Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A teló tényleg nem a sajátja utána rájöttem
Nincs meg az űlésen a kapaszkodó! Soha még embert nem láttam ebbe kapaszkodni de kötelező nálunk, egyszer az ETZ-met ezért húzták el vizsgán. Röhej!
nemtom mire gondolsz Laci! már rég nézem a képet és nem jöttem rá
Szia Laci!
ép nézegetem a képeket amiket fölraktál,naon jó néz ki az a nikkeles kék moci,mindjárt földobja!
ami a hátsó dobot illeti,tegnap a barátom kinált a Honda cb900rr töl gyári dobot 50eur,1karcolás nincs rajta,alig használt,de az enyémre az tul nagy lenne!
nembaj,mostmár ugyis az enyém másnál készül!
Ezen a feket mocin a hátsó felfüggesztés az a cbr250 esé,1 koma elárulta a youtube rol,de annak a tellója se volt a CB-1 esé és azért magasabb hátul,ezen még alacsony!
nekem ez a moci mutatkozik másnak...
Ma még kihasználtam az alkalmat és keresgéltem a CB-1ek között, mindjárt találtam is egyet ami ötletet adhat házi csomagtartó készítőknek. Ami megütötte a szemem azok a hegesztések amiket szebben is el lehetett volna dolgozni (síkba flexelés, varratokra gitt) ettől függetlenűl nem rossz, bár doboznélkül kicsit olyan bicigli paktartóra hasonlít. Nem cserélném el az enyémre, mivel én úgy ügyeskedtem, hogy ha nincs doboz rajta akkor is esztétikus legyen.
Amit viszont elcserénék az a kipuf rendszer, gyönyörű az a krómos leömlő főleg hogy a dobig le van krómozva, a fekete táltoshoz nagyon illik.
A hátsó felfüggesztés sem gyári, de a teló az a sajátja csak a villa nem, sokkal szebb mint a gyári villa és mintha emelt volna egy kicsit a moci hátulján.
Viszont sas szemem kiszúrt valamit. Ahol én vizsgáztatom az enyimet nem menne át a vizsgán, egy egyszerű dolog de a vizsgabisztosok harapnak rá. Ki tudja mi ez a dolog?
Amúgy tetszik a motor szokatlan de vagány ez a sötét harcos feeling
Hello!

A Cafe Racer CB-1-nek nagyon tetszik az órája Király! Kéne 1 olyan csak spirálosan tuti nem lehetne megoldani
Ez meg ráadáúl olyan színű mint a tied
Höhö két egyforma, nem így akartam
Szia Albert!
Ismerem ezeket már nézegettem, tényleg jók nagyon, van is pár képem innen. Az is megvan amit felraktál csak más szemszögből és van egy polír felnis is amelynek a telószárai is polírosak.
Fogalmam sincs, az autóba gázost vettem mielőtt műszakira vittem, semmivel sem jobb szerintem mint az olajos, legalábbis én nem veszek észre semmi különöset.
A motoroknál ami két hátsó telós nem központi, láttam állítható gáztartályos kivitelt, annyi maradt meg bennem róluk, hogy iszonyat drágák
Bizzunk benne, hogy az utazó komforton javít az Andorféle űlés, igaz is majd jelezd már ha megkaptad mert Andor agódik nehogy elvesszen.
Sziasztok!
én mindég lemaradok mindenről!idáig nem voltam ithon,most érkeztem!kerezsgélek öreg mosógépet,aból kellene a kosár ami prohromból van,mert még az hiányzik a kipufogóra! de szerencsére találtam,holnap megyek érte!
Teszik a moci Laci amit felraktál!van itt is 1 ami naon terit...
http://hondacb1.proboards7.com...
itt a link de képet is rakok fel!
ismerek 1 külföldi fórumot is ahol vannak totál kipofozott CB-1 esek!Laci,érdemes megnézned...
http://www.hondacb1.org/forum/...
én a galériákat látogattam meg,ott sok szép moci van!
na mentem jégkorcsolyázni,estére meglehet felnézek!
Rövid telet! Üdv,
Albert
jaja, ezt én is olvastam! viszont az a rugó, amit néztem pedig hosszabb mint az eredeti és a gyári távtartót ki is kell venni a behelyezésnél -- hoszabb lesz a rugóút. Timi szeretne hátsó teleszkóp tuningot is :) néha két személlyel, csomagokkal már túl kemény a hátsó csillapítás. Azt sajnos nem most fogjuk még cserélni...

