Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bali!
Igen.Másnapö felhivtam a Finster dob készítőjét,hát,neki szüksége lenne mocira is dob készítésénél,mert nem vállal érte felelőséget,Raptor az megcsinálná,a Martin dob készítőjét is 2x hivtam,egyszer nem ért rá,késöbb meg nem volt elérhető,de itt környékünkön is csinál egy szerelő dobokat,ugyan az a rendszere mint a Martin doboknak,csak ez nem olyan hires,ezért nincs fémjelzése...
Jővő hét közepén megyek át hozzá,feltesz egy proba dobot mocira,egyálltalán milyen hangja lenne...
Ő olyan 40.000Ft-ból hozna ki egy dobot...ezt mondta.De ha pl.jó hangja van,akkor érdemes Raptor dobot rendelni rá.Majd irok,ha voltam nála,hogy érdemes-e sportdobot tenni mocira,mert ha tul hangos,vagy zavaró...akkor lehet felesleges pénzkidobás!
Szerda-csütörtök körül megyek át...és majd irok!
Hali!

Zee!
Ígérted hogy szólsz ha van valami a kipuffal kapcsolatban. Bízom benne hogy nem felejtetted el!
Kérlek ha van valami írj!
Kül ilyen "E" betűs szar nem nagyon van ezekbe a sportdobokba nem?

