na kicsi elkesve de itt vagyok!valamit bebolodnlt most a gepm,nembirok ekezetekke lirni!
Tetsyik a hangja,hallani azt az eronyomatekot,kivallo a moci hangja!
raktam fel uj videot,nallam lathato a Honda es a Csaj vidi,nekem tetszik!
Most jottem haza a driftelesbol,majd folrakom ide h megneyyetek es majd letorlom ha mindenki latta$1 haveros levideoyott a mobilommal mig a focipajan a fater Jeep jevel forogtam a havon! nem naon latszik mert sotet volt!
udv,
Albert
Igazad lehet, Laca fiam is mondta már "tízenöt éve te se így gondolkoztál fater" . Hidd el azért még nekem is megborsózik a hátam amikor egy-egy komolyabb kipuf.rendszer hallatja a hangját
Üdv
Az biztos hogy a Honda hang az semmivel nem hasonlítható. De félre ne értsd, nekem sem a hangerő az elsődleges szempont, én csak azt a mély gurgulázást hiányolom amitől föláll a szőr az ember hátán, és amilyet a cb 400-asod is produkál. Szerintem egy motor szépségéhez a hangja is nagyban hozzájárul. Bár ki tudja ha egyszer annyi idős leszek, mint Te lehet hogy nálam is a gyári hang lesz a nyerő.
Pont ez a lényeg Roli! Nincs dúrva kidörrentő csak a finom technika, nálam ez a nyerő! Az a tiszta zörejmentes Honda hang, ez nem egy sportkipuf reklám ez egy minőségi motor reklámja.
Egy sport kipuf. főleg ha márkás, minden motoron jól szól, de simán a gyári motorhangok tekintetében ez viszi a pálmát ill. maga a Honda. (szerintem )
Sziasztok!
A jó túrázó motor a túramotor (de okosat mondtam ), ezzel azt akartam kifejezni, hogy az arra gyártott motorok alkalmasak igazán túracélokra, ilyen pl a CBF család. Az egy más dolog, hogy mi tetszik az embernek és a kedvence érdekében mit visel el a túrák során. Ismerek olyan motorost aki 750-es gixerrel többnapos túrákra jár mert neki az tetszik.
Nálam is a tetszetőség dominál elsősorban, a CB-1 is majdnem ennek az áldozatává vált, ugyanis vásárláskor nem a kényelmet vettem alapúl hanem a külcsínyt. Aztán mikor 220km messziről hazahoztam úgy száltam le rólla mint akit kerékbe törtek. Aztán én is farigcsáltam (magaskormányt szereltem rá) mire azt mondhattam, hogy így már nem gond a távolság.
A CB vonal valószínű megmarad nálam ( CB 250, CB400...), előfordul azért néha, hogy megtetszik egy másik típus (VTR, Transalp, CBF) de a CB 1300 mindíg visszatérő álom és az én szememben attól szebb motor még nem született meg. Ráadásúl nem a túraszempontból előnyösebb fejidomos változat, hanem a sima kereklámpás klasszikus Naked Bike tetszik leginkább! A fejidomos valahogy az ódivatú FJ-ket juttatja az eszembe. A félidomos motorok amúgyse dobogtatják meg a szívemet, legyen naked vagy legyen teljes idomos! Az első kiadású VTR-sem tetszik úgy, mint az SP1 vagy az SP2 de az utóbbi már komolyabb történet, abban nem is gondolkodnék .
Visszatérve a CB 1300-hoz teszek fel néhány képet a kedvenc színösszeállítású kivitelből és a linket pedig úgy hallgassátok meg, hogy a mélynyomót csavarjátok oda, majd kérem a véleményt. (A CB-500 fórumon már volt ez fent de hátha valakinek új)CB 1300 sound
Szia GyRoli!
Köszi a hozászólást,kezdenek tetszeni az SV-k naon,de azé jobban szeretem a sor 4eseket! a te mocid is szép,látszik vigyázol rá! mióta vagy tulajdonosa?és menyire vagy megelégedve vele?
Naon teritenek a hangjuk,az az erős durogós V2 es hangja 1 jó nyitott dobbal!
Hello!
Az SV 650 a nyerő gép túrázós használatra, tényleg kevesebbet fogyaszt (az enyém átlag 4,5-5l 120-as tempó mellett), a másik előny: egy laza csuklómuzdulat elég az utadba kerülő autók megelőzéséhez (néhány ezres fordulattal alacsonyabban van a nyomatékcsúcs).
