Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helló!

Ti hogy inditjátok el hidegen a vasat?
Szivató és gyujtás és kész?-vagy még kell hozzá mág húzni a gázt is?
Gphilip!
A motoromnak stabil 1000/perc az alapjárata. Gondoltam egyet, és lötyköltem a tankba kb. féldecit az adalékból, és elmentem telitankolni. Ma reggel, a forgalomban (piros lámpánál) hallom ám, hogy "ordít" a motor. Az alapjárata 1300/perc VOLT, mert letekertem a z 1000-900-as fordulatra. Elég az, bírja...
hali!

kicsit olvasgattam adalékos témnában, mindenki baromira megosztott ezügyben, és nem igazán találtam objektív, elfogulatlan véleményt.

ezt azért érdemes megnézni:
http://totalcar.hu/tanacsok/ol...
Mázlista!
Én szombat-vasárnap délelöttös vagyok,szerda-csütörtökön éjszakás...de majd ha jobban ráérsz,összefuthatnánk.Kiváncsi vagyok mocidra...
Zee!
A jövő hét szerdáig nagyon sűrű minden napom, két ügyfelem is megy szerződni , megkapták a lakáshitelüket. Csütörtöktől remélem, hogy szabadabb vagyok, meglátjuk. Most szombaton, ha jársz a Sportcsarnok felé, egésznapos rendezvényen vagyok, de laza az egész, csörgess meg: 06-20/968-6917.
Mázlista!
Én Esztergomban lakom,de bármikor felmehetek Pestre...Hétköznap érsz rá,vagy csak hétvégén?
Én 2nap melozok 2nap pihenőm van,ezért elvileg ráérek,csak tudnom kéne Neked mikor jó?
Zee!
Lövésem sincs, hogy ebben a dobban belül mi van! Nagy bátorságom, az van, ezért fúrtam meg, gyere el Sirokra, ha addig kibírod, és ott meghallgatod a vasat... Ha Bp környékén laksz, akkor összefuthatunk hamarabb is. Én is kivettem mindkét gumit a levszűrőből, jobban is harap!
Mázlista!Igazából,így,hogy leszedtem a gumicsöveket légszürőről,elég szép mély lett a hangja,sportdobot nem érdemes rá csináltatni,mert se E betü benne,és azért kidobni 45ezret,hogy rendőr megvágjon,nem érdemes...Ebben a dobban,elvileg 2 lemez van,ugye?Elöl és dob végén....folytások.Elég csak hátsóba egy lyuk?Mp3 lejátszoval,vagy valamivel,nem tudsz hangmintát felvenni,és elküldeni?
Zee! Kellemes lett a hangja, nem olyan apátlan-anyátlan szerény, mint volt. Persze mindenki a saját felelősségére változtat a motoron...! Nekem tetszik. Azért mertem megfúrni a dobot, mert nem gyökeresen változtatja meg a gépet, mintha pl. levennéd a dobot, és úgy járkálnál vele. Lényegesen gorombább a gépem, mint egy féléve, de ez sok minden eredménye, mindent leírtam, úgy érzem, hogy van még tartalék benne...! Folyamatosan keresem a változtatni valókat, és mindig csak egy kicsit alakítok rajta. Ha beválik egy-egy ötlet, azt úgyis megírom.
Mázlista!
Akkor gyakorlatilag,fogom mocim...és hátulról furok egy 6-os lyukat...és ennyi?Milyen hangja lett igy neked?Traktoros,vagy mélyebb,vagy olyan,mint a chopperoknak?Én is gondolkoztam már hogy kifurom,csak Te mondtad,hogy gyári dobot nem érdemes megbolygatni.....Én csak azért nem merek hozzányulni,mert vagy 70-80ezer a gyári dob...és nem tom milyen hangja lenne,ha kifurnám..?
Most jutott eszembe, hogy a gyárilag beszerelt NGK gxyertya kevés ebbe a gépbe. 1000km-enként kellett a gyertyahézagot utánna állítani. A magasabb hőértékű ( CR9EH9) gyertyához eddig nem kellett hozzányúlnom. Kissebb vele a fogyasztás, könnyebben indul és jobban gyorsul. Remélem ,hogy használható dolgokat írok...
Sziasztok! A kipuff végén van két lyuk, az egyiken , ugye rendesen jön ki a kipuffgáz, a másik csak a burkolaton van. NEM azt a lyukat mondom, ami a cső felőli végén van a dobnak, hanem ami a hátsó keréktengely fölötti végén. Elnézést a pocsék fogalmazásért, de suliban voltam, és fáradt vagyok... Szóval a hátsó lyukon gyárilag nem jön ki gáz, nem is tudom, hogy miért van. Viszont ott toltam be a 6-os fúrót. A dob falát így, és csak egy helyen fúrtam meg. A rendőr azt látja, hogy gyári dob, mit tudja, hogy milyen a hangja eredetileg! A militec-1-et TILOS a motorolajba önteni, mert megcsúszik a kuplung! A gyári okoskodás pedig olyan nagyon érdekel, hogy csak na! Azt írnak, amit akarnak, én meg, amit tapasztalok.
hali!

