Hát először el nem tudtam képzelni mi az a másik szilikon bigyó a tartón. Aztán leesett a tantusz hogy mobiltartó! Leleményes! így látod ki hív és ha nem olyan nem állsz meg hogy felvedd
Hmm ha jól vettem ki a képekből ez kormányra rögzíthető. Akkor már 2 lehetőség is felmerült. hogy tanksapkára vagy kormányra.
Ha kormányos lesz akkor valahogy a GPS HR tartóját is rá kell varázsolnom .
Na majd valahogy megoldom
Köszi még1x!
Szia!
Egyszerű kis hulladék vasakból csináltam amiket a satupad alatt találtam . 20x20-as szögvas, laposvas, 1mm-es lemez, de le is fényképeztem, hogy könnyebben boldogulj, a műa. átlátszó talpat a fényképezővel adták. Sőt még a bemutató vidi is megvan ami régen itt is fent volt a sport motoron (csak leszedtem az "okosok" miatt)link
A vidi óta már történt némi kis módosítás de a lényeg nem változott
Én is átmentem a K&h-hoz és én is túramotoros pipával így most az éves díj nem éri el a 11e Ft-ot
A ledes hátsólámpán én még nem gondolkodtam, elégedett vagyok a simával is, azt meg végképp nem tudom milyen lesz az új müszaki vizsga szigora és, hogy ezeket mennyire veszik komolyan.
Üdv,
Laci
Laci megkérhetlek arra hogy lefotózod nekem a fényképező tartódat?
Meg 1 kis segítség abban milyen anyagokat használtál fel.
Hátha 1x csinálok én is onboard-ot
Meg hmm megjött az új biztosítás a K&H-nál volt olyan kedvezmény hogy túramotor hát én bepipáltam, és nem vétózták meg úgyhogy fél tankkal sikerült beljebb tornázni magam Egyet sajnálok még hogy Casco-t nem lehet kötni használt motorokra pedig erőssen elgondolkodnék rajta!
Meg még valamin gondolkodtam ledes hátsólámpát csinálni.(Mert azt tapasztaltam hogy nappal eléggé halvány a hátsó fény) Hogy vajon megbukna-e a vizsgán vagy elvennék-e a forgalmit emiatt az új rendszerben.
No! a Trike-ra én is kíváncsi vagyok
Elősször azt hittem hogy valami mocsárjáró vagy quad készül belőle, amivel lehet offroadozni! De ez a trike jó ötlet főleg ha forgalomba helyezhető nem úgy mint kishazánkba . Mindig is jó látványt nyújtottak találkozókon felvonulásokon!
Nagyon sok sikert hozzá!
Az álmatlan éjszaka nekem is ismerős fogalom sajnos, gondok mindig vannak és lesznek is. A gondok nincsenek tekintettel névnapra de karácsonyi és szilveszteri ünnepekre sem. Múlt évről én is hoztam át problémákat egy szekérháttal, de valahogy majd megoldom őket mert muszáj, nem csak magam miatt. A mai válságos világban túl sok korlát veszi körül az embert, nehéz megtalálni a "szigeteket" ahol jól érzed magad. Ezeket próbáld megtalálni és ne gondolj nagy dolgokra, nekem ilyen egy jól sikerült munka, egy szépen kivitelezett szerelés, egy kellemes mozizás a családdal, ezek visznek mindíg tovább.
Ha most kedved leled a Trike-od bütykölésében, akkor csináld azt, aztán itt megmutathatod a képeket és megbeszéljük mint régen amikor még te is nagyobb kedvel írogattál.
Fel a fejjel Cimbora!
Igaz,mondtad... már elfelejtettem!
Valahogy ez az év oljan nehezen indul mindenben,az idő tönkretesz,éjjeleket nehezen alszom,nappal meg mindent csinálnák,de semihez se birok kezdeni mivel ez meg az hiányzik! Mielőtt szétszedtók volna a Bogarat,gondolkoztunk róla h helyrehozuk,vagy Trike-ot csinálunk? Persze mégis csak a trike lett,de már kicsit sajnálom is mivel elég jó volt neki a pléje,alig vágtuk szét
Semmi újság, élek csendesen.