Szia Zoli!
Ebben 1etértek veled,a Hornet 600 as az mégis akor muttja meg mit tud ha pörgetik!de az 1000resnek az a titka amikor alacson induló forduklaton megmutatja h mit titkol az a lóerő amit nem hiába tettek bele!
Én turázásra inkább SV-t válastanám mégi V2 es motor,2 cilinder és kevesebbet fogyaszt mint a soros 4 es!Nállam is az a gond mint a Lacinál ha hoszabb uton haladok,az a normál 130 -140 km/h gyorsaság az ott van a kis CB-mnek a 9ezer fordulaton,és nekem picit fáj aza nagy fordulat!legszebben 7ezer forulaton hangzik jó,az ugy kb 110 km/h sebesség!de hát az is elég!
Nállunk megint esett a hó! akár 5 cm,de felmelegedett a levegő,akár -1 fok van és olvad a hó! de estére számitottam meni fater kocsijával 1et driftölni! de kétlem h megmarad adigra!
Teljesen király gép a Hornet is! Mentem is egy 600-assal, pillanatok alatt 170-nél jár az óra, földbe döngöli a kis CB500-at :) Viszont nekem a motorozás=túrázás és inkább kell egy málhás ló mint egy vad paripa. Szempont a szélvédelem és a csomagtartó rendszer kialakíthatósága és a motor karakterisztika! A Hornetet aligha lehet nem pörgetni, kívánja a csapatást! :) Ezért is tekingetek valami nyomatékgyár felé (CBF1000, 6-dikban el lehet indulni vele álló helyzetből, rángatás nélkül :)). Nem mintha az nem menne mint az őrült, de talán könnyebben uralja az ember, túrázós/nyomatékosabb lett a blokja, miután az örjöngő FireBlade-ből kikapták és áthangolták.
Szia Laci!
ma regegl azzal a hirrel jöttek h elzárták a gázt! ugyh nem lesz 1 ideig v továbra sem... azt már nemtudni!
A mocikat illeti nekem a következő vágyam az a Honda Hornet 600 as v a Suzuki SV 650 es! ez a 2 naon tetszik,de most az áruk közti különbség is nagy,meg a hangjuk is más!áttérnék meglehet a V2 esre,az az erős mély hangra,alacsony fordultaon nagy erő!de azért a 92ló v a 72ló az is sokat jelent!
a CB1300 as az dög masina,milyen élvezet lehetne azt hajtani,mint a Suzuki B- King,de ez mégis ujjabb!
a végleges moci ami nekem a maxmum lenne,azaz Hornet 900 v az SV1000!
ennél nagyobbat már nem szeretnék!
De Zoli,én lenék a te helyedbe h kipróbáljam a CB1300 ast!
Edáig a legnagyobb moci amit hajtottam az volt Hornett 900as,akor még 18éves voltam,és 150km/h túl nem mertem nyomni!
itt a kép is még a mobilomal fénképeztem akkoriba....
Szia Zoli!
A villamos fűtés a legutolsó szükség megoldás lenne, hősugárzó ill. más készülékek beszerzése többe kerülne mint egy normális vegyes kazán. A villamosenergia rendszer nyáron van igazán csúcsra járatva a klímák miatt, sajnos éreztem a saját bőrömön a kábelhibák gyakorisága miatt. Persze ha mindenki rátérne a fűtésre akkor okozhatna gondot, de mivel a legdrágább fütésnem ezért nem hinném hogy sokan választják, arról nem is beszélve, hogy nagyon sok kislakás vezetékrendszere el sem bírná azt a terhet.
Úgy látom a CB 1300 neked is szíved csücske, nem tudom mi az oka de sokat veszít az értékéből használtan, nem úgy mint pl a Hornet. Ezt csak azért írtam, hogy még lehet nekünk olyan nem kell aggódni, ha kicsit javúl az ország helyzete még talán egyszer meg is engedhetjük magunknak . Mondjuk most éppen nem ez látszik de bizakodni kell! Addig meg vigyázunk arra ami van
Na mentem dolgozni,
üdv,
Laci
Jó, hogy írtad! Reggel én is megveszem a motorrevüt! :D Kíváncsi vagyok, és nő már az elvonási tünet-együttes is a motorok után! :) Minden valódi motorhangra felkapom a fejem, pár nemnormális futár még szaladgál itt Pesten Nem komplettek...
