Hy!
Nem! Igaz a 250 es sokkal jobban megy mint az a kis egyhengeres cbr, de a 250-esek szét vannak hajtva. Sokat pörögek. Sok gond van velük és alkatrészeket is nehezen találsz. Mikori évjárat a 250 es?
Sziasztok Skacok! Építő jellegű tanácsot szeretnék kérni
Szerintetek érdemes a Honda Cbr 125-ömet elcserélni egy CBF 250-re?
Válaszotok előre köszönöm! Legyetek rosszak ;) pussz
Még mindig darabokban a mocc, de max két hét és egyben lesz... muszály, mert itt kistolmácson 3 napos tali lesz holnap veszek festéket, jelen fennállás szerint gyöngyházfekete lesz a csoda jön az új láncszett is, megy rá a zs rendesen, átkellene íratni... eeee na legyetek jók!
Amik édekelnének,szin mind1,mert ugyis átalakitanám:4db lábtartó+konzul,meg ami ülés alatt van,az a rácsos oldalidom!(meg esetleg hátsó keréktengely,ülés,lámpabúra!Ha gondolod,én elvinném ezeket!
Természetesen megvárom a kárszakértőst! Érdekel a szürke elem is (a tank előtti kettőre gondolok! Zee-től megveszem a fekete plexijét, csak ötlet: Jól mutatna, egységet képezne ha e két elem is fekete lenne! Ha nem, akkor még mindíg megvan a gyári.....)
Ezért érdekel, ha eladóvá válik írj az emailomra!
szürke a gép...egyébként én még nem láttam, nem volt még elég lelkierőm...
de amit mondtak róla, az eleje totálkár... bár az oldalidomok talán egész jól megúszták...
ha a váz nem hajlott meg, akkor még talán van esély megmenteni....
de nem nagyon bízom benne, pont telibe kaptam a kocsi odlalát...
köszi, nagyon szerencsésen egy ficammal megúsztam...
amíg kárszekértő nem látta, addig nem nyúlnék hozzá (ez nem tudom mikor lesz)
amúgy sztem az elő kerék használhatatlan lesz... a hátsónak talán nincs baja... a teljes kerék kéne, vagy csak abroncs? zsír új continental van rajta (sztem 1000 km alatti)
A baleseti ügyintézéssel minden rendben ment? (Biztosító, stb. Cascód volt?) Ezek elég macerás dolgok, jó lenne ha leírnád a tapasztalataidat mindenki okulására.... "Vitte" az ürge a balhét?
Ha már alkatrész: Ha fekete a mocid, érdekelne a tank előtti két műanyag elem. (Ha karcos lett és más színű akkor is érdekelne...., de jobb lenne a gyári fény...)
srácok!
tudom, hogy közhely, de mindenki nagyon vigyázzon magára!
engem most pénteken ütöttek el, most értem haza a kórházból
mondanom se kell, hogy nekem volt elsőbbségem... de ha nem vesz észre, máris kész a baj....
én egy ficammal megúsztam, de a vas...
még nem láttam, mi használható belőle, de ha vkinek vmi bontott alkatrész kell, szóljon, azt megnézem, az a darab menthető-e....
Én:Smkp 15évesen
A1+B 17évesen
A 19évesen tettem le..
A.korl szerintem csak pénzkidobás,mert akkor már érdemesebb várni,hogy ne keljen mindenért 6x fizetni!
Max : 25 kW (34 LE) teljesítményű és 0,16 kW/kg teljesítmény/saját tömeg arányt meg NEM haladó motorkerékpár.
Tehát , egy 25kW teljesítményű motorkerékpárt akkor vezethetsz, ha a saját tömege 156,25 kg-nál több. (25kW/156,25kg=0,16kW/kg)
Tanfolyamra jelentkezés feltétele: Betöltött 18. életév, vagy annál legfeljebb 6 hónappal fiatalabb életkor
Eü. alkalmasság,
Írás-olvasási képesség.
Tantárgyak: 1. Közlekedési ismeretek
2. Járművezetés elmélete
3. Szerkezeti és üzemeltetési ismeretek
Összesen: 22 óra
A1 kategóriával már rendelkezőknek elméleti oktatás és vizsga nincs !