Amúgy ezek a hátsó telók milyenek lehetnek? Gázos vagy olajos?
Erre is olvastam megoldást ha gyengének érzed a csillapítást, szoktak 20mm-es korongot esztergályoztattni a rugó fölé olyan átmérőben amekkora a cső. Állítólag nagyon sokat jelent.
A progresszív rugó biztos tuti, az a motor még megérdemli meg persze te is.
Jó bütykölést!
így van! inkább ezt nyomom magamba mint az antibiotikumot (még leírni is nehéz:))
okés, köszi Laci! próbálok gyógyulgatni, már csak a békési barackpálinkában bízok! :D

No igen, ha nem csiszolni kell a lapkákat, akkor vennem kell nincs mese. Majd megírom a méretet, az jó lenne ha neked lenne olyan. Köszi!

Most nézegettem a teló szimering cserét, hát elég macera művelet... Úgy vagyok vele, ha már totál szétszedem, lehet, hogy érdemes lenne. A porvédő gumi az már meg van repedezve. A teló olaj valóban nem km-hez kötött, de azt írják a manuálban, hogy idővel romlik a csillapító képessége, elöregszik ezért néha azt is érdemes cserélni. Autóm nincs, nem dohányzok szóval lehet, hogy még egy progresszív rugóval is meglepem a kicsikét ha már meggyőzöm magam :D
Még valami Zoli!
A szívó oldali lapkából tudsz átrakni a kipuf felöli oldalhoz ha egyáltalán kell. Nekem azért kellett csiszolnom mert amikor megvettem az új lapkákat és beraktam 1-2 század eltérés még volt (valószínű az első mérés pontatlansága miatt) ezt a kicsit csiszoltam be, hogy pontos legyen, de ha úgy maradt volna akkor is tűréshatáron belül lett volna. A lényeg: ha állítanod kell akkor sem hiszem hogy 8-at kellene venned, mivel lesz olyan amit a másik helyére be tudsz rakni.
Bezony a pálinka az fertőtlenít meg olyan anyag, hogy kis mértékben orvosság nagy mértékben meg gyógyszer.Lásd: poharas orvosság!
Olvastam én is, hogy a nem himba rendszerű hanem a vezérlő bütykös szelephézag általában csökkenni szokott mert többet űl a szeleptányér a fészkében mint amit a bütyök kopik. Ha ez így van akkor kell csiszolni, hogy nőjjön a hézag. A gyakorlatban ez mégsem mindíg így van, mert nekem is és Albertnek is inkább nőtt a hézag és akkor muszály venni. Ha tudod majd a méretet és nekem lesz olyan lapkám ami neked jó akkor küldök, még van egy néhány darab.
A telókhoz én addig nem nyúlnék amíg nem enged a szimering, szerintem ott nincs olajcsere ciklus, amíg nem taknyos ne nyúlj hozzá, az is egy tizes, ha porvédőstől veszed.
Mielőbbi gyógyulást!
Üdv,
Laci
Halihó!

Tolom is magamba a barackpálinkát ne aggódj Laci! Most már van hangom valamennyire, ez a dög torokra megy mint a pitbull!

A szelepállítást házilag fogom csinálni.Úgy döntöttem, hogy a lapkákat megcsiszoltatom inkább mintsem vegyek 8-at... Ha kell állítani egyáltalán. Azért köszi az ajánlatot! ;)

A csapágycseréhez meg még gyűjtöm a lelkierőt :) Ha kikapom a villákat érdemes a teló olajat is cserélni, amúgy?

Üdv,
Zoli
Szia Zoli!
Még mindíg a nátha , jó falusi szilvapálinka az rendet tesz a szervezetben .
Szelepállítást ki csinálja? Ha kell lapka még van valamilyen méret, küldök szivesen
Üdv
Köszi, velünk is minden oké, leszámítva egy kis náthát

A motort pont most ébresztettem fel, kap egy új kormánycsapágyat a régi nagyon kicsit kezdet kotyogni. Vár még egy szelepállítás is a kicsikére, utána jöhet a tavasz! Kezd már kínzó lenni ez a tél...

Üdv,
Zoli
Hoppá mit találtam!
Igényes munka, úgy látom a régi 400-as CBR idomait kapta a gépezet. Mindössze annyi nem tetszik, hogy nem lehet utast vinni vele, pedig jobb lenne ha nem lenne ilyen magas a hátulja (kicsit bunfordi).
Nem egyszerű ám naked-ből idomosat csinálni úgy, hogy az ízléses legyen, de ez fordítva is igaz idomosból sem mindíg sikerűl szépen kivitelezett naked-ot faragni.
Szerintem ez jól sikerűlt, bár túrázni nem éppen ez való.
köszönöm kérdésed rememül vagyok nagyon várom a jóidőt alig várom hogy mocira ülhessek :D

és veletek mi a helyzet? mocival minderendben?
Szevasz Zsolt!

Mi újság van veled? Régen láttunk errefelé (illetve a CB500-on). Jól szedi a tappancsát a CBF? :)

Üdv,
Zoli
A filmen, amit a fullgazdag vállalkozó forgat térképen azon is Tinnye van, az alapján megtalálom.

A youtube-on csak a 2részből van meg a hülye vevő :link