Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vannak még bőven eltérések, nem csak a központi rugó miatt különböznek. A Sevenfifty Naked gép, míg a CBX félidomos és más a felnik mérete is. A motor szinte ugyanaz, csak hangolásban különbözik, a tiednek jobban elengedték a max. fordulatát és kb. 10 lórővel több a gyári adata. Egy dologban viszont tök egyformák, mindkét típus legendásan megbízható.
Akkor ez azért CBX?!!
Az enyém igen!
Honda CBX750f RC17, feltankolva 254 kg. Van rajta valamennyi takaró-idom. Ezt a sevenfifti-t (hétötven)-t is hallottam már de ez nincs a forgalmiban!
A Sevenfifty nem központi rugós.
Még valami: 2,4 Bar a központi sztenderben a levegő nyomása. Én 82 kiló vagyok és így kényelmes!
Jó, de a tied CBX nem Sevenfifty. Amúgy általában úgy húzzuk sztenderre a motorokat ahogy leírtad.
A motoromon minden eredeti,és nem ér a kipufogóhoz, csupán a vázhoz! És amikor "sztenderre húzom" rálépek a hátrafelé kiálló csődarabra és így tudom felemelni a motort!
Az eredeti kipufogón lehetett egy konzol amin gumi bak volt, több megoldást láttam már amikor a sztender azon ütközött fel. Felhajtott állapotban is kell hogy egy kicsit feszüljön a rugó, vagyis a húzóereje tarja fixen. Azért kotnyeleskedek bele, mert ezzel én is szenvedtem, igaz másik típusnál de attól még át kellett gondolni. Nekem mintám se volt, csak amiket a neten láttam. A végállásokat ütközőkkel oldottam meg, amikor húzom fel sztenderre a motort, az alap húzóerőről nyúlik a rugó, de amikor már a lábán van akkor is feszítve marad egy kicsit, így tarja magát a helyén. Még akkoriban készültek ezek a fotók, ha a képeken látható módon a felfogatásnál csinálod meg a végállásokat az is segíthet a problémán.
Nekem a rögzítő csavarokon nincs semmi gumi. Van a furatokban egy-egy fém hüvely (8-as számmal jelölt), azok fordulnak a rögzítő csavarokon(15,16), illetve van két távtartó(5,7), meg ugye a rugó. A 9-es lenne egy gumi ütköző, amiről egy leírás alapján azt gondoltam hogy a balos kipufogó dob felfogatása körül lenne. A 2 és 20 elvileg csak a csövek elvezetéséhez van.
A rögzítő csavarokon levő gumik dolga lenne a visszacsapódás sebességét fékezni, szerintem!
Szerintem hosszú a rugód!! Nem a tiéd , hanem a Motoré!
Hálásan köszönöm a választ! Ahány hirdetést megnéztem, ránézésre mindegyik rugón olyan hosszú a gumi cső, mint az enyémen (csatoltam egy képet). Optikai vizsgálattal nem találtam problémát :) Egyébként jó hossznak tűnik, jól a helyén tartja, egyedül visszafele csap nagyot a kitámasztó. Van hozzá egy kisebb rugó is, ugyanolyan hosszal, amin nincs gumi, de ezt a legtöbb szettben nem is találom, nem tudom hova akasztanám be. A gumis rugó szerencsére adta magát.
A rugón levő cső olyan hosszú mint a rugó spirál hossza.
A rugón van egy műanyag cső, hogy azt hogy tették rá, nem tudom , de nem szabadon rugózik. lehet rázsugorították?? Jó olajkoszos ott minden , ahogy látom dolgom lesz vele a héten.
Megnéztem, nem találtam semmit aminek neki kellene csapódnia, lehet, hogy túlságosan hosszú a rugód??
Kimegyek a garázsba és megnézem.
Sziasztok!
Közép sztenderrel kapcsolatban lenne egy kérdésem/problémám. A motort nélküle vettem, utólag beszereztem és próbálnám felszerelni, de amikor leengedem a motort középsztenderről, az nekiverődik a lengőkarnak, a rugó pedig kiakad a helyéről és leesik.
A motoron egyoldalon elvezetett sportkipufogó van. Arra gondoltam, hogy lehet hogy gyárilag a bal oldali dob alján lévő ütköző határolja a kitámasztó útját visszacsapáskor? Vagy kihagytam esetleg valamit felszereléskor, ami szabályozná a visszacsapódás sebességét/mértékét?
Sziasztok! Van 3db Sevenfifty légszűrőm, Champion, 6000ft a három, csak egyben!
Mail adatlapon.
Köszi
Hello, van valami nagyobb hibája? a fényezés ahogy látom nem teljesen gyári, bár ez irreleváns hisz nem szalon motort szeretnék venni. Inkább a esetleges sérülésekre gondolok vagy a vezetékelés , villamosság gyárias állapotára.
Köszi
Köszi mindenkinek a válaszokat! Akkor ezek szerint fix 2 kipufogó dobos a Sevenfifty. Jól néz ki ez ez a gép lehet fel is hívom ha hazaérek.
Lemaradt:Ár:450eft.
Szia.
Van eladó Cb750-em.1997-es gyárias állapotú,42ekm.Osztrák papíros,forgalomba helyezhető,jelenleg tudtommal a legkedvezőbb elérhető itthon.
Ha érdekel 70-3179083.
Udv Pali
A HONDA CBX 750 f minden esetben dupla kipufogós ! Léghűtéses szelephézagot nem kell állítani mert hidraulikus a szelepállítás, bár a kenőolajnak van egy elég keskeny hűtője a lámpafej alatt! Normális motorozással 60-100-110-et értek alatta , 4liter körüli a fogyasztás. De gondolom , ha veszprémi vagy akkor úgyis lejössz Badacsonyba a nyáron. Akkor majd találkozunk egy motormustrára ! Sok balesetmenteset!!
Gyárilag dupla kipufogós a Sevenfifty, a hirdetett motor nagy valószínűséggel át lett alakítva, másabb a leömlő és a kipufogócső formája is egyenesebb. Láttam már CB 900-nál is ilyen átalakítást pl. a túrafelszerelés konzoljai miatt, itt viszont alapból lent fut a két cső így valószínűleg más apropóból alakították át.
Az irány viszont helyes, a Sevenfifty nagyon jó motor, itt az oldalon is hirdetnek egyet, ami a képek alapján nagyon szép állapotúnak tűnik.
https://www.kepesmotor.hu/hond...