Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helló!

Tudna nekem valaki pár infót adni, hogy milyen a fogyasztása cbf600/500-asoknak?

Köszi
Szisaztok!

Közben megtudtam, hogy igazatok van, a 600-as CBF is olasz . Nem örülök neki és az öcsém sem, de mivel Civic-je van és nagy Honda-fan eltántoríthathatlan a Hondától, ennek ellenére is CBF-t szeretne.

Milyen ez a gép? Tapasztalatokat, véleményeket várok!

Előre is köszi.
A Totalbike.hu-n ezt találtam:

1977 CB125
1985 XL125
1985 NS125
1989 NX125 (a gyárban is fejlesztették ki.)
1993 Bali SJ50
1994 NX650 Dominator (ez volt az első Honda nagymotor, amit Európában gyártottak)
1995 CB500
1997 XL600 Transalp
2000 XL650 Transalp
2000 négyütemű robogók
2001CB600 Hornet
2002 Pantheon

Itt nincs benne a CBF!
Olasz
Hol gyártják a CBF600-ast ??? Fontos lenne !!
Szia zee!

Egészen pontosan itt található az általad kimásolt szöveg! :)
Sziasztok!

Az öcsém mostanában szeretne motort vásáorolni.
Egy dolog biztos, Hondát! Ezen belül két típus lehetséges: CBF600 és CB600 Hornet.

Ha jól tudom a Hornetet olaszban gyártják (ez nem túl jó hír), a CBF-t is?

Kinek mi a tapasztalata a két típust illetően?
Hello!
Tavaly vettem egy CBF1000-est, hosszas utánajárás után Komáromban a Komfront Kft-nél volt a legkedvezőbb az ár. Illetve.... az ár a Motorx-nél volt a legjobb, de 1.5 hónap hitegetés után közölték, hogy nem tudnak adni olyan szinben, amiben megrendeltem. Az előleg meg persze ketyegett náluk és visszakapni se volt egyszerű.
Ssjnos nem.Én se találtam még.Csak univerzális optikai tunigokat találtam...
A neten nem tudsz valamilyen oldalt ajánlani?
Szeva!
Nem nagyon hallottam róla,hogyan lehetne ezt a mocit tuningolni.Optikai az 1 dolog,de teljesitményre?!
Dob az biztos,hogy nagyon le van folytva...én Finster Csabátol érdeklödtem,Finster dob kb:45000Ft rá...
De olcsobban is lehet csináltani,bár szerintem érdemesebb mübizonylattal venni...
LEO VINCE,ARROW..RAPTOR is elég jó,de semmi papir róla.Telj nővelés,talán plexi is szerepet játszik,esetleg sportlégszürő...de ha shell-nél tankolsz,már tuningolod
Zee, nem kell a rizsa !-nehogy komolyan vedd


Egyébként valaki hallott már valamiféle teljesitménynövelésre alkalmas módszert?(kivétel a pilóta fogyása)-gondolok itt pl:kipuffantó.....stb.
Mert én tudnék csináltatni dobot(30000HUF) nem tudom hogy érdemes-e,kehet hogy ti tudtok jobbat.

Agyő
Szia Mendel!

Az alábbi fórumon van, akinek 500-as CBF van, kérdezz tőle.
http://www.cbf-club.hu/Forum_Threads.aspx?to=1

Üdv,
Péter
Szeva Mendel!
Ezt irtam: NETEN TALÁLTAM!!!!
Csak kivágtam,és bemásoltam valaki tapasztalatát a forumba!!!!
1 szervizre nem vittem el a mocit,otthon cserélek szüröt és olajat!
És sűrübben kidobom az olajat,mint ahogy a szerviz elöirja...én 4000km-er után cserélem...vagy ha áll a moci,mint most,"tél" útán....én is 5500Ft-ból kijövök...(kb.)
Helló!

Tudna valaki pár keresett, vagy keresettlen szót mondani cbf500-as ról?

Kösz
Helló!


Zee!-az 1000-es km-után jön a 6000majd a 12000 és a 18000-es és így tovább!
Mi került neked 15000HUF-ba?-mert ha csak oil csere van+oil szűrő az nem több 6-7000HUF-nál.
Ja, és vigyázzatok a kicsikére mert nem szereti a meleget pl:mostani nyár,nagy sebesség, következménye hogy be kellett állítani a szelephézagokat =22000HUF

Szerintem.
NETEN TALÁLTAM!!!

Tavaly vettem egy 250-es ETZ-t, idén pedig sikerült lecserélni egy null kilóméteres Hondára... persze a bank vette. Hát erről írnék egy pár sort.
Sajna erről a tipusról elég kevés az infó. Tesztet, ha jól tudom nem csinált senki. Még a Honda is elintézte annyival, hogy ez a legkissebb CBF. Nem vagyok szaktekintély, ezt nézzétek el nekem, csak megpróbálom betölteni a hiányzó űrt.



