Kicsit tanácstalan vagyok. Szereztem gyári fő fék hengert, felpróbáltam a helyére, de még annyira sem fér el mint a jelenlegi. Pedig gyári a kormány, a plexi és a fejidom is. Mégis ha balra forgatom be akad. Pedig azért szeretnék néha balra is kanyarodni :)
Tud valaki esetleg képet feltölteni ide a saját főfék hengeréről miközben balra kitekerte a kormányt? Nagyon megköszönném.
Köszi. Rájöttem, hogy hülyeség ezen egyáltalán gondolkodni is. Helyre kell állítani a gyári állapotot. Szóval most bontottat keresek. Olyan bontó ahol van NSR cucc? (Jöhetnek a tuti tippek )
CRM-en más fék van. A CB500-ason van ilyen vagy hasonló, de az mondjuk árban is hasonló
Nem találkoztam még ilyennel, de nem hinném, hogy nagyobb sebességnél egy 50 ccm robogó fő fékhengere elegendő a biztonságos távolságon belül történő megálláshoz.
De ezt csak egy ötlet, reméljük valamelyik szaki hozzászól olyat, ami hasznos is lehet. Egyelőre fent hagynám, amíg nincs olcsón legalább egy bontott, de 140-nel biztosan nem szakítanék. :)
Ha jól emlékszem akkor a 125 ccm CRM alkatrészei is jók az NSR-ekhez...
Köszi a választ. Azóta 250 km-t mentem és még 2 dl-t tudtam bele önteni. Mondjuk ez így 5,5 csak. De végülis több mint volt benne
Közben lett másik téma is. Zavart, hogy ezüst színű a fékkar, míg a kuplunk fekete, ezért rendeltem fekete fékkart. Pesze, hogy nem volt jó hozzá. De aztán a következő sem. Egy szó mint száz addig nézegettem és nyomoztam míg kiderült hogy nem a gyári fő fék henger van rajta hanem a gilera runner 50-es robeszé
Ezzel most nem tudom, hogy mi legyen. Mert hát fékezni fékez, meg így fék kart is tudok feketét szerezni hozzá. De biztos jó ez így wazze? Csak van valami különbség a két főfék henger között!!! (Persze anno aki ezt elkövette annak biztos az lebegett a szeme előtt, hogy a gilera főfékhengeréből 17 ezer a gyári új, az NSR-ből meg hát mondjuk 90 körül van a gyári új, a bontott meg lutri...)
Találkoztatok már ilyesmivel? Ez mennyire gáz egy 10-es skálán?
Nekem is hasonló volt a helyzet, de beindítottam járt egy kicsit és ment utánna még 1 dl kb aztán nezegettem egy ideig a szintet minden indulás előtt és vagy 2x töltöttem még utánna de nagyon keveset 2-3cl kb:)
Váltó olaj csere. 5 deci jött le. A gépkönyv 7 decit ír, de 3,5 decit visszatöltve már max felett van a jel a kémlelő ablakon. Mit kell csinálni? Még töltsek rá? Vagy hagyjam így? Azt mi indokolhatja, hogy csak a fele megy bele?
Sziasztok!
Adott egy JC20-as, bontatlan blokkal. Évekig állt(beledöglött a régi olaj szépen). Hidegen teljesen behúzott kuplungnál, ha berakom sebességbe akkor megindul kicsit. Melegen a fokozatokat visszafele nehezebben veszi. De nem recseg, nem csattog a váltó. Kuplunglamellák álltak össze vagy mi lehet?
Kicsit tanácstalan vagyok. Szereztem gyári fő fék hengert, felpróbáltam a helyére, de még annyira sem fér el mint a jelenlegi. Pedig gyári a kormány, a plexi és a fejidom is. Mégis ha balra forgatom be akad. Pedig azért szeretnék néha balra is kanyarodni :)
Tud valaki esetleg képet feltölteni ide a saját főfék hengeréről miközben balra kitekerte a kormányt? Nagyon megköszönném.
Köszi. Rájöttem, hogy hülyeség ezen egyáltalán gondolkodni is. Helyre kell állítani a gyári állapotot. Szóval most bontottat keresek. Olyan bontó ahol van NSR cucc? (Jöhetnek a tuti tippek )
CRM-en más fék van. A CB500-ason van ilyen vagy hasonló, de az mondjuk árban is hasonló
Nem találkoztam még ilyennel, de nem hinném, hogy nagyobb sebességnél egy 50 ccm robogó fő fékhengere elegendő a biztonságos távolságon belül történő megálláshoz.
De ezt csak egy ötlet, reméljük valamelyik szaki hozzászól olyat, ami hasznos is lehet. Egyelőre fent hagynám, amíg nincs olcsón legalább egy bontott, de 140-nel biztosan nem szakítanék. :)
Ha jól emlékszem akkor a 125 ccm CRM alkatrészei is jók az NSR-ekhez...
Köszi a választ. Azóta 250 km-t mentem és még 2 dl-t tudtam bele önteni. Mondjuk ez így 5,5 csak. De végülis több mint volt benne
Közben lett másik téma is. Zavart, hogy ezüst színű a fékkar, míg a kuplunk fekete, ezért rendeltem fekete fékkart. Pesze, hogy nem volt jó hozzá. De aztán a következő sem. Egy szó mint száz addig nézegettem és nyomoztam míg kiderült hogy nem a gyári fő fék henger van rajta hanem a gilera runner 50-es robeszé
Ezzel most nem tudom, hogy mi legyen. Mert hát fékezni fékez, meg így fék kart is tudok feketét szerezni hozzá. De biztos jó ez így wazze? Csak van valami különbség a két főfék henger között!!! (Persze anno aki ezt elkövette annak biztos az lebegett a szeme előtt, hogy a gilera főfékhengeréből 17 ezer a gyári új, az NSR-ből meg hát mondjuk 90 körül van a gyári új, a bontott meg lutri...)
Találkoztatok már ilyesmivel? Ez mennyire gáz egy 10-es skálán?
Nekem 4,5 ment bele anno, azt hiszem. Ha átjárja kicsit a váltóházat, akkor utána még megy bele egy kevés.
Idén még nem hiszem, de jövőre Ő is kapja a pocketbike-ját. :)
Látom jó kis társaság nosztalgiázik itt :)
Egy gyors kérdésben biztos tudtok segíteni ;)
Váltó olaj csere. 5 deci jött le. A gépkönyv 7 decit ír, de 3,5 decit visszatöltve már max felett van a jel a kémlelő ablakon. Mit kell csinálni? Még töltsek rá? Vagy hagyjam így? Azt mi indokolhatja, hogy csak a fele megy bele?
Így van ez, idővel minden megváltozik. De sosem feledjük a régi, szép időket! :)
Basszus, mekkora már a "Kisördög"...! :)
Adott egy JC20-as, bontatlan blokkal. Évekig állt(beledöglött a régi olaj szépen). Hidegen teljesen behúzott kuplungnál, ha berakom sebességbe akkor megindul kicsit. Melegen a fokozatokat visszafele nehezebben veszi. De nem recseg, nem csattog a váltó. Kuplunglamellák álltak össze vagy mi lehet?