Azt hittem, hogy tudok Neked segíteni, aztán elővettem a forgalmit, és kiderült: Az enyém CBX750f típusú , nem olyan a km-óra formára sem, hogy jó lenne! Sajnos!
Esetleg van-e valakinek ötlete, hogy egy Honda CB Sevenfifty RC42 típusú motorhoz hol érdemes kilóméterórát nézni Magyarországon?
Ilyen kellene: https://www.ebay-kleinanzeigen...
Hosszúkás a felfogató furat akár centiket döntheted magad felé úgy ha megemeled az alsó felét és a tartófülek alján rögzíted a csavarokat. Annyit engedni fog a műszerfal felé. Nekem is volt anno a 620-ason.
Pálinkás szép jó napot Nektek is! Az én öreg motorom plexijének a tetejéből is le van vágva, nem sok , csak vagy 3 centi. De az éppen elég ! Nekem legalább is éppen így jó . A GPS-t a belsőzsebbe teszem, és csak a szövegét hallgatom. nekem, vén hülyének eddig így megfelelt !
Szia Gyori4!
Ez a plexi téma eléggé megosztó, nekem a Suzukin volt és ugyanazt tapasztaltam vele mint te, ezért kénytelen voltam levágni a tetejéből a második képen látható formára, ehhez egy fejidomról vettem a mintát. Szóval a puig miniből így lett micro... de legalább elértem azt, hogy nem voltak azután zavaró turbulenciák. Aztán hogy ezek után mennyi létjogosultsága volt azt nem tudom, de egyszerűbb volt arról leszedni a bogarakat mint a műszeregységről és a navit is védte. A Hornetre viszont nem veszek, pont azok miatt amit te is leírtál, érdekes módon ott nem is érzem a hiányát, de mivel fejidomos motorból még nem tudtak olyat gyártani ami tetszik, így kénytelen vagyok elviselni a szelet.
A két fotón az előtte-utána állapot látszik, ha a szögén állítasz és se vezet célra, akkor ezt az átfaragást esetleg kipróbálhatod mielőtt eldobod.
Sziasztok! Univerzális plexikről érdeklődnék, melyik vált be ehhez a motorhoz. Ma vettem egy olcsó, kicsi pluig plexit, de elsőre elviselhetetlenül hangos lett a sisak a turbulenciától. A menetszelet csökkenti, meg jobban is megy nagyobb sebességnél, mert jobb a légellenállás. Majd próbálom a szöget állítgatni, hátha jobb lesz, mert ez ha így marad, kuka.
Szia!
Nekem cbx 750 van.Ugyanez volt a tunet, mint neked, csörgött mint egy ducatti.
A megoldást a vezérmű lánc( feszítő is, zajcsillapító) és a generátor lánc( itt is feszítő is) cseréje oldotta meg.
A blokkot sajnos szét kell húzni.Nittelős láncot nehogy tegyél a blokkba!
A mutatvány anyagköltsége egyébként 76000huf volt.
Menj szakműhelybe a géppel, és ott majd tudják mit kell tenni vele! De azt hiszem a vezérmű-láncfeszítővel lesz ott a gond ! Nem rossz gépek ezek, nekem is ilyen van, az enyém 32 éves. Benne van a korban ! Sajnos velem együtt !
Sziasztok.
Segítséget szeretnék kérni sajnos egy elég nagy problémával állok szemben.
A motorom előtörténete: Egy idősebb úrtól vásároltam Honda CB 750 seven fifty (1992) 53200KM-el. A motort 0 km vásárolta 93-ban és csak ő használta, az utolsó 2 évben egyáltalán nem volt használva de előtte rendszeresen volt karban tartva, minden egyes alkatrész ami volt benne cserélve arról számla van, amikor megvettem nem indult a sok állás miatt, de elhoztam mivel látszódott rajta, hogy szinte semmi baja, új aksi, karbi felújító készlet, biztonság kedvért 3x volt benne olaj cserélve 1000km alatt, hibátlan volt a gép.
Sajnos két héttel ezelőtt elkezdett benne csörögni a lánc, szelepfedél le, vezérműlánc nagyon mozog, nem tudom elképzelni, hogy 50ezer km alatt megnyúlna annyit a lánc, hogy 20-30mm tudom fel le mozgatni és legalább 5mm oldalra. A feszítőjét sajnos nem értem, hogy működik vagy, hogy lehet e rajta húzni, nem e a feszítő esett szét vagy ott valami.
