Blokkvédő!
Ha megfigyelitek mind 2 vége a vázon támaszkodik.. Ez nagyon fontos!
Apámnak CBF600 van és már neki sincs Bölcsőváza.
Szerintem Laci keress más felfogatási pontot..
Ezeket a képeket még a Heim Pál kórháznál csináltam Apámnak telóval sajnos a minőség elég tréé de talán te látsz belőle valami érthetőt!
Érdekes, neked egybe jön le az egész rendszer? Nekem külön kihúzható a négy leömlő és külön lejön a dob is, eddig azt hittem csak a végdobom nem gyári, de ezek szerint a leömlők sem.
Várom az új festésről a képeket, a felnik jók lettek! Ha szeretnéd a felnit olyanra mint az enyém leírom hogy csináltam, nem nagy kaland, csak idő és türelem kell hozzá meg jó sok polírpapír.
Hajaj, elég sárosak a leölők meg a blokk alja, pedig pohártisztán raktam le. Aztán meg volt egy kis pluszfok és elő is vettem, lehet nem kellett volna .
Próbáld meg finoman megkocogtatni kalapáccsal azt a csavart, az be szokott válni. Akkor elválik a csavar a blokkháztól. Ja és egy jó racsnival (pl.:Genius) biztos nem "nyalatod el" a csavar fejét.
Üdv.:gyroli
a motor emelését meg ugy gondoltam h az amortizert(lengéscsillapitót) meghoszabitom,vagy a tartóját átrakni hátrébb!nemtom h sikerülne v.menyit szevnednék vele!
Szia!
Hát nekem se tetszik a videon látható blokvédő,kicsit tulzottan nagy!a barátomnak van a suzuki gs500 asán is ilyenvalami blokvédelme!megprobálok keresni rólla képet!
Laci ha birsz csinálj nekem képet a mocidon h van megjalitva a kipufogó csöved,mert az előző képeken láttam h.nem a gyári helyén van!mert az enyém egész gözel megy el a motor alat és ott volt rögzitve 1 csavarral!
na találtam épeket de mesziről lett fénképezve:
A másik dolog beszéltünk a motor hátuljának megemeléséről, akkor elmondtam a véleményemet neked, ezeket az érveket elmondtam Lacának is, de nem hallgatott rám. Brutálisan kiemelte a Simson hátulját mert hogy az a vagány szerinte. Segítettem neki a vázat hátul feljebb hozni egy kicsit, de neki ez nem volt elég közdarabot rakott a telóra így mégjobban kiemelte. Haragudtam érte, de mondjuk ő leginkább terepen gyilkolja a motort (ez látszik is szegény mocin).
Láttam én szépen kivitelezett átalakítást de azt inkább valami sport motor komplett fútómű átépítésével oldották meg, ha nagyon akarod te is emelni valami ilyesmi megoldáson gondolkodj.
Házilagosan nehéz azt jól eltalálni.
Itt a Laca sufni tuningja:
A CB-1 blokkja túl szép ahhoz, hogy bármiféle szerkezettel eltakarjam, nekem nem tetszik az amit a Youtube-ról leszedtél. Azon töröm a fejem hogyan lehetne valami olyasmit csinálni mint a Balázsé , az a gond hogy a CB-1nek nincs a blokk alatt váz amire lehetne bilincselni úgy ahogy a CB 500 nál.
Találtam két pontot ami jó lehet egy kisebb fajta blokkvédő felfogatására, a csövet amiből készűl (max fél colos) úgy kéne hajtani melegen, hogy a blokk alsó vonaláig lehozni és a főtengely végénél lévő dekni után felhozni a másik rögzítési ponthoz, így védve lennének a blokk legkényesebb részei.
Ezekre a pontokra gondoltam:
hát ma elégé beitattam csavarlazitóval,de nem idnultam neki csavarni!már a csavar sarkait is kikoptattam! majd holnap még jó megitatom és majd megpróbálom lecsavarni!
nemtom h jó e értettem h akrsz csinálni blokvédöt csőböl?mind ah a CB500 ason látható? az nekem is tetszik,de találtam 1 videót amin látható a CB-1 esnek a blokvédője,nem valami szép de...
tsék a link... http://www.youtube.com/watch?v...
ilyenkor betonoztatok?hát akor kellet bizti kis melegitőt is használni h jó haladjon a munka(házi pálinkát)
jó munkát továbbra is!
Üdv,
Albert
Sziasztok!
Albert : Az a csavar csak a végén menetes, szerintem berohadt és be kéne áztatni csavarlazítóval. A szelepállításhoz nem kellett kivenni a blokkot úgyhogy nekem még nem volt kivéve az a csavar de megnéztem a manuálba szerintem berohadhatott ha nem mozdul. Próbáld dugókulcsal és hosszabítsd meg az erőkart, de előtte mindenképpen fújd be bőven csavarlazítóval.
Köme : Nagyon szivesen megcsinálnám neked de most a két garázsomból egyet sem tudok használni, ugyanis az egyikből bepakoltam a másikba mert betonoztam ma az alját. Hát igen ma a -5 fokban , az az igazság hogy most vagyok itthon és muszály vagyok ilyenkor megoldani, tettem bele fagyállót elvileg -10 fokot kibír.
Lényeg, hogy most egy darabig nem tudok otthon dolgozni ez miatt, de ha rendben leszek garázsilag, lehet róla szó, csak kérdés hogy honnan veszek méretet a legközelebbi CB 500-as cimbora is 30km-re lakik. Amit Balázs felrakott képek nagyon jók de pontos méretek is kellenének. Valamit kitalálunk majd
Amúgy jó volt ma bírkozni kicsit a keverővel, biztos lement egy kicsi abból a feleslegből ami az ünnepek alatt feljött
Ha valakit érdekel olcsón központi rugós hátsó villa (K4 1000) telóval, himbákkal, tengelyekkel eladó. 6000km-t ment. Egyedibb lesz a motorod és stabilabb is. Sokkal jobban is állítható (rugó előfeszítés, gyors-lassú csillapítás, stb.)
Szia Laci!
van számodra 1 kérdésem,h a képen látható csavart ami a motorblokkot fogja,azt a csavart h sikerült neked leszedni? én alig csavartam le az anyám belülről,de a hosszú csavart nembirom megse monzitani!meglehet bevan oxidálódva? h.birnám leszedni h ne csináljak kárt?
előre is köszönöm!
Hát nekem sajna nincs luxus autom csak egy kicsi Puntóm, de napi 80 km-er megy bele és meglepően bírja, ráadásul kicsivel beéri, 5l körül fogyaszt.
Na máról nekem ennyi, holnap majd este leszek újra itt.
Üdv
hát ha belegondlok nagy munka lesz ez ha átalakitani akarnám!
2.4L benzin motor hajcsa meg,115 lovas!nem sok de megteszi amitre nekünk kell!
De én jobban elégedett vok a lukszus autommal, 1,9 TD motorral 105 lóval! +évnek ezelött birta a -24 fokos telet,csak a nafta fagyott meg neki!
Ha a gyári értéken változtatsz (pl. magasság) nehogy a menetstabilitásán rontsál, meg van az tervezve nem biztos hogy jót tesz neki. Persze én túl konzervatív vagyok (a fiaim szerint), te tudod mit csinálsz, de úgy csinálj vele bármit is hogy az visszaalakítható legyen.
Hány lovas a pick-up?
Holnap körülnézek fater Gépén hátha csinált képeket.
De asszem ez Givi gyártmány. Hátha rátaláltok és jobban átlátjátok mi hol van felfogatva!