Motortól én max zsibbadni szoktam, izomláz még nem volt Az is a lábtartó-ülés távolság miatt. A gépre visszatérve valamilyen indexet szeretnék még rá venni, mert mikor vettem egy Givi túra szett volt rajta beépített indexel. Ebből kifolyólag a gyári már nem volt meg. Mivel nekem + 50e ért nem kellett a Givi konzol, leszedte az eladó és rátett egy ha jól sejtem Yamaha irányjelzőt (ez volt kéznél). Így most elől a gyári sevenfifty van (krómozott kocka), hátul meg a fekete műanyag háromszög alakú
Ilyen szép időben? Persze, hogy motorozunk Fent voltam a Bükkben nagyon kellemes volt. Sokan is voltunk, dnem számoltam mennyien, de rengeteg motorossal találkoztam útközben
Mi van veletek? Motoroztok? Kérdezem , hogy a tiéden a gyújtásjeladó milyen rendszerű , mert nem értem miért kell kettő jeladó ha mindkettő ugyanakkor adja a jelet?(impulsgenerator)
Már az csoda, hogy 22 éves motor és olyan jó a blokknak a hangja, semmi nem zörög. Remélem sok örömöt fog okozni Neked.A visszajelzőket akarom kicserélni Led-re, most már vannak nagy fényerejű led-ek. + a parkoló-helyzetjelzőt .
Igen, erre mondják: Van aki gyorsan motorozik és van aki régóta. Nem mondom, nekem is előfordult, főleg mikor a KR1-em volt, hogy beugrott 160-180 főúton is, de nem ez a jellemző. Ennél a motornál az is tetszik, hogy 50 nél 5.-ben megindul gázra. Az eddigieknél ez simán 3-asig visszaváltást jelentett a 6-os váltónál...
Különösen a hidrotőkés szelepemelő jó dolog, nem kell évente szelepet állítani. Nekem is pénztárcailag ez felelt meg, a másik, hogy nem 180-al akarok pengetni,(34 éve motorozom) és nekem elég a szabályos sebesség. Ha előzni akarok, akkor sincs gond. Nekem olyan 5,5 l körül fogyaszt.
Nem volt eddigi egyetlen motoromban sem befecskendező, ezekhez a cuccokhoz sovány a pénztárca. Bár a Sevenfifty eljár 5l körül is, ha kell megy is nem is igazán hiányzik. A karbi szinkronhoz meg már hozzászoktam, hiányozna is ha nem kellene.
Szia!
Enyém sem fiatal, 17 éves idén. Viszont még eléggé egyben van, egy kis karmolászást kivéve, ami egy letevés miatt lehet. Nekem bejött, GSX-F ről váltottam erre, nyugodtab, komótosabb, mégis tekintélyesebbnek érzem. Remélem összefutunk valamikor, addig is minden jót!
Szia ! Még nemrégen én is ott dolgoztam Miskolcon,igaz nekem CBX 750 f em van, öreg 22 éves, de volt nekem sok matorom, de ez az első ami lenyűgöz . Ha a nyáron jönnél Badacsonyba hívj, és jöhetsz.Ennek a motorját , közel 20 évig változtatás nélkül gyártották. A 20-w 50-es olajról ne felejtkezz meg.jó egészséget a motorozáshoz .
Decembertől én is egy ilyen motor boldog tulaja vagyok
A múlt héten sikerült is forgalomba helyeztetnem, innentől szélesedik az út Általában Miskolc környékén vagyok megtalálható, ha valaki van a közelemben nyugodtan dobjon rám egy mailt és összefuthatunk egymás motorját dícsérni Bár ahogy ezt a fórumot elnézem sajna ennek kicsi a valószínűsége.
Eladó Yamaha xjr 1300-as motor kitűnő állapotban csak túrára használom, garázsban tartott téli hónapokban forgalomból ki lett vonva. rendszeresen szervizelt törzskönyves, Magyar papírokkal rendelkező. Extr: túra plexi, Hasidom, Sárvédő, Zárható hátsó doboz konzullal, Egyedi festés, Új gumikkal. Csere is érdekel gz250. cbf250 vagy ybr250.-tól 600-as ig. érték egyeztetéssel.
ÉRD: 06305664905 vagy apuka@c2.hu
Üdvözlet mindenkinek !
Segítséget szeretnék kérni !
BONTOTT GYÚJTÁSJELADÓRA LENNE SZÜKSÉGEM,
kérem ha valakinek lenne egy eladó,jelezze és megveszem,
(a két kis tekercsről van szó ,a vezetékkel ).Érte megyek.
köszönettel: József.
Akkor azért még egy fontos dolog : Na ez a motor pontosan az, amelyikkel nem fogsz fürgén autók között mendegélni... SZÉLES... a kipuf is az, a tükrök is eléggé kényesen állnak, és van azért egy (ha jól emlékszem) 236kg-os tömege... Tehát nem aza városi robogó... az 1.3cb meg igazándiból csak erőben tér el...nem sokkal nagyobb (ja és a bigone az nem az cb1000? )
A teljesítmény szegény CirBimnek meg eléggé harmatos volt... bár ez akkor nem szempont..72 ló elég... Na mondjuk a fékei azok nagyon szjúperek voltak, csak mint már írtam kényesek a szar betétekre..