Nincs semmi ötletem, ahogy azt mondtam már korábban nekem régi vágyam volt egy Bogarat restaurálni úgy, hogy azzal napi szinten is lehessen közlekedni. Az a fajta vagyok akinek facsarodik a szíve ha mondjuk egy Pannóniából kerti traktor készül.
Jó munkát és sok sikert az "élményautó" faragáshoz, sok bajotok nem lesz vele, a motor egyszerű de elnyűhetetlen, a jó öreg laprugós felfüggesztés meg mindent kibír.
Szia Laci!
mi ujdonság feléd?h tellik az uj esztendő első pár napja?
It kezd melegedni,nincsen mostmá minuszok,lehet nyugottan dolgozni a mühelyben!
dec.30.án nekiláttunk a Bogár szészedésre,2 napi esténkénti munkával meg is lett a kopasz váz,ami nekünk kell!
Ma fejeztem a motor kipuff öszehegesztését,majd 1hét mulva érkeznek a nyitott dobok rá,ami majd fügőlegessen áll rajta mint a kamionokon!
a mociját ma viszem Atila barátomhoz,ő a mester abban,majd megkarikázza,meg átnézi a fejet,mert valahol folyt az olaj!Majd lassan lesz belőle valami!van pár rajz amin lefirkáltam h is nézne ki,de még mindég nem a végső... Van nekes is valami ötleted?Mi lenne szép rajta? mégis jójön pár ötlet!
Na itt 1 pár kép...
Üdv,Albert
Nem teljesen jött ez össze, de ettől függetlenül nem volt kár érte még akkor sem ha mára már jóformán csak ketten irogatunk ide
Boldog Új Évet Kívánok!
Van igazság a dologban, de az évvége elég káoszos volt, most meg már elkéstem vele. Az új gumit se vettem még meg, az oldaldekniket ma lakkoztam újra aminek még száradni kell. Nincs is kedvem kimozdulni, megjöttek a Decalshop-tól a matricák és ma végre megint bütykölhettem csinosíthattam a gépet. Az újra lakkozás azért kellett mert így a lakk lefedi a matricát és nem tud leválni A kipuf. killert is tovább bonyolítottam, fémhálóval bevontam belül és ezzel még tompább de jó kis dörmögős hangot kapott, szerintem nem tudnak most már belekötni ha megmérik a hangerejét, csak az a rohadt "E" betű hiányzik de azt gondolják oda.
A tankra kaptam olyan matricát ami kiemelkedik a síkból (mint a tankpad) azt majd holnap teszem rá a sima matrica helyére. Jó kis bütykölős nap volt a mai én ilyenkor élek igazán, meg persze mikor motorozok
Lassan de biztosan közelít a műszaki vizsga!
Február vége, de már előre parázok a kipuffantyú miatt
Okés, hogy benne van a killer, de nincs az "E" betű sehol és már nem úgy van mint korábban, hogy esetleg két nap múlva visszaviszed újra vizsgázni. Állítólag ha sikertelen a vizsga azonnal ugrik a rendszám, régebben csak ha balesetveszély lehetősége merült fel akkor volt ez a szankció, új évtől állítólag nem fickóznak.
Inazumás ismerősöm legközelebb Szlovákiában van csak legközelebb és félő, hogy már gyári dobot nem találok, ha eddig nem találtam.
Mindegy, kap egy zsír új gumit előre, hangja egyébként szolíd aztán majd lesz valahogy...
Szerintem már meglévő jogosítványt nem érint a korlátozás, viszont a 18-20 éves forrófejek nem fognak azonnal ezres torpedókra űlni.