CBF Bali
Mázlista!
Hát,igazából még nem tudom eldönteni,hogy megy 2 cső nélkül,de az biztos,hangja sokkal mélyebb lett,meg talán jobban gyorsul...
A gyári összekötő cső kb.23.000Ft,a dob meg vagy 80.000Ft Maxxpower-nél...nem nyulok dobhoz,nem szeretném elcseszni..meg most amugy is mélyebb lett a hangja...Fogyasztása?Hát én csak 50km-t tekertem bele tegnap éjjel,nem tünt fel,hogy többet enne...kb.ugy szivja levegöt,mint egy sport légszűrő...Még kap egy új gyertyát,és egyenlőre ennyi..."E"betű nélkül nem szeretnék drágán dobot venni,meg rendőrnek magyarázkodni,ha túl hangos lenne...
e-mail:ghostrider1984@freemail.hu ez az MSN is...
Zee! Ezt az adalékot eddig Szigetszentmiklóson láttam csak, máshol még csak nem is hallottak róla. A kipuff-t ne belezd ki, úgyis találok rá hatékony és pénztárcabarát megoldást, oszt úgyis megírom... A gyertya annyit tesz, mintha nagyobb lenne a löketttérfobat, jót tesz neki... ! A további infókat is küldöm, de előbb kipróbálom, nem akarok marhaságokat írni. A két levegőcső nélkül hogy megy a géped, és mennyit eszik?
Mázlista!
És hol lehet ilyen adalékot venni?
Mert ezek szerint 1 szezont simán kibír,azért meg én sem sajnálom azt a 6000Ft-ot...
Igy,hogy leszedtem mindkét gumicsövet,nem rontom a motort?Nem kap sok levegőt?
Vagy baj szerinted,hogy leszedtem őket?
.....
Én ahogy néztem,dob elött a csonkban van egy szükítő,valami perforált csővel...nem tudom érdemes-e ezt kiszedni....
A dob-ban is nagy folytás van...de igazából,nem tudom,most egy 1hengeres nyomatékos mocinak,milyen hangja lehet 1 átmenő dobbal....
A gyertya?Sokat befolyásol a mocidon,hogy lecserélted a gyárit?!
A kipuffnál nem a külseje számít, hanem a két fél katalizátor! Ez így 1 egység, így MŰKÖDIK, így nem babrál érte a rendőr. A folytása viszont nagyobb, mint kéne, szerintem... Az adalék eredetileg motorolajba lett kitalálva, meg váltóolajba, ezt én nem tenném, mert megcsúszik állandóra a kuplung, és lehet cserélni. A benzinbe szoktam önteni amikor eszembe jut, kb 0,5 decit. Nem füstöl és a 4 ütem közül 3-ban ott van a g
yűrűknél, a hengerben, a dugattyún, stb, van ideje bedolgoznia magát. Észrevehetően gorombább a gép.
Az első dobboz elfogyott a 25000 alatt, bár én inkább többször teszek bele, minthogy kopjpn a motor. A prosp. szerint egy autómotor motorolajához literenként 0,5 decit kell önteni, ennek hatása kitart 50-100.000 km-ig.
Mázlista!
Én eddig 95-ös benzit tankoltam,ma raktam bele 99-est...
Gyertyát még nem cseréltem,légszűrőnél leszedtem mindkét gumicsövet,csak műsanyag burkolatot raktam vissza....(baj,hogy mindkettöt leszedtem?)
Hangja tényleg jobb lett
Adalékot még nem probáltam.
Gyári dobhoz én se nyulnék hozzá,de amit csinálnak:saválló,kerek,kb.akkora,mint gyári...
Jó,meg ügyes szerelő csinálná,DE nincs benne EU jelzés...és ha bejön valami rendelet?!
Nem tudom....szerinted?Érdemes csináltatni?
Az a 0.5L adalék,mit jelent?Kb.meddig elég Neked?
Most rakattam fel Continentált hátra, így már merem dönteni a gépet... A kipufogó az egy precíz valami, nem érdemes kicserélni, vagy kibelezni. Úgy javítgatom a gépet, hogy amihez hozzányúlök az csak 10%-ot javuljon, sok kicsi..., ugye, de a kipuff engem is piszkál. Ha találok a gyári dob megbontása nélkül megoldást, azt úgyis megírom. A Militec-1 az pedig egy nagy csoda, állítólag még mindig Cocom-listás. Szigetszentmiklóson lehet kapni, 0,5 liter 6500 pénz. Sokáig elég, és így neten nem lehet eléggé dicsérni.
Majd belegraviroztatok egy E betüt
Köszi a tuning tippeket
Kipufogó terén annyi,hogy csak csináltatni lehetne hozzá...(finster,martin)
De ahhoz kell nekik a moci,mert nem vállal érte felelőséget...
Én Esztergomban tudok dobot csináltatni,elöször rátesznek nekem egy sportdobot,megmuitatja milyen hangja lenne...és kb.35-40.000Ft-ért csinál dobokat,kivehető hangtompitóval,csak nincs róla bizonylat,de azt sehol nem adnak,csak remus,leo vince,arrow....de ők meg nem gyártanak ehhez a tipushoz...
Ja, és gumi téren rakott már föl valaki valami mást mint a pirelli?
Kipufogó téren van valami?
Sziasztok, Mázlista vagyok. Tuningot kértetek, remélem, hogy nektek is beválik ez-az... ! 2006-ban vettem a mocit, 25000 km-en túl vagyok vele, gond nélkül. Receptem: benzin: MOL EVO 99, gyertya: NGK CR9EH9, a gyári prospektus is írja, a benzinbe adalék: Militec-1, a kerékcsapágyakba ugyanez ( bár még csak a hátsó kerék kapott), légszűrőből a két szívás-zaj-csökkentő gumiból az egyiket kivettem. Picit hangosabb, nem zavaró. 90 kiló vagyok, néha gyilkolom a gépet. Tegnap az M3-ason hegynek felfelé tartotta a 140-et. Már számolom, hogy mekkora lánckereket gyártassak hozzá hátra, hogy nagyobb legyen a végsebessége. Ja, az átlagfogyasztása tegnapra (telitanktól-telitankig) 3,42 liter/100km.
Még plexit és láncburkolatot rakok rá, ha jó lesz a láncáttétele. Addig is megyek most hétvégén a ráckevei találkozóra. Sziasztok.
Nekem hangulattól függ...én simán eldöcögök 50-el,6.-ban,2500-3000 fordulaton,szinte alapjáraton...
De van mikor városban is 80-90-100km/h
Attól függ,nappal van-e,akkor lassabb tempó,de éjjel ha senki nincs útakon,,,simán
Lámpára nincs ötletem,fejidom se lenne rossz,én inkább xenon égönj gondolkozom...
Csak a bi-xenon 40.000Ft...picit huzos....
6.ben városban? zee! ez azért már túlzás :)

nekem oylan kérdésem lenne, hogy tudok-e gyári vagy meszek megoldást a csúnyácska lámpára elöl? nekem nagyon tetszik a moci teste, de a fejére elkélt volna még egy fejidom... legalábbis szerintem

tudom, lehet kapni plexit, de ettől nem sportosabban néz ki, csak nagypapásabban.

