Phoenix KC-118
Pedig meg sem mondanám, hogy nem ér semmit, mert kényelmes, jól megy, jó hangja van, stb... Nagyon egyben van, de ha te mondod, akkor elhiszem. :)
Fel fogod gyújtani. Az ára tükrözi a vele maximálisan megtehető kilométerek számát. A hátsó fékcső fog először eltörni. Aztán a befőttes gumi teleszkóp szimeringezés engedi majd az olajat. Végül elgyengül, és talán egyszer hamvaiból feltámad.
Viszont érdekelne a véleményetek egy motorral kapcsolatban. Nem tudom láttátok-e, múltkor feltettem, hogy feleségemnek szánt születésnapi ajándék nem aratott akkora sikert, mint amire számítottam, ezért eladnám annyiért, amennyiért vettem. Viszont! Minél többet látom, annál jobban tetszik a kis gépezet. Elméletileg kínai, viszont azt írják, hogy teljes Honda licensz alapján és Honda alkatrészekkel készült. 125 ccm 4T léghűtéses motor. A Honda CBR 1000 RR-nek a 3/4-es másolata. Kényelmes, megy is annyit, amennyit egy 4T 125 ccm motortól el lehet várni. Elgondolkodtam rajta, hogy megtartom. De ehhez kell a véleményetek. Nem tudom ismeritek-e a, dobok pár képet róla, hátha láttatok (esetleg szereltetek) ilyet. Előre is köszönöm a véleményeteket!
Van a két tengely amin a fogaskerekeket tologatja a három villás szirszar, ami a kukactengelynek hívott baszás nútjai által meghatározott úton mozognak. A legtöbb motor váltóüja ilyen. Ezen kívül, csak a kukacntengelyt forgató léptetőmechanizmus van, de az nem tud kattogni. (kattan de csak akkor hallod ha szét van bontva a motor)
Mert mi évek óta itt vagyunk. És ne vedd magadra, de sok az olyan, aki csak beköszön vagy az se és bekérdez követelve a választ... mi meg kicsit unjuk.
Bexarok..