Jah, a CB1300 bigone is tetszik persze, csak én közlekedni szeretnék, nem feltűnni :D Talán még valahol az CB500-750 kategóriánál lehet a könnyen városban motorozható fajta... (XJR1300-al volt szerencsém menni, a mellett, hogy kő kemény gép (teljesítmény+fékek), nagyon nem hatott meg...)
Aha! Értem! Tehát akkor a szokásos kórtünetek ! Hol érdemes beszerezni (egyszer majd sokára...esetleg :P) Itthon gondolom nem nagy a kínálat, a fórum kihaltságára való tekintettel Németektúl/olaszoktól?
Azért egy ilyen alap klasszikust nem szabad kihagynom azt hiszem Japánban állítólag beszüntetik a gyártását jövőre! Elég durva (és jelent valamit) már az is, hogy ott eddig tartotta magát.
Az vezérelt, hogy nem tudott már igazi meglepit okozni (ezt azthiszem úgyhívják, hogy kimotoroztam..), meg elkezdtem egyre inkább a speed kategória felé irányulni... Ezt mutatja a lábtartókoptatás a pályán is... kellett egy kicsit több erő.........
De azért nagyon sokáig a szívem csücske maradt......
bocsánat mindenkitől, de nagyon ritkán van időm internetezni..., és ráadásul még feledékeny is vagyok..
Na szóval sorban a reakciók :
- Sajna nem találtam meg a képes cd-t, de még mindig dolgozom rajta......... Addigis, ha akcióban akarod látni, akkor látogasd meg ezt : Én a fórumunkon :-)
- Valaki írta, hogy valamnmi RC22-es dolog jött szóba SevenFiftyként.. nos az csak akkor ok, ha amerikai NightHawkról beszélünk, mert azt szokták még keverni ezzel.. (most leet hogy nem pontosan az a RC22-es, de azt biztosan szokás keverni) Mégegyszer : Sevenfifty az RC42es blokkkkk
-Fogyasztás : Hűűűha.. nem sikerült nagyon nagyra nyittatnom a torkát soha... volt olyan, hogy 4,3 volt néki a szomlya.... mondjuk egy nap euroring azért megnöveli simán a duplájára...........
na akkor megint csak ennyi egy darabig.. és még1x bocsi mindenkinek a késésért...
Széles utat!
Enyém sem fiatal, 17 éves idén. Viszont még eléggé egyben van, egy kis karmolászást kivéve, ami egy letevés miatt lehet. Nekem bejött, GSX-F ről váltottam erre, nyugodtab, komótosabb, mégis tekintélyesebbnek érzem. Remélem összefutunk valamikor, addig is minden jót!
A múlt héten sikerült is forgalomba helyeztetnem, innentől szélesedik az út Általában Miskolc környékén vagyok megtalálható, ha valaki van a közelemben nyugodtan dobjon rám egy mailt és összefuthatunk egymás motorját dícsérni Bár ahogy ezt a fórumot elnézem sajna ennek kicsi a valószínűsége.
ÉRD: 06305664905 vagy apuka@c2.hu
Segítséget szeretnék kérni !
BONTOTT GYÚJTÁSJELADÓRA LENNE SZÜKSÉGEM,
kérem ha valakinek lenne egy eladó,jelezze és megveszem,
(a két kis tekercsről van szó ,a vezetékkel ).Érte megyek.
köszönettel: József.
A teljesítmény szegény CirBimnek meg eléggé harmatos volt... bár ez akkor nem szempont..72 ló elég... Na mondjuk a fékei azok nagyon szjúperek voltak, csak mint már írtam kényesek a szar betétekre..
Azért egy ilyen alap klasszikust nem szabad kihagynom azt hiszem Japánban állítólag beszüntetik a gyártását jövőre! Elég durva (és jelent valamit) már az is, hogy ott eddig tartotta magát.
Köszi!
Zoli
De azért nagyon sokáig a szívem csücske maradt......
Majd ha egyszer erre jársz: mi vezérelt abban, hogy lecseréld a 750-es szépséget? Mit untál/keveseltél benne?
A 4.3-as fogyasztás nagyon zsenális!
Üdv,
Zoli
Na szóval sorban a reakciók :
- Sajna nem találtam meg a képes cd-t, de még mindig dolgozom rajta......... Addigis, ha akcióban akarod látni, akkor látogasd meg ezt : Én a fórumunkon :-)
- Valaki írta, hogy valamnmi RC22-es dolog jött szóba SevenFiftyként.. nos az csak akkor ok, ha amerikai NightHawkról beszélünk, mert azt szokták még keverni ezzel.. (most leet hogy nem pontosan az a RC22-es, de azt biztosan szokás keverni) Mégegyszer : Sevenfifty az RC42es blokkkkk
-Fogyasztás : Hűűűha.. nem sikerült nagyon nagyra nyittatnom a torkát soha... volt olyan, hogy 4,3 volt néki a szomlya.... mondjuk egy nap euroring azért megnöveli simán a duplájára...........
na akkor megint csak ennyi egy darabig.. és még1x bocsi mindenkinek a késésért...
Széles utat!
A 750 mennyit nyal be 100km-en? Túrázó/csapatós üzemmód.
Köszi!
Zoli
Van valahol egy jó kis történeti áttekintő oldal? (mettől meddig gyárották az egyes típusokat, stb.) Érdekelne!
Üdv,
Zoli