Szerintem a vegyestüzélésűvel jársz a legjobban hosszútávon! Én is rágom már anyámék fülélt pár éve, hogy kössék be otthon (kémény lenne hozzá) de mindig van fontosabb... A villanyról annyit, hogy nem bíznék benne! Minden embernek az lesz az első, hogy villanyfűtésre kapcsol, a szolgáltató (gyanítom) nehezen fogja bírni az extra terhelést (szobánknét 2-3 kW szerintem kell, hogy csináljon valami kis meleget). De ezt te tudod jobban, hogy mennyi tartalékkal dolgoznak! ;)
Megjött otthonra a CB500 nyerge! Csak hétvégén fogom látni, még az albérletben vagyok itt Pesten. Nagyon várom már! Fel is adtam a pénzt Andornak azonnal. Jah és megjött a progresszív rugó és a többi cucc, most már csak időt kell szánnom a javításra és megújul a paripa! ;) Sok pénz elmegy most rá, de hosszú távon gondolkozom, nem sajnálom rá!
A CB egyhármat ne is emlegesd... nem kellett volna ráülnöm múltkor a Honda Dreamnél Még egy tesztkört bevállalok majd tavasszal a Honda karavánnal. Biztos lesz felétek is, menj el ha fájdítani akarod a szíved! :D
Szombat mégsem lesz munkanap (illetve márciusra elhalasztva)?
Hogy oldom meg? Keresem a lehetőséget (sok időm nincs rá) vagy veszek vegyes tüzelésű kazánt amit a központi fűtésre párhuzamosítok a gázkazán mellé, vagy fűtök villannyal ami kedvezményes nekem mivel áramszolgáltatós vagyok.
Valahogy megoldom csak az a baj, hogy egy vegyes tüzelésű kazánra min. 3hetet kell várni, remélem megoldódik a helyzet mert ha már én fázni fogok addigra mások sokkal rosszabb helyzetbe kerűlnek, az élelmiszeriparról nem is beszélve. A lényeg, ha ezt most megúszom akkor is beruházok egy vegyes tüzelésű kazánra ami munkadijjal kb 200 000-ból kijön.
Köme: az Albert érdeme a tartó, kép alapján csinálta meg és csak 1-2 méretet kérdezett meg, a dicsőség az övé!
Szia Laci!
Ami a Banditot illeti jó mocik,nekem is teszenek!de az mégis uj moci! érdekel h egy 20éves moci menyit tud lefutni!igyz az autókhoz képest ne is hasonlitsuk,de pl az uj autók se nem olyan jók mint amit 10 évnek ezelőtt gyártottak,mert a minőség nincs meg!sokat hallotam róluk h már 50 000km után kell javitani,a motort nyitni,ez baja amaz!meg báris nállunk eddig sokan behpztán Németből az autókat,és árulták!Multkor 1 ismerősöm dicsekedett h vett 2 éves autót,az az Renault Megant 1.5dci motorral és maj 260 000 km volt benne! 2éves autó és már anyit lefutott? hát ez sok de nagyon!és akor még belekell adni pénzt h átrázzad a mociát,h nyugott legyél,de akor se lesz megint meg a minőség és ujra jönnek a bajok!
Ami a gázt illeti,nállunk is mondták h kb. 1 hónapig lesz,ami a tartályokba van félretéve!Mink 8 évig központi gázal fütöttünk,a melegvizet bojlerból kapjuk külön!de mivel az utóbbi 2évben csak emelték a gáz árrát,ép az idén átmentünk vissza a tüzelésre,az is központi!nemhasználtuk 8 évet mig a gázzal tüzeltünk!de azért még is jobban melegit mint a gáz!
És h. gondolod megoldani a fütést majd?
Sziasztok!
Ma kimondottan egy cikk miatt vettem meg a Motorrevü januári számát. Imádom azokat a beszámolókat amikor egy bizonyos futásteljesítmény után nullára szétszedik a motorokat és elemzik a kopásokat. A Motorrevü alanya egy 2007-es Bandit 1250 SA volt, 50 000km futásteljesítménnyel. Igaz, hogy nem Honda, de ettől függetlenűl mindíg is tetszett a nagy Bandita és kíváncsi voltam főleg a motor strapabírására.
A motor minden szempontból jól vizsgázott, pedig kemény túrákon vett részt Ausztria, Francia o, Norvégia és Németországot is megjárták vele, sőt még vezetéstechnikai tréningekre is elvitték.
