Dobtam egy hátast, amikor megláttam, hogy beindult a fórum! Cirka egy éve írtam még ide, akkor olyan évi 20 bejegyzésnél járt a topic
Megmondom őszintén imádom a sornégyes Hondákat, CB400 SuperFour-on tanultam (ahogy sokan mások manaság) és a Simson után...hát mellbevágó érzés volt, mint egy űrhajó!
A CB750, az ős, az első sornégyes kultusz motor számomra, ha tehetném (lenne korpa) beszereznék egyet. Sajna őszintén szólva milla fölött állna meg a teljes felújítása annak a vasnak, igen borsosan mérik hozzá az alkatrészeket.
A modern 750 is király gép lehet, élőben még nem láttam, de sejtem. A CB1300, amitől kiráz a hideg! Persze itt is holmi pénzügyi gondokkal néznék szembe...
Végül a sorkettes mellett döntöttem anno, amit nagyon nem bántam meg! A CB500 (bár sokan lenézik és tanuló motorozzák) kiváló motor.
Nézzetek be néha a CB500 és CB-1 topciba, aktív szerelési munka folyik mindkettőben :) bütykölős népek lakják.
Láttalak a Pesti úton, mikor mentem hazafelé Tegnap előtoltam én is a vasat egy kisebb 50 km-es kanyarra. Nyék-Miskolc-Bükkszentlászló felé egy kis kanyarvadászat -Miskolc-Nyék. Utánna szalonnasütés, végén a megérdemelt sörrel
Na szép estét! Hazaértem, megint nem mostam, motoroztam, szárazon megúsztam. A mai menü, Hejőpapi-Miskolc-Lillafüred (elsősegélynyújtás egy balesetet szenvedett biciklis hölgynek , 35 km-re Egertől benzin óne tartalékon tovább)-Eger-Andornaktálya (a nagy parton kifelé benzin végképp óne, 54 km-t mentünk tartalékon, hátra arc visszagurulás andornak közepéig, stoppal vissza Egerbe benyáért, majd vissza )-Mezőkövesd (pizzanéró vacsora )-Emőd-Hejőpapi.
Beugorhattál volna. Gondoltam is a szép napsütéses délutánt látva, hogy előkapom a motort, de sajna pont tegnapra vártam egy fűtés szerelőt. Meg is jött este 1/2 8 ra. Mire elment már nem sok értelme láttam...
Szép estét! Ma hazaértem, nem mostam le, motoroztam, nem áztam meg . M.csát-Tiszaúj-Nyék-Hejőpapáj. 1 rendőr, de az is az előttem kilohatvannal tépő audist vette ki (szegény) . A gép nagyon zsír csak a nem gyári hátsó teló beállítást kellene eltalálni .
Majd lelohad a kezdeti lelkesedésed és esőben inkább nem mész vele Én már sajnálom, akkor is ha délután kap el egy eső, ha reggel is szakad, akkor végképp no motor Elvégre a négykerekűt is feltalálták valamiért. Mobil esernyő
Azé ez már röhej! A haverok asszondják meg ne próbáljak motort mosni a közeljövőben, mert szeretnének ők is motorozni végre, persze szárazon . Az tuti, hogy a farmert hamarosan cserélnem kell egy normális gatyára, na meg a tornacipőt valami vízállóbb cuccra!
Szép estét! Hazaértem, motort mostam, motoroztam, jól eláztam Asszem felhasználó nevet fogok módosítani, mit szólnátok a rainingman-hez Egy darabig tuti nem fogom takarítani... A láncot megnézettem a Ninja-s cimbivel asszonta nem kell bántani.
Én csináltam a tankhoz egy nagyobb gumit, ami jobban szorul, mint a gyári, de egy kicsit így is mozog. Leesni nem tud az a lényeg! Most az új tankot rakom rá, ami a gyárival is alig mozdul meg annyira passzos.
A tank alatt a vázon van két gumituskó meg az ülés alatt egy csavar, de nincs szilárdan a vázhoz csavarozva mindenhol gumi fogja. Ollan mint a gumidominó .
A határoló anya tuti nem lazult fel, mert le van kontrázva, a lánc meg tutira új. A tank csak akkor lett gyanús mikor nyomta bele vagy 20 liter benyát, azóta olyan mackós, amíg 3 lityi volt benne stabilabnak tűnt. Alig várom, hogy hazaérjek, és ismét takaríthassam szegényt a tegnapi esős felvonulás után
A tank az olyan. Amiatt nem kell idegeskedni Engem is meglepett, mikor megvettem, de az eladó közölte, hogy már volt nála 5-6 db sevenfifty, mind ilyen volt. Eddig még nem hagytam el és az enyémbe már van pár ezres
Marha élvezet biciklizni vele a tz-hez képest! Tegnap abba a buzi viharos időben karikáztunk egy csomót,de tizedannyira se fáradtam el mint az Etz-vel. A váltásokat még szoknom kell, de már az is jobban megy mint az első utunkon, tegnap már csak kétszer fejelt le az asszony . Mire hazaértem azt vettem észre, hogy nagyon mozog a tank, nem kotyog nem laza csak olyan minta rágógumival volna felragasztva a vázra . Meg szerintem lazult az új lánc is, mert egy személlyel jó úton gurulva (tolva) olyan mintha érné a villát.
Jó reggelt! Az integrált vizsgát valóban nem kellett megfizetni Maga a műszaki 3 perc volt, mivel csak lefotózta a parittyát az ipse semmit nem nézet meg rajta se lámpa, se index se duda se fék. Ennek ellenére 10-re végeztem a kpm-nél:(((
Dobtam egy hátast, amikor megláttam, hogy beindult a fórum! Cirka egy éve írtam még ide, akkor olyan évi 20 bejegyzésnél járt a topic
Megmondom őszintén imádom a sornégyes Hondákat, CB400 SuperFour-on tanultam (ahogy sokan mások manaság) és a Simson után...hát mellbevágó érzés volt, mint egy űrhajó!
A CB750, az ős, az első sornégyes kultusz motor számomra, ha tehetném (lenne korpa) beszereznék egyet. Sajna őszintén szólva milla fölött állna meg a teljes felújítása annak a vasnak, igen borsosan mérik hozzá az alkatrészeket.
A modern 750 is király gép lehet, élőben még nem láttam, de sejtem. A CB1300, amitől kiráz a hideg! Persze itt is holmi pénzügyi gondokkal néznék szembe...
Végül a sorkettes mellett döntöttem anno, amit nagyon nem bántam meg! A CB500 (bár sokan lenézik és tanuló motorozzák) kiváló motor.
Nézzetek be néha a CB500 és CB-1 topciba, aktív szerelési munka folyik mindkettőben :) bütykölős népek lakják.
Sok szép kilométert a vasakhoz!
Zoli
Most meg fogom és lefekszem, mert reggel gálya