Egyrészt jó is ez, de ha belegondolunk, hogy a CB-1 is kiakasztotta a 190-es km-órát akkor meg hol az igazság. Fejben kell felnőni ezekhez a gépekhez, sokat motoroztam fiatalon is, már 16-évesen nagy "A"-s jogsim volt korengedéllyel, mert akkor még a jogszabályok nem korlátozták, de mégis mikor 32-évesen újra kezdtem elég volt a CB 250-es is majd azután a 400-as.
A lépcsők fontosak, bár van aki egyből 1000-esre ül és kellő kontrollal a lépcsőket kihagyva is biztonsággal motorozik.
Nagy adag szerencse is kell hozzá mert elég egy rossz pillanat.
Viszont jó hír, hogy felviszi az árát a motorodnak ez a változás, mert kategóriájának szerintem egyik legharapósabb típusa a CB-1, kis ccm, nagy tudással ami vonza a fiatalokat.
Sziasztok!
Laci,nállunk is szépen elmulott a Karácsony,méghozá 18 fok melef volt,azok a mínuszok után ténleg roszul esett!a hótakarónak már nyoma se,amenyit esett,1-2 elolvadt!
Balázs,köszi a részletes válszt.
Nállunk is vabbak ilyen lépcsőzetes törvény
14éves kortól van a PSP az a segédmotorkerékpár,ami 49ccm ig van.
Akor 16éves kortól az A kategórai ami korlátolva van 125ccm ig,és amint betöltöd a 18 évet,akor a korlátozás nem érvényes és hajthatsz nagymocit...
De most sok uj törvény jött be,és újévtől már érvényesek lesznek... és ép tégnap mondta a fater h hallota azt is h 24 éves korig A kategóriával csak 400 ccm mocit lehet hajtani.
Na én ugyis az idén töltöttem a 23at,de majd ez a törvény után a 400 mocik jobban keresettebbek lesznek.
Igen igen ismerős az átesős hadművelet
Nem figyeltem oda és nem csukódott fel rendesen az oldalsztender és tolom hátra gépet a hupli beakadt a sztenderbe borított rajta 1-et és húzott magával. felpattantam felállítottam a motort mérgelődtem de közben mulattam is hogy hogyan lehetek ekkora balfék .
A felállítást én úgy emlékszem elfektetett motorral tesztelik a japók!
Innen Ered tesóm mondása elfektetem az 1400-ast ha felállítod mehetsz vele. Hát azért ahhoz még gyúrnom kell!
De már tologattam a gépét amikor mentettem őket a összerongált sátor alól! Na az se volt kispályás akkor vettem észre milyen széles a gép! És itt kell megemlítenem irigylem a suzukisok oldaltámaszát! Nagyon jók széles hosszú! és meredek szögben van ha kinyitod! Nagyon jó!
De azért emlékszem első alkalmakkor megküzdöttem a középtámaszra állítással a CB500-al. De mamár gyerekjáték főleg nyáron amikor hetente 3x-4x megteszem!
Nagyon helyesnek tartom a sztenderre való felálítást mint vizsgatételt, bár sok motoron nincs is manapság csak oldaltámasz.
Nem is kell hozzá erő ha tudod a technikáját. Meséltem még anno a CB 500-on amikor én is egyszer már megjártam ezzel kapcsolatban mikor izzadt tenyérrel próbáltam felállítani még a CB 1-et. Rutinszerüen csináltam mint már oly sokszor, de a jobb kezem lecsúszott a vázról és a motor meg elindult tőlem ellentétes irányba én meg hogy csillapítsam az esést utána kaptam és persze magával rántott. Persze volt nézőközönség is aki csak azt látta, hogy egy csörömpölés után valaki tápászkodik fel a motorjáról, azt hittem ott menten elsüllyedek a szégyentől .
Pedig az csak 180kg-körül volt, azóta az eset óta és hogy a motor súlya is nőtt közel 50 kilót sokkal óvatosabb vagyok.
Japánba izgalmasabb!