4. Járművezetés gyakorlata (járműkezelés + város + országút)
Összesen :
16 óra
A1 kategóriával már rendelkezőknek a gyakorlati óraszám 6 óra !
(Járműkezelés-forgalom-országút : 2-2-2 óra)
Vizsgatárgyak:
Közlekedési ismeretek, járművezetés gyakorlata (járműkezelés + forgalom)
Elméleti vizsga feltétele:
Betöltött 18.életév vagy annál 3 hónappal fiatalabb életkor,
A tanfolyam elméleti részének elvégezése.
Kivéve A1 kategóriával rendelkezők
Gyakorlati vizsga feltétele: Betöltött 18.életév,
Sikeres elméleti vizsgák, kivéve A1 kategóriával rendelkezők,
Gyakorlati órák teljesítése,
A forgalmi vizsgához sikeres járműkezelési vizsga.
"Könnyű motor, borzasztó jól döntögethető, nagyon komoly megjelenésű, keveset fogyaszt (szénné hajtva sem megy 4,5 liter fölé, és akár 3-ból is eljárkál). Ennél ideálisabb motort kezdő négyütemezőknek nem is ajánlhatnék.
Soha semmi baja. Legalábbis 8000 km alatt semmit se változott :)
Hátrányok:
Euro3, az oké, de HUSZONEGY lóerő? Hááát...
Kicsit halkan puffog magában, ezért néha a figyelmetlenebb autósok nem vesznek észre.
Pakolni nem nagyon lehet rá, ülés alatti rekesz brifkó mértű.
Országúton még elég az erő, meg a 130-as végsebesség, de autópályára már fel ne menj vele :)
Honda. Megy, megy, megyeget, morog, puffog.
Erre használta
Napi munkábajárástól (100km) az őrségi túráig (700km). Meg boltba, meg sokszor csak úgy, el, messzire...
Javítanivalók
A világon semmi...
Itt szervizelte
Maxx Power. Sajnos nem lehet bemenni a kórterembe a géphez, amúgy semmi különös, csinálták a dolgukat korrekten."
"CBF 250-az első 1000 kilóméter
(Kaposvári Tamás Péter - 2005-11-09)
Tavaly vettem egy 250-es ETZ-t, idén pedig sikerült lecserélni egy null kilóméteres Hondára... persze a bank vette. Hát erről írnék egy pár sort.
Sajna erről a tipusról elég kevés az infó. Tesztet, ha jól tudom nem csinált senki. Még a Honda is elintézte annyival, hogy ez a legkissebb CBF. Nem vagyok szaktekintély, ezt nézzétek el nekem, csak megpróbálom betölteni a hiányzó űrt.
CBF250Mindenképp 250-est szerettem volna a korlátozott jogosítványomhoz. Így, némi keresgélés után találtam meg ezt a gépet. Pesten bejártam egy pár kereskedést, végül Keresztúron tetszett az ajánlat, amit ki bírtam fizetni. Kb. egy hét és mehettem érte. Száraz adatokkal nem akarok senkit untatni, azt le lehet lesni a honlapjukról is. Inkább a személyes véleményemet írom le. Külsőre a Naked kategóriát erősíti, elég csinos az okosan elhelyezett tankot és aluvázat imitáló műanyag idomokkal. Ezeknek sajna szélvédő szerepük nulla, erre fel kell készülni. A fent említett aluvázat imitáló idom mögé rejtették az akksit és az elektronikát. Ötletes.
Idom Öntött alufelni, pirrelli papucsok. Az idomokra, a kidolgozottságra a nagymotoros precizitás jellemző. A kinézethez hozzátartozik, hogy nem egyszer nézték 500-asnak a kicsikét.
Blokk. 250-es, egyhengeres, léghűtéses négyszelepes. A motorolaj külön hűtőt kapott. Dupla vezérműtengely. A váltó 6 fokozatú. Az ülésmagasságot kis embereknek találták ki, 170 centimmel is kényelmesen leér a lábam. A kormány helyzetével már vannak gondok, a sportos testhelyzet miatt megérzi az ember háta a hosszú túrát.