Mindenképp 250-est szerettem volna a korlátozott jogosítványomhoz. Így, némi keresgélés után találtam meg ezt a gépet. Pesten bejártam egy pár kereskedést, végül Keresztúron tetszett az ajánlat, amit ki bírtam fizetni. Kb. egy hét és mehettem érte. Száraz adatokkal nem akarok senkit untatni, azt le lehet lesni a honlapjukról is. Inkább a személyes véleményemet írom le. Külsőre a Naked kategóriát erősíti, elég csinos az okosan elhelyezett tankot és aluvázat imitáló műanyag idomokkal. Ezeknek sajna szélvédő szerepük nulla, erre fel kell készülni. A fent említett aluvázat imitáló idom mögé rejtették az akksit és az elektronikát. Ötletes.

Öntött alufelni, pirrelli papucsok. Az idomokra, a kidolgozottságra a nagymotoros precizitás jellemző. A kinézethez hozzátartozik, hogy nem egyszer nézték 500-asnak a kicsikét.

Blokk. 250-es, egyhengeres, léghűtéses négyszelepes. A motorolaj külön hűtőt kapott. Dupla vezérműtengely. A váltó 6 fokozatú. Az ülésmagasságot kis embereknek találták ki, 170 centimmel is kényelmesen leér a lábam. A kormány helyzetével már vannak gondok, a sportos testhelyzet miatt megérzi az ember háta a hosszú túrát.
Műszerfal. Narancs fények, km, fordulatszám (ezek külsőre analógok) köztük LCD, amin km óraállás, napi kilóméter, óra és az üzemanyagszint-jelző, ami elég pontosnak mondható. A kezelőszervek közül csak az elakadásjelzőt hiányolom. Marad a bólogatós megköszönés.

A tükrök jól sikerültek, szélesek és nincsenek útban sem a személyautóknak, sem a kisteherautóknak. Csomagtér 0. Van az ülés alatt némi hely, de az a gyári szerszámkészletnek és a doksinak van fenntartva. Az utas viszont elég merev kapaszkodót kapott. A szivató fokozatmentes. Remek. Nyugodt ketyegés elöl, mély, halk dorombolás hátul. Euro2-es katalizátor a krómozott dobban. Az első fokozat elég rövidre sikerült, viszonylag sűrűn kell kapcsolgatni. Viszont pontos. A moci úgy megy, mint az álom. Hondáék tanulómotornak szánták, hát az is. Kezes, stabilan fekszik a kanyarokban. Meglepően kis helyen fordul. Mivel még bejáratós, a végsebességről nincs adatom. 5500-as fordulaton, 6-ban 80-85-öt megy, ezt a tempót kényelmesen tudja tartani.

Az olajhűtő miatt nem kell az olaj felhígulásától tartani. A gyári 2,5-3 literes fogyasztás eddig igaz. Amit szeret: indulás előtt rendesen bemelegedni. Megállás. Elöl kétdugattyús tárcsa, ami a bekopás előtt kicsit gyengén muzsikált, mára elfelejtette ezt. Hátul dobfék. Oldaltámasz van, figyeli is, ha sebességben van, rögtön leáll. Támaszból nincs is több. Sajna. Az első ezer km után esedékes az első garanciális olajcsere, ami cirka 15eFt-ba fáj. Ezt zsetonhiány miatt tavaszra kell halasztanom. Ezután 15000-nél lesz a következő. Olajcsere után folytatom, tele tankot mindenkinek!
Sziasztok! Tudna nekem valaki segíteni abban, hogy van valami műszaki különbség a 2005-ös és a 2006-os CBF 600N között.
előre is köszönöm!
Szeva!
Telj.15kw,21Le. Suly.:154kg.
Fogy.:Ez mindenkinél változó,nálam: Túránál:2.5L/100km Rövid útaknál:3L,3.5L/100km
Végsebessége,függ a vezető sulyától is...56kg-nál nálam a max.148km/h
Szerintem megbizható motor,még hosszú turákra is alkalmas...könnyü kezelni,és elég nyomatékos kis gép.6sebességes,és 5.-6.-ban vidáman megyek városban,és még 3000fordulatszámról is odahuzz:)
Könnyen karbantartható moci,netán ha esel vagy bármi,eldöl....semeddig nem tart pótolni az alkatrészeket..hála égnek,kevés benne a müanyag...
Hát durván ennyi....
Sziasztok!

A tavasszal szeretnék vásárolni egy CBF 250 et és olyan kérésekkel, kérdésekkel fordulnék hozzátok, hogy technikai adatok érdekelnénke a CBF-ről. Érdekelne, hogy mennyi a vége, hány ló, mennyire megbízható és egyebekre. Kérlek segítsetek. Előre is köszi: Karli
MPeter7 Köszönöm!
Még egy kép lemaradt:
Szia!
Ajánlott olaj:
Pro Honda Suspension Fluid SS8
Villakapacitás: 463 +-2.5cm3
A villa tetejétől 155mm-re kell legyen az olajszint, miután a villarudat és csövet többször (5-10-szer) megjárattad a telóházban.

Képek:
Hali!Tudja valaki,mennyi olaj kell az első teloba?900 Hornet Köszi
OK. Majd megnézem őket Köszi!