Ott még fel is kell tudni állítani a motorodat és akkor kapsz a kategóriára jogosítványt ha jól rémlik. Azért megnéztem volna magam a legelső alkalommal mikor találkoztam a CB500 hogy hogy tudtam volna felállítani. Most már nem gond.
Emlékszem 1x mostam otthon beszaladtam mert csörgött a telefon kimegyek azt alszik a gép az oldalán a füvön. Nem tettem pogácsát a támasz alá. Meglepően könnyen felállítottam , és moshattam újra az oldalát .
De ez a korlátozás motor szempontjából ami nálunk van tetszik.
Nem úgy mint az autó. Ott bevezetném a 18. életévet hogy lerakhassa.
Hát először el nem tudtam képzelni mi az a másik szilikon bigyó a tartón. Aztán leesett a tantusz hogy mobiltartó! Leleményes! így látod ki hív és ha nem olyan nem állsz meg hogy felvedd
Hmm ha jól vettem ki a képekből ez kormányra rögzíthető. Akkor már 2 lehetőség is felmerült. hogy tanksapkára vagy kormányra.
Ha kormányos lesz akkor valahogy a GPS HR tartóját is rá kell varázsolnom .
Na majd valahogy megoldom
Köszi még1x!
üdv: Balázs
Egyszerű kis hulladék vasakból csináltam amiket a satupad alatt találtam . 20x20-as szögvas, laposvas, 1mm-es lemez, de le is fényképeztem, hogy könnyebben boldogulj, a műa. átlátszó talpat a fényképezővel adták. Sőt még a bemutató vidi is megvan ami régen itt is fent volt a sport motoron (csak leszedtem az "okosok" miatt)link
A vidi óta már történt némi kis módosítás de a lényeg nem változott
Én is átmentem a K&h-hoz és én is túramotoros pipával így most az éves díj nem éri el a 11e Ft-ot
A ledes hátsólámpán én még nem gondolkodtam, elégedett vagyok a simával is, azt meg végképp nem tudom milyen lesz az új müszaki vizsga szigora és, hogy ezeket mennyire veszik komolyan.
Üdv,
Laci
Laci megkérhetlek arra hogy lefotózod nekem a fényképező tartódat?
Meg 1 kis segítség abban milyen anyagokat használtál fel.
Hátha 1x csinálok én is onboard-ot
Meg hmm megjött az új biztosítás a K&H-nál volt olyan kedvezmény hogy túramotor hát én bepipáltam, és nem vétózták meg úgyhogy fél tankkal sikerült beljebb tornázni magam Egyet sajnálok még hogy Casco-t nem lehet kötni használt motorokra pedig erőssen elgondolkodnék rajta!
Meg még valamin gondolkodtam ledes hátsólámpát csinálni.(Mert azt tapasztaltam hogy nappal eléggé halvány a hátsó fény) Hogy vajon megbukna-e a vizsgán vagy elvennék-e a forgalmit emiatt az új rendszerben.
Elősször azt hittem hogy valami mocsárjáró vagy quad készül belőle, amivel lehet offroadozni! De ez a trike jó ötlet főleg ha forgalomba helyezhető nem úgy mint kishazánkba . Mindig is jó látványt nyújtottak találkozókon felvonulásokon!
Nagyon sok sikert hozzá!
Ha most kedved leled a Trike-od bütykölésében, akkor csináld azt, aztán itt megmutathatod a képeket és megbeszéljük mint régen amikor még te is nagyobb kedvel írogattál.
Fel a fejjel Cimbora!
Valahogy ez az év oljan nehezen indul mindenben,az idő tönkretesz,éjjeleket nehezen alszom,nappal meg mindent csinálnák,de semihez se birok kezdeni mivel ez meg az hiányzik! Mielőtt szétszedtók volna a Bogarat,gondolkoztunk róla h helyrehozuk,vagy Trike-ot csinálunk? Persze mégis csak a trike lett,de már kicsit sajnálom is mivel elég jó volt neki a pléje,alig vágtuk szét
Nincs semmi ötletem, ahogy azt mondtam már korábban nekem régi vágyam volt egy Bogarat restaurálni úgy, hogy azzal napi szinten is lehessen közlekedni. Az a fajta vagyok akinek facsarodik a szíve ha mondjuk egy Pannóniából kerti traktor készül.
