A vonatkozó- és hatályos "sajnos" úgy rendelkezik, hogy amíg az adott útszakasz (átépítés, javítás) utáni műszaki átvétele meg nem történik, addig a sebességkorlátozást fenn kell tartani. Ugyanis lehet olyan helyzet, hogy habár a jómunkásemberek már elvonultak, de az elvégzett munka nem felel meg a jogszabályban előírtaknak, ezért ugyanolyan veszélyes a közlekedés, mintha a jómunkások még ott dolgoznának, ezért marad a korlátozás.
Közlekedőként én sem szeretem, hogy sehol semmi, de mégis vánszorogni kell, ezért sajnos semmi más nem okolható, mintsem a bürokrácia, amíg a műszaki átadás-átvétel megtörténik. Ez elvileg a te én- és mindenki biztonságát kell, hogy szolgálja, de hát nem megy minden olajozottan.
bemutatom mi miatt rágom a küszöböt ! azért v.......e mert a rohadék a hegy tetejére is kiállna hogy benyaljon valakinek. ha non plusz ultra kiáll az aszfalt útra snasssz nem is tettem volna fel ide.
és mivel kötelezed?egy értelmi fogyatékos is közlekedhet.egy gyereket pl.mi alapján vonsz felelősségre?
én anno fellöktem egy gyalogost,olyan szituba amiben 10ből 9 ember így járt volna,nem mentem gyorsan nem volt zebra,mindketten elestünk,nem is lett volna baj,csak az illető 13éves volt.és a bíroságon már ki is hoztak hibásnak,egy mondat volt az indok!"egy 13 évestől nem lehet és nem is kell elvárni hogy ismerje és alkalmazza a közlekedés szabályait!"
hát mit mondjak,megtanultam.a gyalogosnak mindig elsőbbsége van!
visszatérve a trafi-ra,én pl.úgy szoktam szórakozni velük hogy vannak a jól megszokott helyeik ahol mérnek ha látom hogy kint vannak,én ott direkt jól felgyorsítok ha kedvem van még integetek is,aztán mellé érve lelassítok
Dehogynem, minden közlekedőnek kötelező ismerni azokat a szabályokat amik rá vonatkoznak még ha a tevékenysége nem engedélyköteles akkor is. Különben akkor egy jogsi nélküli ember azt csinálhatna amit akar hisz neki nem kell betartania semmit.
Az egész polémia ami zajlik gyakorlatilag felesleges, evidenciákon megy a vita amiket mindenki tud, ha csak szimpla felháborodás akkor érthető, de vitatkozni ezeken?
te körülnézel ott ahol elsőbbséged van,ha védett útvonalon közlekedsz?miért várod el a gyalogostól hogy a zebránál körülnézzen?neked kell nézned a gyalogosokat!
hja és nem költenek rendszám táblákra !!!!!!!!!!!!!!! a szám a lényeg slusssz ! pedig ott is van hatóság azért sem vesznek le mint a nagykabátot, + tök mindegy hogy hol van látható legyen. na bazzz, akkor még a mi világunk van lemaradva a malájoktól
ne adj tippet a rohadékoknak ! nézd ott a föld golyó másik végén már alkalmazzák. no, ott a plexin az nem hieroglifa sem lottó nyerőszám. a videó első pár perce, a videó többi része mellékes. http://youtu.be/vWUUmGTre9k
nem álszentség kell, hanem a másik oldalnak is gondolkozni hogy mivel minél több a közlekedő nagyobb a forgalom azt próbáljuk még lassabban nem elvezetni káoszba fordítani ! így egymás között is gondok lesznek pedig csak annyira lenne szükség hogy ahol lehet 60-70 es tempót engedélyezz ! de nálunk a 33 kivezetőn is 30-as tábla virít km-n keresztül a nagy semmire. az sem piskóta hogy csak a munka végzés idejére engedélyezném a sebesség korlátozást. annó mikor győrteleken vissza fordultam a rohadékhoz a polgárvédelmi huhukihoz, az út szélén az aszfaltra ledobott 30-as táblát őrizték a nyomorúltak, de senki nem dolgozott azaz nem volt értelme a táblának ! kérdezem ez így jó? ennek az országnak biztos ! senki nem venné fel a fejét ott a hivatalban hogy hhéééé ez így nem jó ! ha megkezded a munkát kirakod a táblát ha végzel beveszed ! ez ekkor nagy cécó, csak ebben a cigány országban van hogy a meló megkezdéskor kibasszák majd mikor átadják és rá két hónap beszedik ! héééé du. 5 után a kutya fogja keresgélni a csontot árkokban azután senki nem végez munkát nincs veszély nincs értelme a lassításnak. csak nekem nehéz ezt felfogni ?
