Hát Cimbora azé é olyan mester nem vagyok mint te,mert az ötleteke tölled szedem el!remélem nem haragszasz? a laposvas az 4mm vastag(mert ilyet sikerült ithon találnom) és a szerintem szélesebb mint a tieden!még nem heggesztettem oda erősre,azt majd holnap!ha mégis hajlani fog jobra-balra akor valamovel megfogom erősiteni!a kapaszkodórol is gondolkoztam,báris a barátnőm eddig mindég átkarolva és a tartályra támaszkodva kapaszkodott,de azért sokszor panaszkodot h.elhalt a keze! mit mondjak... ezek a csajok!
Fémipari képzettségemet azt a megboldogult nagyapámtól tanultam el,mivel ő kovács volt!kis korom óta figyeltem h smint melózik!akor még szerettem nézni,most meg már magam is rájöttem h kell!itt a mühelybe minden gépezetünk megvan,ugyh.ezt is ugyeskedtem ma megcsinálni,mivel nem zavart meg senki(mint ah faterom szokott állandóan,már az aggat ha odajön és nézi)!no de azért jó meghalgatni az ő tanácsait,ő is sokat szerelt meg még mindég is szerel!
Akor majd holnap...
Üdv,jó pihenést!
Albert
Sziasztok!
Megpróbálok mindenkinek válaszolni egy hozzászólással, aztán pihi mert hosszú volt a mai nap
Először is 3-nak: Feladtad a leckét papi! Párszor elolvastam a kérdésedet mire kezdett derengeni mit is akarsz.
Ha nehezen lazul a csavar (a telószár végében felül) előbb lazitsd meg míg még benne van a kormánykiflibe, majd enyhén huzd vissza, hogy miután kivetted a telót lazán ki tudd csavarni úgy, hogy kézi erővel ellent tudjál fogni. Amit Albert mellékelt ábrát tanulmányozd át és az alapján megérted milyen pofon egyszerű a működése.
A villaszárat be ne fogd sehova még rongyal se, főleg ahol a szimerigbe fut mert a legapróbb sérülés is kinyírja a szimeringet hamar. Ha összeraktad húzd meg jól kézzel majd ha visszaraktad a kormánykiflibe húzd meg rendesen (akkor már a kiflik fogják és meg tudod erősen húzni). Remélem a kérdésedre válaszoltam
Albert!
Le a kalappal kedves cimbi, ügyes ember vagy, van valami fémipari képzettséged hogy így vágod a témát?
Azt írtad félő, hogy oldalirányba mozogni fog, ezért lejegyeztem az enyém paramétereit hogy ellenőrízni tudd a tiedet. Ha a tied is hasonló méretben készűlt nem kell félni hogy mozog, ugyanis Románia kegyetlen útjain én lepróbáltam teljes menetfelszereléssel és meg se nyikkant. A laposvas 5mm-es anyagból készült, a szélesség látható a képen, a majrévas (utaskapaszkodó) is sokat merevít rajta. Azt nem tudom akarsz e vagy nem, de én javaslom azt is, mert kényelmesebb az utasnak is és neked is, hogy nem beléd kapaszkodik.
Holnap leszek újra, most elteszem magam.
Üdv
Szia Laci!
Mai d.u.-i napon müvészkedtem 1 picit,csinálgattam a csomagtartót!nemegészen kész még,kell még szépiteni,csiszolgatni meg javitgatni 1 pár helyen h hasonlitson valamire!csak nekem kicsit fura lesz nem e fog mozogni jobra-balra? majd az is holnap kiderül! ne nézzed a cirkuszt a háttérben,elég rendetlenség van a mühelyben!
Szia 3!
én is már cseréltem a szimeringet,nem nehéz szétszedni csak vigyáznod kell h ki ne folyon az olaj!én bár is ugyanazt az olajat öntöttem vissza,de ha cserélni akarod akor nem lesz gondod!itt 1 sablon kép,szerintem a te mocidon is ilyen hasonló...
12 essel jelölt rész az a szimeringed!
Üdv
sziasztok szia cblaci kérdeznék ismét:) az elsö teleszkopot ha kiszedem szimeringet meg olajat szeretnék cserélni a villában tehát a nagy talány számomra az ha a (teleszkop szár) tetején van egy csavar azt még mielött kiveném az egész hobelebancot elötte vagy utána kell kilazitani ezt azért kérdem mert szerintem ha kivan szedve a teleszkop szár az az egész szirintem forog vagy nem tudom be fogni meg satuba neces az egész mert össze demolálok szerintem mindemt tehát röviden enyi válasz elöre is köszönöm
Még egy adalék:ez a 3db patron ~1-1.5bar nyomást csinál egy 17-es kerékben,
amivel lassan azért, de el lehet jutni a következő benzinkúthoz fújtatni...