Jó munkát és sok sikert az "élményautó" faragáshoz, sok bajotok nem lesz vele, a motor egyszerű de elnyűhetetlen, a jó öreg laprugós felfüggesztés meg mindent kibír.
mi ujdonság feléd?h tellik az uj esztendő első pár napja?
It kezd melegedni,nincsen mostmá minuszok,lehet nyugottan dolgozni a mühelyben!
dec.30.án nekiláttunk a Bogár szészedésre,2 napi esténkénti munkával meg is lett a kopasz váz,ami nekünk kell!
Ma fejeztem a motor kipuff öszehegesztését,majd 1hét mulva érkeznek a nyitott dobok rá,ami majd fügőlegessen áll rajta mint a kamionokon!
a mociját ma viszem Atila barátomhoz,ő a mester abban,majd megkarikázza,meg átnézi a fejet,mert valahol folyt az olaj!Majd lassan lesz belőle valami!van pár rajz amin lefirkáltam h is nézne ki,de még mindég nem a végső... Van nekes is valami ötleted?Mi lenne szép rajta? mégis jójön pár ötlet!
Na itt 1 pár kép...
Üdv,Albert
És sok-sok balesetmentes kilométereket Határon innen és túl!
Boldog Új Évet Kívánok!
A tankra kaptam olyan matricát ami kiemelkedik a síkból (mint a tankpad) azt majd holnap teszem rá a sima matrica helyére. Jó kis bütykölős nap volt a mai én ilyenkor élek igazán, meg persze mikor motorozok
Február vége, de már előre parázok a kipuffantyú miatt
Okés, hogy benne van a killer, de nincs az "E" betű sehol és már nem úgy van mint korábban, hogy esetleg két nap múlva visszaviszed újra vizsgázni. Állítólag ha sikertelen a vizsga azonnal ugrik a rendszám, régebben csak ha balesetveszély lehetősége merült fel akkor volt ez a szankció, új évtől állítólag nem fickóznak.
Inazumás ismerősöm legközelebb Szlovákiában van csak legközelebb és félő, hogy már gyári dobot nem találok, ha eddig nem találtam.
Mindegy, kap egy zsír új gumit előre, hangja egyébként szolíd aztán majd lesz valahogy...
Egyrészt jó is ez, de ha belegondolunk, hogy a CB-1 is kiakasztotta a 190-es km-órát akkor meg hol az igazság. Fejben kell felnőni ezekhez a gépekhez, sokat motoroztam fiatalon is, már 16-évesen nagy "A"-s jogsim volt korengedéllyel, mert akkor még a jogszabályok nem korlátozták, de mégis mikor 32-évesen újra kezdtem elég volt a CB 250-es is majd azután a 400-as.
A lépcsők fontosak, bár van aki egyből 1000-esre ül és kellő kontrollal a lépcsőket kihagyva is biztonsággal motorozik.
Nagy adag szerencse is kell hozzá mert elég egy rossz pillanat.
Viszont jó hír, hogy felviszi az árát a motorodnak ez a változás, mert kategóriájának szerintem egyik legharapósabb típusa a CB-1, kis ccm, nagy tudással ami vonza a fiatalokat.
Laci,nállunk is szépen elmulott a Karácsony,méghozá 18 fok melef volt,azok a mínuszok után ténleg roszul esett!a hótakarónak már nyoma se,amenyit esett,1-2 elolvadt!
Balázs,köszi a részletes válszt.
Nállunk is vabbak ilyen lépcsőzetes törvény
14éves kortól van a PSP az a segédmotorkerékpár,ami 49ccm ig van.
Akor 16éves kortól az A kategórai ami korlátolva van 125ccm ig,és amint betöltöd a 18 évet,akor a korlátozás nem érvényes és hajthatsz nagymocit...
