Az öcsém is ilyen motort akar venni egy pár héten belül! Szerintem ha nem kezdő motornak gondolod és nem is hosszútávra, hanem csak élvezni a lóerőket, akkor 600-as sportgép, de ha hosszútűvon gondolkodsz, és persze LE az CBF-ben is van (persze kevesebb), akkor inkább CBF.
Sziasztok ma vezetem 1 cbf 600n t és nagyon bejött
tudnátok segíteni h. milyen problémák szoktak felépni van e úgynevezett tipushiba stb
eredetileg 1 600 sportgépet akartam venni de ez elbizonytalanítot válaszokat előre is köszönöm
En is azon gondolkozom, hogy ott vegyek motort. 130e Ft a kulonbseg a hivatalos markakereskedes arakhoz kepest. En raadasul a kozelben lakom, nem lenne gond odavinni a motort szervizbe.
Helló!
Én is a motorx kft. től vettem a mocimat. Ahozképest, hogy két hetet mondtak öt hétre kaptam meg a mocit.A másik, hogy a Takoberéknél szervizelem a mocit (mert spanok) és ők azt mondták nincs regisztrálva a moci Magyarországon, így nem válalnak rá garanciát.Nekem egy 600-as hornetem van remélem nem lesz baja.Szóval ennyi.
sziasztok hondások nekem is van egy 600cbf 2004 es most vettem és ha tudnátok nekem segiteni nagyon megköszönném.a motor nagyon kecsesen jár hibátlan indul pöccre bármikor de ami a gondom az hogy alapjáraton kiengedett kuplungal mint az autoknál a kinyomócsapágy eléggé búg valami mikor behuzom a kuplungot akkor pedig megszünik a hang nem tudom hogy ez normális dolog e kérem a segitségeteket h lehetséges üdv Tomasz
Az idei évjáratok között már nem kell szériahibára gyanakodni, bár ezek újak és garanciálisak. A mérnököknek sikerült sok gyermekbetegséget megszüntetniük.
Első évjáratoknál gyakran előfordult a hírtelen motormegtorpanás.. Az előző hibajelenség okozhatott gondokat, mert előzés közben is előfordulhatott magas fordulatszámokon. Ez balesetveszélyhez vezethet!
Gyorsabb, tempósabb haladás után fokozott gumikopással kell számolni, illetve a lánc idő előtti elhasználódásával.
Magas futásteljesítménynél gondok adódhatnak a bowdenekkel, kerék és kormánycsapágyakkal, kupplungszerkezettel és a blokkban lévő öszes forgó-mozgó alkatrészekkel.
A 600-asok között van különbség évjáratot tekintve,gondolok itt szériahibákra,ha igen akkor melyikre kell odafigyelni,és melyik az amelyiket ajánljátok?
Kérdezném tőletek, hogy mit hallottatok a motorx nevü kft-ről?-mert most láttam hogy ott pl a cbf500 -as 150.000 HUF-al kevesebb mint bárhol:)?!Szopatják az embert,használt vasak,vagy miért van ez?
Sziasztok hondások!
minnél több infót sueretnék kapni a 2004-es cbf 600 s ről!
Aki csak tud írjon légyszi!
pl.: fogyasztás, kétszemélyezés, rezonanciák a lábnál, szervíz költségek(akku,olaj,gyertyák,légszűrő stb) mennyit lehet vele kétszeméllyel egy tankkal megtenni nyugis 120-as tempóban?
A válaszokat előre is köszönöm!
ervinmot@freemail.hu
a dobban nincs tudomásom szerint folytás. Ha a dobot leveszed akkor van a maradék csőben ami a blokkból jön egy szűkítő, de az bele van annyira szorítva hogy csak ugy lehet kiszedni hogy körbefúrod és akkor kiesik, kb 10-15 3-4es fúrót lehet eltörni mire kinn lesz. Állítólag sokat dob rajta. Én még nem tudtam kiprobálni mert most téli álmot alszik a moci és készül rá egy egyedi hátsó dob 10e-ért:)
Az öcsém is ilyen motort akar venni egy pár héten belül! Szerintem ha nem kezdő motornak gondolod és nem is hosszútávra, hanem csak élvezni a lóerőket, akkor 600-as sportgép, de ha hosszútűvon gondolkodsz, és persze LE az CBF-ben is van (persze kevesebb), akkor inkább CBF.
Ez csak az én véleményem!