A szimmering kivétele után fékfolyadékkal áztasd, majd melegítsd a henger kipufogó oldalát felülről. Az alu tágulása nagyobb az acélénál, így a tengelyt a bovdendobbal(nem fogóval) tekergetve kilehet játszani.
Úgy értettem, hogy bele kell állítani a hengert.
Azért nam jön ki a rögzítőelemek elvloítása után sem, mert jó homi szokás szerint szar olajjal járatták, mert ugye a jaszkarira van lóvé, normális olajra már nem akarnak költeni...
Ilyenkor vastagon bekoxol a szar olaj és lehet vele cumizni
Türelem, mozgatás, gázolaj, benzin.
Végre egy szaki válasza, köszönjük!
Kívánom, hogy 2015-ben is aktívan segíts minket, ha elakadunk valamivel vagy ha felgyújtani készülünk egy gépet! :)
Nem keversz össze valakivel? Ha jól emlékszem, akkor én hűtőfolyadék -tartály sapkát adtam neked, nem?
Hengerre nem emlékszem... de lehet, hogy én vagyok feledékeny. :)
A powerrel viszont én is szoptam, nekem az NSR-en annyi volt a baja, hogy fordítva volt bekötve.
Sziasztok föleg hozzád szól kérdésem KiCoFighter,mivel tőled vásároltam pár alkatrészt az enyémhez és ajándékba adtad a a komplett hengert és ezzel lenne kérdésem hogy hogyan siekrült neked kiszedni a powerszelepet a hengerből?Ha jól látom a robbantott ábrán a szimering alatt van egy ilyen zégergyűrű vagy valami biztosító hogy a tengelyt ne lehessen kihúzni?Mert a tied amit adtál abból ugyebár kivolt szedve és akinél van az enyém tuningoltatni szeretném és vagy anyira bevan rohadva vagy nem tudja hogy kell kiszedni.Bárki aki tudja fontos lenne hogy kell kiszedni segítsen Köszönöm.
Sziasztok hát nálam teljes motor generál van szombaton eljut a szerelőhöz aztán hogy mikor szedi szét rakja össze jó kérdés de az tuti a tavaszra készen lesz és had szóljon bár már ott tartanánk.A többiek? Eléggé kihalt a fórum mostanába.
Amúgy ma megtaláltam a neten, amit nem tudtam. Az első izzóhoz a Zöld a test, a fehér a refi és a sötétkék a tompított. :)
Ez érdekelt, lehet, hogy a hétvégén megpróbálom... :)
Marci jelentése elfogadva...
Többiek? Mit tudtok felhozni a mentségetekre?
Én idomleszedés, alá gumialátét készítés, majd visszahelyezés lesz. Ja, meg vettem neki egy akksit és a kábelekre tettem új szemes sarukat. Illetve a drift robogón próbáltam bekötni előre világítást, de nem akar összejönni. Nem tudom melyik kábel melyik... :(
Honda Dio-nál melyik szín mihez kell? Zöld a test - azt már lemásoltam a hátsó lámpáról. De mióta megpróbáltam előre is csinálni világítást, azóta már hátul sincs... Úgyhogy vagy így marad vagy felgyújtom!
Bevonatos henger satöbbi.
Azért nam jön ki a rögzítőelemek elvloítása után sem, mert jó homi szokás szerint szar olajjal járatták, mert ugye a jaszkarira van lóvé, normális olajra már nem akarnak költeni...
Ilyenkor vastagon bekoxol a szar olaj és lehet vele cumizni
Türelem, mozgatás, gázolaj, benzin.
Végre egy szaki válasza, köszönjük!
Kívánom, hogy 2015-ben is aktívan segíts minket, ha elakadunk valamivel vagy ha felgyújtani készülünk egy gépet! :)
Idővel kioldódik.
Nem keversz össze valakivel? Ha jól emlékszem, akkor én hűtőfolyadék -tartály sapkát adtam neked, nem?
Hengerre nem emlékszem... de lehet, hogy én vagyok feledékeny. :)
A powerrel viszont én is szoptam, nekem az NSR-en annyi volt a baja, hogy fordítva volt bekötve.
Amúgy ma megtaláltam a neten, amit nem tudtam. Az első izzóhoz a Zöld a test, a fehér a refi és a sötétkék a tompított. :)
Ez érdekelt, lehet, hogy a hétvégén megpróbálom... :)
Többiek? Mit tudtok felhozni a mentségetekre?
Én idomleszedés, alá gumialátét készítés, majd visszahelyezés lesz. Ja, meg vettem neki egy akksit és a kábelekre tettem új szemes sarukat. Illetve a drift robogón próbáltam bekötni előre világítást, de nem akar összejönni. Nem tudom melyik kábel melyik... :(
Honda Dio-nál melyik szín mihez kell? Zöld a test - azt már lemásoltam a hátsó lámpáról. De mióta megpróbáltam előre is csinálni világítást, azóta már hátul sincs... Úgyhogy vagy így marad vagy felgyújtom!
Széles utat 2015-ben is!