ha nincs a kopáshatás alatt akkor használd tovább.
cikkszám alapján tudnak neked adni nem méret alapján.
első féktárcsa 180 euro
hátsó féktácsa 125 euro
Valaki tudna segíteni hogy milyen féktárcsát kell venni macskalámpás nsrhez előre illetve hátra milyen kell?Akár linkel akár leírással és hogy a grimeca féknyereghez felujító készletet lehet e kapni.Fontos lenne Köszönöm!
Gokartokban és csónakmotorokban szokásos huzigálni a hátsó kúpot fordulatszámtól függően, ileltve létezik olyan "szelep" ami még a 4t exuphoz hasonlít a legjobban, fordulathoz kiazítva, csökkenti a hátsó kúp kimeneti keresztmetszetét valamelyest, ileltve még régen a Gp teknyikában vizet fecskendeztek a kipuba, de szóval az NSR kipujában semmi iylen nincsen.
Köztünk legyen szólva elég szarul kivitelezett darab, de nincsenk benne trükkök.
Szóval nicsnenek mozgó trgyak a kipuban..
Az csak egy buta táguló meg szűkülő cső, meg tompító és kész.
Amikor fojtás van benne, akkor vagy belül a dobban vannak lemezradabok vagy közvetlenül a könyöknél egy könynen kiszedhető nyilvánvaló szűkítés csak belepöttyintve, az nsr az utóbbi, a Dt yamaha az előbbi, ebben agy komplett másik, sokkal kisebb kipu van a csövön belül.
koszi, erre gondoltam en is :) powernek semmi koze a kipufogohoz? csak mert hallottam olyant is a kipufogoban is vannak vlmi jaratok/ szelepek amik nyilnak power hatasara
ok, koszi :D es mindegy az hogy hanyas kiadasu motorrol volt leszerelve? mert pl az enyem 2001es kiadas, a kipufogo ami a kepen van meg nem tudni de szerintem vlmi regebbi motoron lehetett ahogy kivettem a tulaj szavaibol 1995 talan. szval ez nem gond?
jo, de ami a belso jaratokat illeti? vagy ezekben nincs nagyon elbonyolitva a dolog? es mikor kell "kiegetni" ezeket?
csatolok kepet, szerintetek ranezesre ez passozlna ra? en ugy latom h megegyezik a gyarival, csak kicsit mintha kicsinek tunne...a tulaj nem igazan tudja mar h hanyas motoron volt....attol felek nehogy 50 ccm-en lett volna.
Új vagyok a fórumon, én is nemrég vettem egy szép, formás kis nsr-t :D
első kérdésem az lenne, hogy sajnos az elöző tulaj rossz kipufogót tett rá ( valami kibelezett 4 T), és igy nem megy olyan jól a motor, mint ahogy igazából tudna, + úgz tudom elég sokat árt is neki.
Szóval milyen kipufogót kell tenni rá, hogy minden jó legyen? ( csk a kipuf vege, végdob)
A mai napon sikerült kipróbálni a gépet,de csak szar van a palacsintába!Mint irtam,a power mostmár rendben ,bowdenek átforditva ,álló helyzetben kipróbálva ,tökéletesen mükszik.(2500-ig nyitva ,utána zár,7000körül ismét nyit)Terhelés alatt,menet közben nem megy igazán.(4-esben max10000,5-ösben 9000,6-osban8000 a vége) Menet közben nem látom mit csinál a power,de mint irtam ,állóhelyzetben tökéletesen müködik!(első lánckereket levettem és úgy próbáltam)Ezután lehúztam a powerelektonikáról a sarut,a powermotort teljesen nyitott állásba tekertem,és igy kipróbálva,húz mint állat,ötösben 11500-ig(kb 130km/ó lehet,hatosban viszont visszaesik 9000-re(110 lehet?) Kompressziót megmértem :hidegen teljesen odahúzva a gázt 9.0 Bár.Lánckerekek 13és 35 fogúak.Tanácstalan vagyok!
Sziasztok. Honda nsr125r, jc20, dupla körlampasrol lenne szó. Egyszerüen 120 km /h nál sehogy sem megy többet. Ez mitöl lehet? Könnyen indul, hidegen is, a gyertya öz barna, a power jól müködik, 1,be2,be 3ba,4 be 11 ezret forog, 8 ezer útann enyhén erezhetöbben gyengébben húz, fogyasztás 100 km -en 4,1,,4,2 l. Kérlek segíthetek, előre is köszönöm.
Elől: 2,0
Hátul: 2,25
Utassal:
2,0
2,5