már megint magyarok vagyunk ! el kellene kezdeni a fejmosást, mint pl a gyalogos. nekem azt tanították oskolában hogy mielőtt a zebrához érsz már előre tájékozódj egy jobbra balra tekintéssel, ha nagy a forgalom lassabban is elérheted a zebrát hisz nem ugrathatsz ki rá. ha nagy a forgalom lassíts a tempódon, és csak akkor lépj a gyalogátkelőhöz ha már biztos az átkelési szándékod. mielőtt rálépsz meg kell állnod, ezzel jelzed az átkelési szándékod, de még mindig nem te vagy a nyerő. majd ha te is látod hogy észre vettek, látod hogy a jármű szándékosan lassít, majd meg áll akkor kezdheted az átkelést. még nem ütöttek el és nincs a képem az autós körözési listákon "renitens gyalogos " megjegyzéssel. de mivel mostanában elég sokat közlekedem járdán + sokat kelek át gyalog átkelőn látom hogy kb 10% aki legalább körülnéz és megáll az átkelőnél, csak akkor kezdi meg az átkelést ha a járművek megálltak. a többi , nos min 60 -70 % állati csürhe módjára esik át rajta, és biz tényleg igaz az ismert közösségi oldalakon megjelent rajzfilm amikor tömegek mennek cseren bokron fejüket lehajtva csak a telefonjuk kijelzőjét bámulva, a fülükben a zenedugóval így se nem lát se nem hall módjára zuhannak a szakadékba. ez pont úgy 100%-ig igaz itt a nagyvárosban.
Elolvastam a linket.
Nekem naponta többször is van hogy biztos karambolózok, vagy biztos elütöm ha 10-vagy 20-al többel megyek. Mindig a mozgásban lévő dolgok amik veszélyesek. Ha baleset történik általában elhangzik "hogy ha lassabban ment vólna, vagy nem történik meg a baleset, vagy enyhébb lett vólna a sérülés" vagy ha nem indúl el.......
(Tudom megint sarkítok)
Nem vagyok álszent, sokszor én is 50 fölött hajtok, de 60 fölé nemigen szoktam menni.
Volt már, hogy egy néni körbenézés nélkül lelépett elém, ha egy ilyen szituban gyorsabban megyek, akkor valszeg elütöm.
Amúgy meg, ha elölről mérnek, akkor ugye van egy kis előny a motorosoknál.
Egy 30-as táblánál volt, hogy gyorsabban mentem (40-50 körül), de mivel ugyebár nem volt elöl rendszám, így nem tudtak azonosítani...
Teljesen igazad van mindenki minnél lassabban megy, annál kissebb az esélye a karambólnak. Bár gyakran még a gyalogosok is egymásnak mennek.
Nem mondom hogy szágúldozzon mindenki, de a bünti sem egyszerű.
Lakott területen 65 km/h felett kapsz csekket 30e Ft-ról.
Szerintem aki 65 felett halad ott, ahol 50-nel lehetne, az me gis érdemel egy 30 ezres büntetést.
Nem lehúznak, hanem elszenveded a gyorshajtásod következményét.
Amúgy a legtöbb motoros baleset lakott teürleten belül történik, nagyon sokszor kikanyarodnak a motoros elé. Ha 50 körül mész, akkor sokkal könnyebb megúszni egy ilyen affért, mint 70-es tempónál.
mondjuk ők épp jó helyen állnak, csak 2018 -ban is a választások után is ott találjuk őket, a villany fa /oszlop adott már csak acél sodrony köll és had lógjon a férgese.
Közlekedőként én sem szeretem, hogy sehol semmi, de mégis vánszorogni kell, ezért sajnos semmi más nem okolható, mintsem a bürokrácia, amíg a műszaki átadás-átvétel megtörténik. Ez elvileg a te én- és mindenki biztonságát kell, hogy szolgálja, de hát nem megy minden olajozottan.