Műszerfal. Narancs fények, km, fordulatszám (ezek külsőre analógok) köztük LCD, amin km óraállás, napi kilóméter, óra és az üzemanyagszint-jelző, ami elég pontosnak mondható. A kezelőszervek közül csak az elakadásjelzőt hiányolom. Marad a bólogatós megköszönés.
Muszerfal A tükrök jól sikerültek, szélesek és nincsenek útban sem a személyautóknak, sem a kisteherautóknak. Csomagtér 0. Van az ülés alatt némi hely, de az a gyári szerszámkészletnek és a doksinak van fenntartva. Az utas viszont elég merev kapaszkodót kapott. A szivató fokozatmentes. Remek. Nyugodt ketyegés elöl, mély, halk dorombolás hátul. Euro2-es katalizátor a krómozott dobban. Az első fokozat elég rövidre sikerült, viszonylag sűrűn kell kapcsolgatni. Viszont pontos. A moci úgy megy, mint az álom. Hondáék tanulómotornak szánták, hát az is. Kezes, stabilan fekszik a kanyarokban. Meglepően kis helyen fordul. Mivel még bejáratós, a végsebességről nincs adatom. 5500-as fordulaton, 6-ban 80-85-öt megy, ezt a tempót kényelmesen tudja tartani.
NyeregAz olajhűtő miatt nem kell az olaj felhígulásától tartani. A gyári 2,5-3 literes fogyasztás eddig igaz. Amit szeret: indulás előtt rendesen bemelegedni. Megállás. Elöl kétdugattyús tárcsa, ami a bekopás előtt kicsit gyengén muzsikált, mára elfelejtette ezt. Hátul dobfék. Oldaltámasz van, figyeli is, ha sebességben van, rögtön leáll. Támaszból nincs is több. Sajna. Az első ezer km után esedékes az első garanciális olajcsere, ami cirka 15eFt-ba fáj. Ezt zsetonhiány miatt tavaszra kell halasztanom. Ezután 15000-nél lesz a következő. Olajcsere után folytatom, tele tankot mindenkinek!"
1 kicsit körbe tudnátok nekem írni ezt a motort? tulajdonságai meg ilyesmi...
nem mászkál-e a kanyarokban ... a 100-ra gyorsulás kb a vége mennyi lehet..
Edem89!
Nem akarok hülyeséget mondani, ezért azt javaslom, kérdezd meg az ottani okmányirodában!
Habár én úgy tudom, hogy átfestés után kell jelenteni és átírják a forgalmit!
hmmmmm........
Ne hallgass rám!
Kérdezd meg inkább!....
Nem! Igaz a 250 es sokkal jobban megy mint az a kis egyhengeres cbr, de a 250-esek szét vannak hajtva. Sokat pörögek. Sok gond van velük és alkatrészeket is nehezen találsz. Mikori évjárat a 250 es?
Szerintetek érdemes a Honda Cbr 125-ömet elcserélni egy CBF 250-re?
Válaszotok előre köszönöm! Legyetek rosszak ;) pussz
Ezért érdekel, ha eladóvá válik írj az emailomra!
szürke a gép...egyébként én még nem láttam, nem volt még elég lelkierőm...
de amit mondtak róla, az eleje totálkár... bár az oldalidomok talán egész jól megúszták...
ha a váz nem hajlott meg, akkor még talán van esély megmenteni....
de nem nagyon bízom benne, pont telibe kaptam a kocsi odlalát...
amíg kárszekértő nem látta, addig nem nyúlnék hozzá (ez nem tudom mikor lesz)
amúgy sztem az elő kerék használhatatlan lesz... a hátsónak talán nincs baja... a teljes kerék kéne, vagy csak abroncs? zsír új continental van rajta (sztem 1000 km alatti)
06-30-913-3965
köszi
Remélem, azért jól vagy!
Jobbulást kívánok mind testileg, mind lelkileg!
Szegény moccos!
A baleseti ügyintézéssel minden rendben ment? (Biztosító, stb. Cascód volt?) Ezek elég macerás dolgok, jó lenne ha leírnád a tapasztalataidat mindenki okulására.... "Vitte" az ürge a balhét?