Nekem is megy a Heti Hetes...
Köszi majors, legalább ezt is tudjuk, valami mindenképp kell végülis, ha a spray-s megoldásnak annyi a hátránya hogy kinlódik kicsit a gumis az is jó, ha nincs más.
Amúgy szerintem is jobb a végleges megoldás.
Na máról ennyi, kezdődik a Heti Hetes.
Üdv mindenkinek
Én már használtam motoron (azt hiszem agip) defekt sprayt még az RF-en a hátsó keréken,
de amikor elmentem a gumishoz csak harmadszorra(!) tudta beragasztani. Állítása szerint ez
nem csak hozzáragad a felülethez hanem picit bele is 'ívódik'. Ezért elég macera a javítása.
Bár nagyon nem is ajánlotta motorra a gumijavítást (ugyebár ez nem négy kerék pótkerékkel...)
De egy ilyen szett(azt hiszem a Suzuki kereskedésekben lehet kapni) már segített ki minket egy
vasárnapi szlovákiai túrán! Ott működött/behozta az árát(vasárnap-nincs nyitva szinte semmi;
idegen nyelv;tréler szerzése...)
"...Ha jól értelmezem a 4990 Ft-os véglegesen megoldja a defektet, valószínű valami bedugós megoldás..."
Valami ilyesmire gondolj :
na igen! most esett le nekem is, hogy egy dolog a javító készlet és egy másik a felfújó patron... Ezek szerint a legjobb megoldás a javító hab (ha utána még nekiállnak javítani a gummát).
Hehe :) a marmonkannás póttank valóban túlzás, én is inkább poénból írtam :) De a motoros gyerek megcsinálta, majd meglátod a filmen! Nagyon sajnálom, hogy csak angol, de így is átjön a lényeg szerintem.
Hogy a viharba ne tartanék veletek? :D Ott dolgozom egy köpésre az Aquincum mellett, nem gond. Sokszor járok én is a Pilisbe fejet szellőztetni meló után. Nagyon hangultos, szép helyek vannak arra!
Ha jól értelmezem a 4990 Ft-os véglegesen megoldja a defektet, valószínű valami bedugós megoldás, és akkor még mindíg kéne pumpa amival felfújtatjuk. Az albert spray-s megoldása jó lehet kérdés, hogy nem e szenved maradandó változást a gumi, ha nem akkor olyat kéne keresni itthon.
A 6290Ft -os nem egyértelmű, csak pótolja a levegőt vagy ragasztja is, ha ragaszt is akkor az a jobb, de elég drága, persze akkor ha ennek hiánya miatt dekkolsz az úton akkor meg olcsó
Szégyellem Zoli de azóta se néztem meg, de hosszú még a tél és időt szakítok rá. Azt a póttank dolgot meg nem gondoltam teljesen komolyan, azért akkora túrával nem számolok a közeljövőben ami indokolná ezt, meg aztán 200km után amúgy is jólesik megállni, de köszi a figyelmességed.
Túrával kapcsolatban beszélgettem ma Lacival és arra döntöttünk, hogy kezdésnek ha javúl az idő meglátogatjuk az Üvegtigrist és kipróbáljuk a Balázs veszedelmes kanyarjait. Majd szólok én időbe, remélem velünk tartasz, meg Balázs is.
Örökkévalóságnak tűnik ez a tél, még ha néha gyönyörű akkor is.
Hejj, azok a nyári túrák.....
ez az indiai úriember tett fel póttankokat az enfield-re :) 800km körül volt a hatótáv ha jól emlékszem, ment fel a Himalaya környékére, egyedül. Laci, neked el is vittem a filmet anno, a számomra ez a legnagyobb motoros film a mai napig! :)
Esik nálunk a hó és csupa zuzmara minden, mikor kimentem a kutyát megetetni nem bírtam ki, hogy ne fotózzak.
Szép a tél emberek, még akkor is ha most nem tudunk motorozni.
Érdeklődnék tud-e valaki 2vezetéskes Honda Cb 125 T2 höz kondenzátort
ELŐRE IS KÖSZÖNÖM