Csak leskelődök tudod. :)
Minden nap elolvasom ami van, de nem mindig ugatok bele.
De aranyos ez a fiú... szerintem nem érti, hogy mire írtam a "kopaszt". :)
Vezettél mondjuk 2013as CBR 1000RR-t? Ugyan ilyen módon csattan. Ez a váltómű kialakításának jellegzetessége. Erre gondoltam a körmös kapcsolású váltómű alatt.
Na b...ssza meg, én is akkor érek ide, amikor már lecsitultak az indulatok...
Pedig abban nagyon jó vagyok! :)
Ami viszont elvárás minden "kopasztól": a veteránoknak kijár a tisztelet! Nemcsak azért, mert nem tegnap regisztráltak, hanem azért is, mert nagyjából ők azok, akik segíteni fognak, ha valami kérdés van, diagnózis kell vagy szerelési tanács...
Röviden ennyi (indulatok nélkül)...
Sziasztok! Van pár fölös alkatrészem egy dupla körlámpás NSR-hez.
Féktárcsa: első, hátsó. (használt) első fékbetét: Vatta új!
Power motor, CDI, fesz szab., első fék rendszer, olajtartály kompletten.
Ha valakit érdekel, akkor dobjon e-mailt: jopy@mailbox.hu
nem kaptam fel a vizet, csak elegge erthetoen leirtam a "problemamat" mindossze csak azert mert feltem a kis ujonc gepemet... nem tudom, hogy normalis e v baj az a kis kattotagas, ha baj akkor orvosolnom kene, nem akartam abba a hibaba bele esni , hogy "ahh jol van ez igy" es majd fel ev mulva nezhetem magam amikor mar tonkre ment.
olaj a valtomuben min es max szint kozottt van, szval nem tudom. lefele tovig behuzott kuplung mellett eroteljesebben kell megnyomni es kattan egyet mikor 4bol 3ba teszem. nalatok abszolut kattogas mentes a fel es LE valtas is?
Üdv!
Így van,ebben a csoportban nyugalom van és nem szokás azonnal felkapni a vizet!És az ifjú és újonc tagok figyelmébe ajánlom,hogy illene az adatlapot kitölteni!Szerintem közvetlenebbül tudunk (tudnánk) akkor csevegni.Példát lehet venni a "veterán " tagokról.
Ebben a fórumban nem sűrű a veszekedés, az a fajta évődő humor viszont annál inkább.
Szóval nyugoccság.
Nem mellesleg azért ezt a mérsékelten épületes választ adtam mert nem tudok értelmeset a kérdésedre, pedig sokat gondolkoztam rajta..
Az NSR rotax jellegű blokkjában nem tudok felidézni olyan hibát amit a a modnott tünetet elő bírná idézni.
Egyszerű, de perecíz váltója van, ha szorul valami hiba miatt, akor mindkét irányban szar szok lenni nem csak lefelé.
A kattanás meg hát...
Mondjuk, ha háromból visszadugod egyesbe 80-nál akkor kattani fog meg fütyülni, de nyilván nem ezt csinálod, tehát ezt sem értem.
Az jutott eszembe, mint béna magyarázat, hogy fölflé is kattan, csak mivel akkor húzod a gázt, nem hallod a motorzajtól, visszefelé váltáskor meg kikuplungolod, alapjárat és meghallod..
Szar magyarázat, de nem jut eszembe jobb.
(ha álló helyzetben nehézkes az normális, mert nem forog csak az egyik tengely iylenkor nehéz ürest s találnide ez sem a te bajod, szóval én nem tudom..)
hát ha már ilyen "ügyesen" linkeltél nekem egy biztosítékokkal teli dobozt, egy egészen pofás kis főkapcsolóval ellátva, ami mellesleg SZERINTED kapcsolószekrény.. na mind1, legyen örömod. :)
lényeg: valaki tudna vlmi értelmesebb választ is adni a feltett kérdésemre?
Sziasztok. Nemrég vettem egy henger hibás nsr-t jc20as dupla körlámpás. Az lenne a nagy harci kérdésem hogy hengert honnan tudnék hozzá venni? Persze márkakereskedésben nem gondolkozom mert horribilis. Szóval nézelődtem bontottat de nem nagyon van ami meg van perselyezni kell mert abban is szét tört a dugó.
valtasnal felfele tokeletesen, kattanas-mentesen valt a gep, lefele viszont szokott katanni illetve eroteljesebben megkell nyomni a kart, hogy levaltson egyet. ( kuplung tovig behuzva minden fel es le valtasnal ). azt is eszre vettem , inkabb akkor csinalja ezt, marmint h jobban megkell nyomni es kattog mikor levaltok ha nagyobb sebessegnel probalok levaltani.
pl mesz 4-5ben, megkell allni, kuplung be es valtasz lefel =- kattog. persze kozbe meg fekezek...
ha kuplung be es lefekezek mondjuk 20 km / h ra v mondjuk megis allok behuzott kuplunggal es utana allohelyzetben szep lassan sorba levaltok 5rol uresre akkor megy siman , kattogas nelkul.
vajon mitol lehet ez? es baj, vagy ez igy normalis?
remelem nem teszem igy tonkre a kapcsoloszekrenyt :)
Nem magamra gondoltam, tudod. :)
Nem tartom magamat szakinak, viszont bontásban bármikor bárkinek szívesen segítek!