Ha már alkatrész: Ha fekete a mocid, érdekelne a tank előtti két műanyag elem. (Ha karcos lett és más színű akkor is érdekelne...., de jobb lenne a gyári fény...)
Még egyszer: Jobbulást Neked és a vasadnak is!
Első és hátsó kerék érdekelne!akár gumikkal,vagy anékül!
Meg idomok is...ha kopottak,nem gond!
tudom, hogy közhely, de mindenki nagyon vigyázzon magára!
engem most pénteken ütöttek el, most értem haza a kórházból
mondanom se kell, hogy nekem volt elsőbbségem... de ha nem vesz észre, máris kész a baj....
én egy ficammal megúsztam, de a vas...
még nem láttam, mi használható belőle, de ha vkinek vmi bontott alkatrész kell, szóljon, azt megnézem, az a darab menthető-e....
A1+B 17évesen
A 19évesen tettem le..
A.korl szerintem csak pénzkidobás,mert akkor már érdemesebb várni,hogy ne keljen mindenért 6x fizetni!
a jogsit hány éves kortól lehet letenni rá?
Max : 25 kW (34 LE) teljesítményű és 0,16 kW/kg teljesítmény/saját tömeg arányt meg NEM haladó motorkerékpár.
Tehát , egy 25kW teljesítményű motorkerékpárt akkor vezethetsz, ha a saját tömege 156,25 kg-nál több. (25kW/156,25kg=0,16kW/kg)
Tanfolyamra jelentkezés feltétele: Betöltött 18. életév, vagy annál legfeljebb 6 hónappal fiatalabb életkor
Eü. alkalmasság,
Írás-olvasási képesség.
Tantárgyak: 1. Közlekedési ismeretek
2. Járművezetés elmélete
3. Szerkezeti és üzemeltetési ismeretek
Összesen: 22 óra
A1 kategóriával már rendelkezőknek elméleti oktatás és vizsga nincs !
4. Járművezetés gyakorlata (járműkezelés + város + országút)
Összesen :
16 óra
A1 kategóriával már rendelkezőknek a gyakorlati óraszám 6 óra !
(Járműkezelés-forgalom-országút : 2-2-2 óra)
Vizsgatárgyak:
Közlekedési ismeretek, járművezetés gyakorlata (járműkezelés + forgalom)
Elméleti vizsga feltétele:
Betöltött 18.életév vagy annál 3 hónappal fiatalabb életkor,
A tanfolyam elméleti részének elvégezése.
Kivéve A1 kategóriával rendelkezők
Gyakorlati vizsga feltétele: Betöltött 18.életév,
Sikeres elméleti vizsgák, kivéve A1 kategóriával rendelkezők,
Gyakorlati órák teljesítése,
A forgalmi vizsgához sikeres járműkezelési vizsga.
Soha semmi baja. Legalábbis 8000 km alatt semmit se változott :)
Hátrányok:
Euro3, az oké, de HUSZONEGY lóerő? Hááát...
Kicsit halkan puffog magában, ezért néha a figyelmetlenebb autósok nem vesznek észre.
Pakolni nem nagyon lehet rá, ülés alatti rekesz brifkó mértű.
Országúton még elég az erő, meg a 130-as végsebesség, de autópályára már fel ne menj vele :)
Honda. Megy, megy, megyeget, morog, puffog.
Erre használta
Napi munkábajárástól (100km) az őrségi túráig (700km). Meg boltba, meg sokszor csak úgy, el, messzire...
Javítanivalók
A világon semmi...
Itt szervizelte
Maxx Power. Sajnos nem lehet bemenni a kórterembe a géphez, amúgy semmi különös, csinálták a dolgukat korrekten."
(Kaposvári Tamás Péter - 2005-11-09)
Tavaly vettem egy 250-es ETZ-t, idén pedig sikerült lecserélni egy null kilóméteres Hondára... persze a bank vette. Hát erről írnék egy pár sort.
Sajna erről a tipusról elég kevés az infó. Tesztet, ha jól tudom nem csinált senki. Még a Honda is elintézte annyival, hogy ez a legkissebb CBF. Nem vagyok szaktekintély, ezt nézzétek el nekem, csak megpróbálom betölteni a hiányzó űrt.
