Hali!
A Hyosung témához..... Anno én is nézegettem ezt a típust és a Honda mellett döntöttem,úgy érzem nem rosszul. A GT 250 a GT 650 vázában nyugszik,így látszatra elég nagy és komoly moci benyomását kelti.(fordított teló, v2, stb...) DE! A kidolgozása messze elmarad a Hondától. Értem ezalatt: sórjás kapcsolók(pl. index) rozsdás sztender csavar. Végre papír szerint 140-et tudott, míg a CBF 132km/h.
A 250-es Hyosungról ugyan nem,de a GT 650-ról többet is olvastam. Tartós teszt: 20.000 km- hengerfej csere- gyárilag hibás. Na ez ugye a testvér modell Suzuki SV 650-nél nem igazán elképzelhető. Szóval Suzuki oktatás ide vagy oda, nem mindegy,hogy milyen minőségű anyagokból raknak össze egy motort.
Szerintem.....
Széles utat!
ja, beszélgettem erről a kereskedővel pár órát :) nyilván érdeke, hogy fényezze a cuccait, de látszott, hogy érti is a dolgát, és nem volt erőszakos... az alapján, amit mondott, mindenképpen azt vettem volna...

mégis 2 okból vettem hondát:
1. a hyosung márka még nem eléggé kiforrott, nincsenek márkaszeevízek, és nem tudjuk, hogy hosszútávon milyen minőséget produkál a motor. rendes teszek sincsenek.
2. nem mindegy, mi van a motorod oldalára írva :)
Hyosung nekem is tetszett nagyon a naked ja.
Hátul is tárcsafék, meg V2 es, de aztán csak a hondánál maradtam.
Gondolom csak honda.
Amúgy nem mondanak rosszat a Hyosungról.
hát "gyárilag" ment autópályán 130-at, de akkor már nagyon visított 6osban, nem is mentem bele így sokáig... sima úton megy 110-et, egy jobb fajtán talán 120...

de most, hogy beletettem az új gyertyát meg pár dolgot babrátam, még nem tudom, remélem egy picit még ad hozzá, nagyon hiányzik a végéből a nyomaték... Váriosban isteni, de azon kívül picit elpuhul :) de én így is szeretem :)

az a baj, hogy ez a motor egy régi Honda enduróból került át ebbe a mociba, szóval nem fejlesztettek ehhez a tapushoz külön erőforrást, és talán egy picit gyengécske lett így a válaszásuk... de tanulómotornak tökéletes!

Azt sajnálom, hogy a Banditokból megszüntette a Suzuki a 250esek gyártását vmikor "97 körül (legalábbis Európába nem hoznak), pedig azok jó kis gépek voltak!

Nekem még ebben a köbcentiosztályban a Hyosungok is tetszettek, bárki bármit mond, a gyár nagyon jól fejleszt és van jövője (a Suzuki mérnökeitől tanultak). Ráadásul náluk újdonság volt, hogy 2 hengert tettek egy 250es gépbe, ráadásul a formája is nagyon szép...
Ez modjuk így igaz.
Mennyit megy a motorotok?
gyengítése? hogy érted? az csak egy gumicsó a légszűrő előtt... szvsz így több levegő áramlik be, gyorsabban... talán egy picit majd előbb kelt filtert cserélni. máskülönben nincs sok szerepe annak a csőnek ott. egy csomó motoron ráadásul fedetlen a légszűrő
A légszűrő gyengítése biztos jó ötlet?
Egyetértek, én anno szemvedtem egy sort, hogy belepasszírozzam az EÜ-zacsit a kiskönyv helyére, de nem sok sikerrel, inkább táskázok, úgy izzókészletnke is van hely, minden pörfikt.

Vettem új, nagyobb fűtűértékű gyertyát bele (olyat, amit a kezelési utmutató is ajánl). Viszont a cseréjével kb 1 órát szarakodtam, mert az oldalburkolaton úgy meghúzták a csavarokat, hogy még WD-40-nel se jött le :D Ezért aztán úgy kellett kiscsavarni a gyertyát meg becsavarni az újat, mntha legalábbis tengerimalacot operálnék :D

de sikerült, és szebben reagál a gázadásokra. Ja, és leszedtem az egyik gumicsonkot a légszűrő elől, ahogy Mázlista javasolta, így picit durvább lett a hangja, tetszik!

Szélet Utat mindenkinek!
Megpróbálom bele könyörögni én is az EÜ dobozomat a kiskönyvek helyére.
Raktam bele két db izzót is, így már a rendőrnek is elég kell hogy legyen.
Egy kicsit több pakolóhelyet azért tehettek volna a motorba.
A zacskós EÜ csomag pont befér az ülés alá a szerszámok elött lévő aprócska kis helyre. Az izzókészlet kötelező de általában eltekintenek tőle mert legtöbb motornál ugyis csak szakszervízben lehet izzót cserélni.
Zee,
rendeltem plexit a moccomra,
nem olyat mint a tiéd, de ez is jól néz ki!
Mégegyszer köcce a címet!
Hát elvileg van valami tisztító lötty,
nem tom mi az!
Én is akarok olyat venni
Az EÜ-csomagot nem hordom magammal, eddig nem is kérték! De elvileg kötelező tartozék ez is, meg az izzókészlet, stb...
De ez is olyan , mint az óvszer, jó, ha van nálad!
a kipuff engem is nagyon érdekelne!

össz mennyibe fájt neked?

EÜ csomagról: ha tehetem (magyarul táska van rajtam), mindig bedobom az alap elsősegélycsomagol az izzókészlettel együtt. Így is annyi mindenbe beleköthet a rendőr, legalább ez legyen rendben, bár tapasztalatom szerint nem kérték el eddig.

Másfelől pedig hát nem véletlen, hogy magaddal kell cipelned ezeket. Ha kisebb a srülés, jól jönnek belőle a cuccok... én még egy morfiuminjekciót beletennék :DD

Viszont nagy szívfájdalmam, hogy a motorban nincs hely ezeknek a felszereléseknek (kivéve persze, ha van dobozod).
pár nap és lesz fent kép!