De most sok uj törvény jött be,és újévtől már érvényesek lesznek... és ép tégnap mondta a fater h hallota azt is h 24 éves korig A kategóriával csak 400 ccm mocit lehet hajtani.
Na én ugyis az idén töltöttem a 23at,de majd ez a törvény után a 400 mocik jobban keresettebbek lesznek.
Nem figyeltem oda és nem csukódott fel rendesen az oldalsztender és tolom hátra gépet a hupli beakadt a sztenderbe borított rajta 1-et és húzott magával. felpattantam felállítottam a motort mérgelődtem de közben mulattam is hogy hogyan lehetek ekkora balfék .
A felállítást én úgy emlékszem elfektetett motorral tesztelik a japók!
Innen Ered tesóm mondása elfektetem az 1400-ast ha felállítod mehetsz vele. Hát azért ahhoz még gyúrnom kell!
De már tologattam a gépét amikor mentettem őket a összerongált sátor alól! Na az se volt kispályás akkor vettem észre milyen széles a gép! És itt kell megemlítenem irigylem a suzukisok oldaltámaszát! Nagyon jók széles hosszú! és meredek szögben van ha kinyitod! Nagyon jó!
De azért emlékszem első alkalmakkor megküzdöttem a középtámaszra állítással a CB500-al. De mamár gyerekjáték főleg nyáron amikor hetente 3x-4x megteszem!
Nem is kell hozzá erő ha tudod a technikáját. Meséltem még anno a CB 500-on amikor én is egyszer már megjártam ezzel kapcsolatban mikor izzadt tenyérrel próbáltam felállítani még a CB 1-et. Rutinszerüen csináltam mint már oly sokszor, de a jobb kezem lecsúszott a vázról és a motor meg elindult tőlem ellentétes irányba én meg hogy csillapítsam az esést utána kaptam és persze magával rántott. Persze volt nézőközönség is aki csak azt látta, hogy egy csörömpölés után valaki tápászkodik fel a motorjáról, azt hittem ott menten elsüllyedek a szégyentől .
Pedig az csak 180kg-körül volt, azóta az eset óta és hogy a motor súlya is nőtt közel 50 kilót sokkal óvatosabb vagyok.
Ott még fel is kell tudni állítani a motorodat és akkor kapsz a kategóriára jogosítványt ha jól rémlik. Azért megnéztem volna magam a legelső alkalommal mikor találkoztam a CB500 hogy hogy tudtam volna felállítani. Most már nem gond.
Emlékszem 1x mostam otthon beszaladtam mert csörgött a telefon kimegyek azt alszik a gép az oldalán a füvön. Nem tettem pogácsát a támasz alá. Meglepően könnyen felállítottam , és moshattam újra az oldalát .
De ez a korlátozás motor szempontjából ami nálunk van tetszik.
Nem úgy mint az autó. Ott bevezetném a 18. életévet hogy lerakhassa.
Köszönjük Balázs!
Nálunk is van határ amiíg nem vagy 21 addig nem teheted le a A kategóriát!
Ez az:
"A" kategória (motorkerékpár korlátozások nélkül)
* Feltétele: 21 életév betöltése
* vagy érvényes "A1" vagy "A korlátozott" jogosítvány
"A korlátozott" kategória (motorkerékpár 25 kW-ig)
* Az elméleti képzés 17,5 éves kortól kezdhető meg
* A gyakorlati vizsga feltétele a 18. életév betöltése.
"A1" kategória (motorkerékpár 125 c3-ig, vagy 11 kW-ig)
* Az elméleti képzés 15,5 éves kortól kezdhető meg.
* A gyakorlati vizsga feltétele a 16. életév betöltése.
"M" kategória (moped - régebben segédmotor)
* Az elméleti képzés 13,5 éves kortól kezdhető meg.
* A gyakorlati vizsga feltétele a 14. életév betöltése.