valami dögös fejidomra gondolok, szerintetek lehetne vhogy szerezni vagy szerkeszteni rá?

ezen kívül még az érdekelne, hogy kihozható-e szerintetek több a motorból.... oké, 130ig nekem is elmegy, de ott már semmi kraft nincs benne, 100 fölött megáll a dinamikája... nem kell nekem nagy utazósebesség, csak egy kis plusz erő a végén, hogy autópályán meg itt-ott előzhessek rendesen. van vmi motor tuning ötletetek?

köszi!
Köszi szépen mindenkinek!
Sokat segítettek!

Széles utat: CBF BAli
Hali Mindenkinek!
Én most kerültem el az 5000km-t ésmegnyugtathatok minden új CBF 250 tulajt,hogy simán megy 140-et a kis vas. Bejáratáskor nálam is ledadogott 120-nál,de ahogy gyűltek a km-ek mindig egyre jobban ment. A szalonban nekem 6000-es fordulatot mondtak bejáratás alatt és,hogy a moci 4-5000km alatt forrja ki magát. Zee-nek tökéletesen igaza van, a 100-110-et szereti a legjobban. Fogyasztásban nálam 3-3,5L-t iszik,de főként városban használom. Szervízdíjja eddig: 1000-es - 9.980Ft, 6000/ v. éves - 9.800Ft. Mindent összevetve, egy nagyon kezes,igazi lóti-futi motor, ami rövidebb túrákra is alkalmas.
Széles utat!
Szeva!
Nem kell szétpörgetni,nem arra való!
Én 6.-ban megyek pl:városban(50km/h)(3000ford.)
Városon kivül is 6.-ban,(90-110km/h)(6000-8000ford.)
Én többször cseréltem olajat,nem szervizeltetem,mivel ezeket otthon is elvégezhetem....
Nekem a vége,csutka gázon 148km/h volt,de 130-nál sose hajtom többel.....meg 100-110km/h pont elég,és jó neki!
Hali!

Nemrég vettem új cbf250-et. Azt mondták hogy ne nagyon pörgessem 5ezres fodulat fölé
Ez egy darabig így is volt de a 300-400.km fele egyre gyakrabban elkentem a száját(max 7-8ezres fordulat)
a 808. km-nél meghúztam neki de nem nagyon akart 120 fölé menni.
Egyébként a szalonba 140km/h végsebességet mondtak.
A kérdésem az lenne, hogy reménykedhetek -e abban hogy 1000 km-es szervíz után jobban fog menni és esetleg eléri azt a 140 km/h -t?
A válaszokat előre is köszi!


Addig is tele tankot és széles utat mindenkinek!
Szeva!
Én Linz-ig,Ausztria...oda-vissza 1120km-er,meg ott is mászkáltam vele...birta
Ki milyen messze ment evvel a tipusú motorral túrázni?
Hi
lehet hogy engem is érdekelne a dolog, ha tudnál küldeni egy kis infot a motorrol (ár,fényképek,futott km stb) a zsolti.cs@freemail.hu-ra az jó lenne
Meg tudnád adni az árát a gépnke, illetve küldenél képet róla a merais@freemail.hu címre?
Sziasztok! Eladó 2005-ös cbf-em, megkímélt állapotú, vezetett szervízkönyvvel. 70/3811005

Zee! Voltam hétvéégn Egomban, de csak pofaviziten, ha arra járok elmeetnénk kerülni egyet!
Hali!

Úgy néz ki, h meglesz a 2005-ös cbf600s-em a köv héten.
1., Középállványt szeretnék rá felrakni. Tud valaki segíteni, hogy hol lehetne beszerezni és persze mennyiért?
2., Bukógomba vs bukócső? Melyik praktikusabb, no meg persze esztétikusabb?

Thx,
TRT