Sorry! Kihagytam, hogy a kipufogón végeztem némi átalakítást, a chopper életérzésért. Szerintem baromi jó, nem lett hangosabb viszont fortyog-hörög-prüszköl mint a disznó.
Üdv mindenkinek! 1000 éve nem volt időm gép elé ülni, mert azt a kevés időmet inkább a motoron töltöttem. Látom azért zajlik mindenki a maga medrében. Időközben kapott a moci egy mini plexit, meg megrendeltem egy olajhőfok mérőt. A bukócső elméleti síkon kész van, csak le kéne gyártanom a mintát gagyi vasból vagy vagy műanyagból, ráadásul a felfogatási pontok oldalanként különböznek . Cirka 2000 km-t gurultam mióta megvan a vas, eddig teljesen panaszmentes (kopp-kopp-kopp). A feldobozolás viszont tutira jövőre marad, mert a bontás-építés projekt nyeli zsét . Röviden ennyi, minden jót nektek, egészség legyen meg térerő
A gyertya meneteknél, a szelepek között a gátak...Most meghegesztették, meg ülékeket cseréltek, beköszörülték, beállították...remélem lassan már érezhetem a különbséget!
Jövőhét pénteken ér rá a szerelő, addig már kihúzom valahogy.
Azért majdnem vettem egy cbr 1000f- et...
Vettem egy komplett másik motort, Kunhegyesről, vagy madarasról, vagy honnan. Annyi volt a gáz, hogy nem volt papírja, meg "K"- s volt, de a blokkja ugyanaz. Na a hengerfej azon is repedt, meg az egész sokkal kopottabb, mint az enyém...Gyakorlatilag van 3 vázam, 2 blokkom, 3 tankom, meg egy nagy rakás kacat...:D
Közben találtam egyet megint, de elhatároztam, hogy inkább a sajátomat rendbe rakom, kerül amibe kerül...Lassan összeáll, de ez a nyár nagyon el lett cseszve.
Állítottam már alapjáratot, de most így fejből nem tudom megmondani, de úgyis ki van véve a karbi, majd megnézem neked!
Jó kis tortúra. Amit az aprók közt találtam hírsetést nem segített? Célszerű lett volna onnan az egész blokkot átrántani a tiédbe. Ja keresek egy alapjárati csavart még mindíg Ha ennyit szerelsz nem tudod véletlen hová dugták ezen a tipuson? Sose hittem volna, hogy valaha azt mondom, hogy ez vagy az a Suzukin jobban meg volt oldva, de erre kénytelen vagyok lassan erre hajlani
Tegnapelőtt voltam egy tokaji túrán Vittem az asszonyt is, had szokja Amúgy persze motorozok mindennap Sörözni is fogok holnap, Lili lányomnak tartjuk a névnapját Egyszóval zajlik az élet
Hengerfej felújítás, gyűrűcsere...Csak elég sokat szívtam a sokhelyen repedt hengerfejjel, aztán a tömítések, meg a gyűrűsor is elég nehézkesen érkezett meg, most meg időm nincs összerakni...
Én szerelési stádiumban vagyok, mert a 2-3 hétből, 5-6 lett mire meghozták a cuccokat, és így se mindent, pedig legalább négyszer mondtam el telefonon, meg háromszor mailben, hogy mik kellenek.
Kicsit mérges voltam, hogy Sirokba kocsival kellett mennem...
Most meg időm nincs összerakni, így éppen szerelőt keresek, hogy megcsinálja amíg dolgozok. Azért remélem motorozok még idén!
Tavasszal lettek új gyertyák beletéve. De mint írtam, karbi szinkronnál vetettem vissza kicsit. Jó is a járása, viszont azóta kis gázt kell neki húzni, hogy induljon.
Akkor lehet, hogy neked nem az alapjárattal van gondod, lehet, hogy gyertya,nekem is pocsék alapjáratom volt , aztán gyertyacsere,és jó.De inkább nézesd meg szakival.
Szép reggelt, alapjáratot,még nem kellett állítanom, de a tankot ha leveszed, és megnézed, akkor meg fogod találni.Ott ahol a gáz bovden a karbisorral találkozik.
Na igen. Mire kész lesz a mototrom addigra vége a jó időnek...Azért is motorzni fogok esőben is!