De ha meg is nyúlt a lánc amit nem hiszem oké kicserélem, de a gyári lánc van benne amin nincs nittelés, így nem igazán tudom, hogy is kéne szét szedni csak nem kell hozzá széthúzni a blokkot egy lánc cseréhez. Van aki tudna ebben segíteni? Csak végső esetben szeretném szerelőhöz vinni a gépet.
Köszönöm a segítséget.
Örülök, hogy egy ilyen géped van, az enyém 32 éves de nincsen rá panaszom ! Igaz nem is hajtom nyáron 35 fok melegben teljes 10 000-es fordulaton ! És bármikor el tudok vele indulni , mint az óra olyan pontosan ketyeg ! Igaz a télen dolgoztam rajta pár hónapot unaloműzés céljából ! Jövő nyáron szívesen látlak motorostól itt Badacsony aljában !
Minden jót !!
Esetleg van-e valakinek ötlete, hogy egy Honda CB Sevenfifty RC42 típusú motorhoz hol érdemes kilóméterórát nézni Magyarországon?
Ilyen kellene: https://www.ebay-kleinanzeigen...
Köszi a segítséget!
Szia Gyori4!
Ez a plexi téma eléggé megosztó, nekem a Suzukin volt és ugyanazt tapasztaltam vele mint te, ezért kénytelen voltam levágni a tetejéből a második képen látható formára, ehhez egy fejidomról vettem a mintát. Szóval a puig miniből így lett micro... de legalább elértem azt, hogy nem voltak azután zavaró turbulenciák. Aztán hogy ezek után mennyi létjogosultsága volt azt nem tudom, de egyszerűbb volt arról leszedni a bogarakat mint a műszeregységről és a navit is védte. A Hornetre viszont nem veszek, pont azok miatt amit te is leírtál, érdekes módon ott nem is érzem a hiányát, de mivel fejidomos motorból még nem tudtak olyat gyártani ami tetszik, így kénytelen vagyok elviselni a szelet.
A két fotón az előtte-utána állapot látszik, ha a szögén állítasz és se vezet célra, akkor ezt az átfaragást esetleg kipróbálhatod mielőtt eldobod.
Gratula az új kecóhoz.
Nekem cbx 750 van.Ugyanez volt a tunet, mint neked, csörgött mint egy ducatti.
A megoldást a vezérmű lánc( feszítő is, zajcsillapító) és a generátor lánc( itt is feszítő is) cseréje oldotta meg.
A blokkot sajnos szét kell húzni.Nittelős láncot nehogy tegyél a blokkba!
A mutatvány anyagköltsége egyébként 76000huf volt.
Segítséget szeretnék kérni sajnos egy elég nagy problémával állok szemben.
A motorom előtörténete: Egy idősebb úrtól vásároltam Honda CB 750 seven fifty (1992) 53200KM-el. A motort 0 km vásárolta 93-ban és csak ő használta, az utolsó 2 évben egyáltalán nem volt használva de előtte rendszeresen volt karban tartva, minden egyes alkatrész ami volt benne cserélve arról számla van, amikor megvettem nem indult a sok állás miatt, de elhoztam mivel látszódott rajta, hogy szinte semmi baja, új aksi, karbi felújító készlet, biztonság kedvért 3x volt benne olaj cserélve 1000km alatt, hibátlan volt a gép.
Sajnos két héttel ezelőtt elkezdett benne csörögni a lánc, szelepfedél le, vezérműlánc nagyon mozog, nem tudom elképzelni, hogy 50ezer km alatt megnyúlna annyit a lánc, hogy 20-30mm tudom fel le mozgatni és legalább 5mm oldalra. A feszítőjét sajnos nem értem, hogy működik vagy, hogy lehet e rajta húzni, nem e a feszítő esett szét vagy ott valami.
De ha meg is nyúlt a lánc amit nem hiszem oké kicserélem, de a gyári lánc van benne amin nincs nittelés, így nem igazán tudom, hogy is kéne szét szedni csak nem kell hozzá széthúzni a blokkot egy lánc cseréhez. Van aki tudna ebben segíteni? Csak végső esetben szeretném szerelőhöz vinni a gépet.
Köszönöm a segítséget.
Minden jót !!