Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

4 üteműmotoroolajba van kuplungcsúszáshgátló..azt szoktak az NSR-be rakni függetléen attól hogy ez 2 üteműmotor,nekem is kupluncsúszásgátlós olaj van benne,mégis csúszik mint a ......
Igaz nem az olaj miatt,de sz.tem majdnem mindegy hogy milyet raksz bele
csá
7deci kell az NSR-be!!!

azért látod hoyg televan mert még nem folyik le az aljára meg a váltóhoz be.
Sziasztok azt szeretném megkérdezni hogy mennyi váltóolaj kell az nsr-be ,mert a boltban azt mondták hogy 7 deci,de amikor betöltötem már kb. 1,5 dl után a kémlelőüvegen már a maximumon volt.
sasgalamb@freemail.hu
Sziasztok! Én most vettem egy nsr-f -t. Legalábbis azt hiszem. Tudna nekem küldeni valaki egy szerelési rajzot a motorhoz?
Tegnap voltam váltóolajat venni és kértem hogy nézzék meg a gyár mit ajánl az NSR-hez és legnagyobb meglepetésemre CASTROL Actevo 4T-t irta a könyv,szóval elvileg ez kell bele
Sajnos csak a munka helyröl tudok netezni de a 06702709662- es számon 16 h után nagy valoszinüségel otthon vagyok.
Nekem ezt szerelő ajánlotta bele, és semmi problémám vele, nagyon meg vagyok elégedve vele!! mondjuk van benne kuplunkgcsúszás ellen valami adalék és lehet ezért nem csúszik!
Hát én a blokkba "Repsol MOTO 2T Transmisson 10W40" -et használok mert a 4 ütemüekbe való váltó olajtól csuszik a kuplung én ugy tudom és ezért kell külön 2T ütemü gyorsasági motorhoz való olajat bele rakni.
Hello
Ennek nagyon örülök.Majd megnézhetném egyszer?Meg dumálhatnánk is
Tényleg egy köpésre van.Van msn-ed?Nekem ez: pulsartomi@hotmail.com (akinek kedve van msnen dumcsizni azoknak is )
Hello XII. ker. Edvi Illés. Nagyon közel Gadagréthez.
Hova kell az olaj? A tartályba vagy a blokkba?
Én a tartályba: "Repsol MOTO 2T Competición"-t (kb. 3000Ft)
a blokkba meg :"Repsol MOTO 4T SINTÉTICO 10W40"-et (kb. 2500Ft) rakok!Ez a nagyon faxa szerelő ajánlotta és van benne kuplungcsúszásgátló adalék is! Mióta lecseréltem valamivel jobb a váltó is tőle
!
Én castrol r2-őt használok
Most már csak 1 dolog van hátra.. Meg kell vennem a mocit szal remélem nem sokára bővíthetem a klubbot!!!
CSáó.
nem,Nsr-be csak egy tömítés van ami töímíti egyszerre mind a 2-őt.
Kössz a választ majd sürübben fogom mostmár ellenőrizni a folyadék szintett a tartályban. Remélem nem kell majd hengerfejtömítést cserélni de ha kell akkor az NSR-en is olyan mint az Apriliákon hogy külön van tömítés a hengerfejnek belül (égéstérnél) meg külön a hengerfejnek amibe csak a víz kering (külsö hengerfej amit látni is lehet kivülröl) ?????
Cső
Te Debreceni vagy???Én is!!!Még nem láttalak!!Elmehetnénk egyszer mocizni
Vegyél fel Msn-re
Sztem matensr-f -nek igaza van nekem is ugyan ilyen problémáim voltak vele ,egy új hengerfej tömítést kellet vennem aztán azóta jó!

De mégis lehet hogy nem az volt a gond nálad!

Vennem kell olajat ,szerintetek milyet válasszak?
HEllo.Komoly pénzt merek rakni hogy pár kmmégés újra melegedika gép.
MIvel az NSR-nek van egy tipúshibája,ami a hengerfejtömítés,nekem is ilyen volt,ki kell cserélni a tömítéstz a hengerfejnél meg lesikoltatni azt kész.3600ft a komplett tömítőszett.
DE lehet hogy most neked van igazad.

azt nézd meg hogy ha megint felmegy ahőfok a kiegyenlítőtartály ha telel van akkor hengerfejes.mert akkor a levegőt benyomja a hengernél a hőtővízbe,a levegő meg kinyomja a vizet sé ezért melegedik.
Láttam tegnap kb 16:45-kor a campona utáni meki mellett valaki citromsárga NSR-jét.....
power alatt a szabályos 90km/h 4 literes fogyasztással, de olyan 110-130 még egyáltalán nem vészes, van h 140-el is tolom, de akkor inkáb visszábbveszek, mert 130ról még lehet előzni is szépen
hmmmm.....
Sziasztok!
Tomi vagy és most készülök NSR-t venni (már vagy 3 éve amúgy)
Közületek nem lakik valaki a XI.kerben vagy Gazdagréten?
hát nem száguldunk úgyse de tudomásom szerint a 125ös nsr-ek is elég szaporák
Kösz az infót!! Lenne még egy kérdésem... Mennyit bír az NSR utazóban max? (Hosszabb távra gondolok nem a negyed mérföldre!!!!!!! )