akkor nem értem pontosan, miért nem az olajba töltöd? ott csak jobban kifejti a hatást nem? azzal mi baj?
Szeva Mázlista!
Egész dobot átfurattad átmenőre egy 6-os furóval?
A 2 légszűrő csővet én is leszedtem,szerintem nem lett több fogyasztása sem....
Milyen hangja lett igy dobodnak?Véglis most átmenő dob lett,csak 6-os lyukmérettel?
Aprólékok, amire jó odafigyelni: az aksisaruk, érdemes a csavar alá rugósalátétet tenni, múltkor tolni kellett a motort, mert elment minden, a saru lötyögött. Könnyen indult, meleg motornál. A váltóban az olajszint: én a felső nívóig öntöm motorolajjal, bármilyen szintetikus olaj jó bele, a Honda ide nem használ ásványi olajat. Az OMV-nél vettem Bixxol szintetikus olajat, büdös-drága, de szereti a moci... A Hondánál most van valami akció, 3,6 liter olajat adnak 4500.-ért, és lánckenő spayt. Szerintem ez árban jó, a Bixxol 1 liter volt 3900.- ,na, az a drága. Meg az is, hogy ritkán kentem a láncot, és 25000-nél cserélhettem. Fúrtam egy 6-os lukat a gyári kipuffba, és a légszűrőből kivettem mindkét gumit a fedélből. A kipuffról és a lánc áttételről még majd írok.
Kedves Mindenki! nagyon jól hangzik a szakszöveg, de... A négyütmű motor működése közben a szívás és a sűrítés ütemben VAN IDEJE a cuccnak beépülni! A gépem 6.-ban folyamatosan megy 3000 fordulaton 40-nel, 25-ig bírja, alatta rángat. Nem 140, 40! E nélkül a súrlódás-csökkentő nélkül egy átlagos jó gépem lenne, de nem az. Ma mértem, 90 kilómmal, város-országút vegyesben pont 3 liter/100km-en az étvágya. Ez nekem elég bizonyíték..., persze nem akarok senkit sem rábeszélni semmire, sem le erről. Nem vagyok üzletkötője a terméknek, aki eddig kipróbálta, az dicséri. Joggal. A gyertyát a gyári szerszámokkal ki tudod cserélni, nem üti a garanciát, az első lánckerék sajátkezű cseréje sem. Megkérdeztem a szervízt: Takober Kft.
plusz:
"Használhatom-e üzemanyagban?

Igen, de rendkívüli kis mértékben és ritkán kell adagolni. Elsősorban Diesel motorokhoz javasoljuk, a befecskendező rendszer kialakítása miatt. Benzines üzemanyag rendszerekbe is betölthető, de ott a más befecskendező rendszer miatt nem sok hatása van, inkább pénzpazarlás. Kárt nem fog okozni a benzines rendszerben sem. A porlasztós rendszerben nincs értelme használatának kivéve a kétütemű járműveket, ahol a motor kenése az üzemanyagon keresztül történik. Az üzemanyag bármilyen paramétereit a Militec-1 nem változtatja meg. Adagoláshoz nézze meg az adagolási útmutatókban leírtakat."
Kedves Mázlista!

A Militec-1-gyel kapcsolatban:
A forgalmazó weblapján olvastam, hogy "Nem javasolt/értelmetlen azonban használatuk mosóolajokban, benzinekben, mivel ezek nem maradnak üzemi körülmények között az eszközökben."

Tehát biztos, hogy jó helyre öntöd? meg biztos, hogy nem tesz semilyen kárt? Főleg, mivel nem ég el valószínűleg, ezért valahol - esetleg differenciált formában - lerakódik, vagy eltávozik vagy tudomisén...
Nincs elég ideje beépülni a fémbe, nem?

Nagyon érdekel a cucc, és bízom a szakértelmedben, ezért kérlek, hogy magyarázd el nekem.

Még annyi lenne a kérdése, hogy gyertya cserét márkaszervízben végezztettek-e, és ha nem, akkor nem jár-e gari vesztéssel ilyemsi babra.

Köszi!
Sziasztok! Aki nemrég vásárolt CBF 250-et gyári dobozzal,tartóval és nem kell neki a doboz,szívesen átvállalnám!
Köszi!
Mail: bollalaci@gmail.com
Sziasztok! Most vettem én is egy CBF 250-est! Nagyon tetszik! Jó kis gép! Csak erre felénk kevés van belőle! (Sajnos) Éljenek a Motorosok Mindörökké!
Amikor meghúzod a láncot, a csavar mellett van egy matrica,ha azt már lekapartad akkor már kéne:)
Hány kilométernél illik láncot cserélni?
Én is mostanság nézek láncot:D.I.D.olyan 19-23.000..(lánc+fogaskerekek)
Mendel! A láncot kerekestül megvettem, én raktam fel, anyagárában 33.400.- volt. Gyári, persze
18000 szervíz=oil,oil szűrő,fék oil,légszűrő=20000HUF

Csak tályékoztatás céljából

Lánc,lánckerék?-tudja valaki hogy ,mennyibe fáj?

Kösz