CBF250Mindenképp 250-est szerettem volna a korlátozott jogosítványomhoz. Így, némi keresgélés után találtam meg ezt a gépet. Pesten bejártam egy pár kereskedést, végül Keresztúron tetszett az ajánlat, amit ki bírtam fizetni. Kb. egy hét és mehettem érte. Száraz adatokkal nem akarok senkit untatni, azt le lehet lesni a honlapjukról is. Inkább a személyes véleményemet írom le. Külsőre a Naked kategóriát erősíti, elég csinos az okosan elhelyezett tankot és aluvázat imitáló műanyag idomokkal. Ezeknek sajna szélvédő szerepük nulla, erre fel kell készülni. A fent említett aluvázat imitáló idom mögé rejtették az akksit és az elektronikát. Ötletes.
Idom Öntött alufelni, pirrelli papucsok. Az idomokra, a kidolgozottságra a nagymotoros precizitás jellemző. A kinézethez hozzátartozik, hogy nem egyszer nézték 500-asnak a kicsikét.
Blokk. 250-es, egyhengeres, léghűtéses négyszelepes. A motorolaj külön hűtőt kapott. Dupla vezérműtengely. A váltó 6 fokozatú. Az ülésmagasságot kis embereknek találták ki, 170 centimmel is kényelmesen leér a lábam. A kormány helyzetével már vannak gondok, a sportos testhelyzet miatt megérzi az ember háta a hosszú túrát.
Műszerfal. Narancs fények, km, fordulatszám (ezek külsőre analógok) köztük LCD, amin km óraállás, napi kilóméter, óra és az üzemanyagszint-jelző, ami elég pontosnak mondható. A kezelőszervek közül csak az elakadásjelzőt hiányolom. Marad a bólogatós megköszönés.
Muszerfal A tükrök jól sikerültek, szélesek és nincsenek útban sem a személyautóknak, sem a kisteherautóknak. Csomagtér 0. Van az ülés alatt némi hely, de az a gyári szerszámkészletnek és a doksinak van fenntartva. Az utas viszont elég merev kapaszkodót kapott. A szivató fokozatmentes. Remek. Nyugodt ketyegés elöl, mély, halk dorombolás hátul. Euro2-es katalizátor a krómozott dobban. Az első fokozat elég rövidre sikerült, viszonylag sűrűn kell kapcsolgatni. Viszont pontos. A moci úgy megy, mint az álom. Hondáék tanulómotornak szánták, hát az is. Kezes, stabilan fekszik a kanyarokban. Meglepően kis helyen fordul. Mivel még bejáratós, a végsebességről nincs adatom. 5500-as fordulaton, 6-ban 80-85-öt megy, ezt a tempót kényelmesen tudja tartani.
NyeregAz olajhűtő miatt nem kell az olaj felhígulásától tartani. A gyári 2,5-3 literes fogyasztás eddig igaz. Amit szeret: indulás előtt rendesen bemelegedni. Megállás. Elöl kétdugattyús tárcsa, ami a bekopás előtt kicsit gyengén muzsikált, mára elfelejtette ezt. Hátul dobfék. Oldaltámasz van, figyeli is, ha sebességben van, rögtön leáll. Támaszból nincs is több. Sajna. Az első ezer km után esedékes az első garanciális olajcsere, ami cirka 15eFt-ba fáj. Ezt zsetonhiány miatt tavaszra kell halasztanom. Ezután 15000-nél lesz a következő. Olajcsere után folytatom, tele tankot mindenkinek!"
nem mászkál-e a kanyarokban ... a 100-ra gyorsulás kb a vége mennyi lehet..
nagyon megtetszettek a cbf 250-esek már csak az a gond h nem tom hány éves kortól lehet megcsinálni 250-ig a jogsit.. vagy le lehet valahogy iratni ?
köszönöm a segítséget
Festés meg úgy van ahogy mondtad tudomásom szerint...
Nem akarok hülyeséget mondani, ezért azt javaslom, kérdezd meg az ottani okmányirodában!
Habár én úgy tudom, hogy átfestés után kell jelenteni és átírják a forgalmit!
hmmmmm........
Ne hallgass rám!
Kérdezd meg inkább!....