Az 50e km során túl sok gond nem volt vele az elsőféknél volt valami rendellenesség de azt a túlterheltség számlájára írták, ill mivel nyomatékgyár az egész motor a gumikat szinte megette (a teszt során 5db hátsó és 4db első gumiabroncsot falt fel)
A lényeg azonban a motor! Azt is darabjaira szedték és a 6. fokozat fogaskerekén lévő némi bemaródáson kívűl semmi komoly elváltozás. A mérésekről jegyzőkönyv készűlt (dugattyú, henger,vezérlőbütykök, szelepek, lapkák, gyűrűk, hajtókar csapágyak stb...) és szinte minden kíválóra vizsgázott. Egyedűl a lapkák lettek csereérettek mivel a minimális kopások összeadódva felső határértékű szelephézagot eredményeztek.
Bűvös határérték ez a 40-50ezer km a szelepállítás tekintetében, általában (de nem minden esetben) ez a futásteljesítmény az ahol szükség van az állításra, ezt hallom szerelőktől, tulajdonosoktól és itt a tesztben is ez igazolódott be.
Összerakták a motort és még legalább ugyanennyi km-t jósolnak neki. Azt mondanom se kell, hogy egy teszt motor amit tréningekre visznek és sokan próbálgatják a tudását kicsit komolyabb igénybevételnek van kitéve mint amelyiket egy gondos tulajdonos visz haza és még a széltől is óvja. Le a kalappal a Bandit előtt, de közben elgondolkodtam mennyit bírhat ki mondjuk a nagytesónk a CB 1300 , szerintem ennél is többet
Kicsit ez hosszúra sikerűlt de gondoltam valakinek érdekes lehet.
Albert!
Mi a helyzet nálatok gáz ügyben? Nálunk állítólag még van valamennyi, de ettől függetlenűl nem vagyok nyugodt, ugyanis nekem kombi gázkazánom van és a fűtővizet is és a fürdővizet is az állítja elő, más fűtésem egyenlőre nincs, ha kiürülnek a tározók komoly gondban leszek. Most próbálkozok vegyes tüzelésű kazánt beszerezni, biztos ami biztos, naponta változik a helyzet és már senkinek sem hiszek.
Üdv mindenkinek
No Laci,köszönöm a dicséretet! hát azthiszem ha te nem lenél én enyi mindent nem csináltam volna meg! Csomagtartót,szelepállitás meg stb. de azért ezen kivül sokat megtanultam mindenkitöl!
Üdvözlet az Uraknak!
Azt hiszem minden túlzás nélkűl állíthatom, hogy megszületett Albert barátunk jóvoltából, a 14 napja létrejött Honda CB-1 fórum első remekműve, a doboztartó konzol. Gratulálok cimbora, ügyes vagy!
Köme barátunk figyelmébe is ajánlom eme fiatal Titán gyors és precíz munkáját amit teljesen önerőből gyártott le! Már meg is érte létrehozni a fórumot
Balázs: szeretnék én olyan beteg lenni mint az R1-es koma
3: semmi gond, lehet én is értetlen voltam kicsit és fáradt, de örülök hogy választ kaptál a kérdésedre
Robbanto: próbáld meg itt: Majosháza Motorbontó 06 24 486 129, vagy itt: Lakihegy Motorbontó 06 24 475 383
sziasztok szia cblaci a kérdesemre megkaptam a választ köszi .hát ami a megfogalmazásomat illet tényleg igy végigolvasva nemisojanegyszerü. hát belátom egy kissé hülyéül irtam le. fuxgo köszi a képet ugylátom fog menni.
Sziasztok!
Balázs,tetszett a videó,ténleg beteg ez aki neki ment világ utra!de azért jó birja az R1 es!
Én multkor leszedtem 1 filmet Adrenalin.Crew.100.Percent.Illegal., itt a trailer... http://www.youtube.com/watch?v...
Ezek komojan nemtudnak mit csinálni magukkal!
Mára be is fejeztem a munkámat,kész lette vele!Laci mitszólsz majd hozzá?elég erős,nem billeg jobra-balra!
Tetsyik a hangja,hallani azt az eronyomatekot,kivallo a moci hangja!
raktam fel uj videot,nallam lathato a Honda es a Csaj vidi,nekem tetszik!
Most jottem haza a driftelesbol,majd folrakom ide h megneyyetek es majd letorlom ha mindenki latta$1 haveros levideoyott a mobilommal mig a focipajan a fater Jeep jevel forogtam a havon! nem naon latszik mert sotet volt!
udv,
Albert