Minden nap elolvasom ami van, de nem mindig ugatok bele.
De aranyos ez a fiú... szerintem nem érti, hogy mire írtam a "kopaszt". :)
Nektek kattogott valaha LE valtasnal a moci vagy nem?
koszonom.
Pedig abban nagyon jó vagyok! :)
Ami viszont elvárás minden "kopasztól": a veteránoknak kijár a tisztelet! Nemcsak azért, mert nem tegnap regisztráltak, hanem azért is, mert nagyjából ők azok, akik segíteni fognak, ha valami kérdés van, diagnózis kell vagy szerelési tanács...
Röviden ennyi (indulatok nélkül)...
Féktárcsa: első, hátsó. (használt) első fékbetét: Vatta új!
Power motor, CDI, fesz szab., első fék rendszer, olajtartály kompletten.
Ha valakit érdekel, akkor dobjon e-mailt: jopy@mailbox.hu
nem kaptam fel a vizet, csak elegge erthetoen leirtam a "problemamat" mindossze csak azert mert feltem a kis ujonc gepemet... nem tudom, hogy normalis e v baj az a kis kattotagas, ha baj akkor orvosolnom kene, nem akartam abba a hibaba bele esni , hogy "ahh jol van ez igy" es majd fel ev mulva nezhetem magam amikor mar tonkre ment.
olaj a valtomuben min es max szint kozottt van, szval nem tudom. lefele tovig behuzott kuplung mellett eroteljesebben kell megnyomni es kattan egyet mikor 4bol 3ba teszem. nalatok abszolut kattogas mentes a fel es LE valtas is?
Így van,ebben a csoportban nyugalom van és nem szokás azonnal felkapni a vizet!És az ifjú és újonc tagok figyelmébe ajánlom,hogy illene az adatlapot kitölteni!Szerintem közvetlenebbül tudunk (tudnánk) akkor csevegni.Példát lehet venni a "veterán " tagokról.
Szóval nyugoccság.
Nem mellesleg azért ezt a mérsékelten épületes választ adtam mert nem tudok értelmeset a kérdésedre, pedig sokat gondolkoztam rajta..
Az NSR rotax jellegű blokkjában nem tudok felidézni olyan hibát amit a a modnott tünetet elő bírná idézni.
Egyszerű, de perecíz váltója van, ha szorul valami hiba miatt, akor mindkét irányban szar szok lenni nem csak lefelé.
A kattanás meg hát...
Mondjuk, ha háromból visszadugod egyesbe 80-nál akkor kattani fog meg fütyülni, de nyilván nem ezt csinálod, tehát ezt sem értem.
Az jutott eszembe, mint béna magyarázat, hogy fölflé is kattan, csak mivel akkor húzod a gázt, nem hallod a motorzajtól, visszefelé váltáskor meg kikuplungolod, alapjárat és meghallod..
Szar magyarázat, de nem jut eszembe jobb.
(ha álló helyzetben nehézkes az normális, mert nem forog csak az egyik tengely iylenkor nehéz ürest s találnide ez sem a te bajod, szóval én nem tudom..)
lényeg: valaki tudna vlmi értelmesebb választ is adni a feltett kérdésemre?
megköszönném.
http://img.jofogas.hu/images/V...
valtasnal felfele tokeletesen, kattanas-mentesen valt a gep, lefele viszont szokott katanni illetve eroteljesebben megkell nyomni a kart, hogy levaltson egyet. ( kuplung tovig behuzva minden fel es le valtasnal ). azt is eszre vettem , inkabb akkor csinalja ezt, marmint h jobban megkell nyomni es kattog mikor levaltok ha nagyobb sebessegnel probalok levaltani.
pl mesz 4-5ben, megkell allni, kuplung be es valtasz lefel =- kattog. persze kozbe meg fekezek...
ha kuplung be es lefekezek mondjuk 20 km / h ra v mondjuk megis allok behuzott kuplunggal es utana allohelyzetben szep lassan sorba levaltok 5rol uresre akkor megy siman , kattogas nelkul.
vajon mitol lehet ez? es baj, vagy ez igy normalis?
remelem nem teszem igy tonkre a kapcsoloszekrenyt :)
Katt.