Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

most azért ne már az legyen a hibás ami megméri mert sokat pakoltak fel.....
a túlvezetés meg olyan hogy ha az első órában senki sem kapna büntit akkor mindenki egy órával többet menne
meg aztán aki nem okosítja meg is érdemli
igazad van pohi biztos tök jó fejek
Azért kérdezd meg aszt a szarostalpú teherautósöfört is aki egy tonna túlsúly miatt kap egy 400 ezres büntit és addig odéb se állhat mik át nem pakolják róla egy másikba, vagy fél óra túlvezetésért, mert mondjuk nem talált a szerencsétlen parkolót megvágják 200 ezerre. Ők is biztos csapkodják a térdüket örömükbe, hogy milyen tök jó fejek pedig ők is csak a munkájukat végzik és valószínűleg hasznosabbat...
Legalább megdolgoznak a pénzükért!
Pedig ők a közlekedés fő ellenőrei. Egyébként tök jó fejek. Én bírom őket. Legalább is akik felénk vannak. Most leginkább a vámosokkal EKÁER-eznek. Régebben sokat mértük a súlyt velük, meg AETR-eztünk. Egyébként a teherjárművek ellenőrzése a fő profiljuk, meg buszok ilyesmi.

Ne legyél gonosz pipi. A munkájukat végzik
azt az nkh-s mi a lófaszt csinál, ha nem állok meg?
Összehatogatja a paucsos kamiont és utánnam ered
Vagy rámgyorsul a masterral? Utol tud érni? Tudja bizonyítani, hogy nem álltam meg?
Ha meg valaki megáll neki aszt előkap egy szablyát, hogy levágja a tök fejit mit csinál? fittyet hány neki?
Azt bizton tudom, hogy nálunk amikor kijön ilyen köcsög szerv valamelyik benzinkútra buziskodni mindig kér egy rendőrt vagy a közrendtől, vagy a közlekedéstől, legalább is itt nálunk el sem kezdhetnek baszkodni míg valami fakabát kint nincs
Én ugyan nem állok meg a fasszopó autószerelő szakmunkásnak
Hallatlan B+!?
Ez a k....va KRESZ, hogy mik vannak benne. Tisztára olyan, mint ha a közúti közlekedés szabályait írná le . .
A rendőr jelzései

6. § (1) A forgalmat az útkereszteződésben irányító rendőr karjelzései:
a) a rendőr mindkét karjának oldalirányú kinyújtása
- a kinyújtott karral párhuzamos irányból érkezők részére szabad utat jelez: a gyalogos az úttesten áthaladhat; a járművel - ha jelzőtábla nem tiltja - az erre vonatkozó szabályok megtartásával egyenesen, valamint jobbra vagy balra bekanyarodva tovább szabad haladni;
- a kinyújtott karra merőleges irányból érkezők részére a továbbhaladás tilalmát jelzi: a gyalogos az úttestre nem léphet; a járművel az útkereszteződésnél - a kijelölt gyalogosátkelőhely, illetőleg a megállás helyét jelző útburkolati jel, ezek hiányában az útkereszteződés előtt - meg kell állni;
b) a rendőr függőlegesen feltartott karja a forgalom irányának megváltozását jelzi: a gyalogos az úttestre nem léphet, az úttesten levő gyalogos pedig köteles az áthaladást mielőbb befejezni; a járművel az a) pontban említett helyen meg kell állni, ha azonban biztonságosan megállni már nem lehet, az útkereszteződésen mielőbb át kell haladni;
c) ha a rendőr a jobb karjával maga mögé int, bal tenyerét pedig a balról jövő forgalom felé fordítja, a jobbról érkező járművek - a rendőr mögött - balra bekanyarodhatnak; a jelzés nem tiltja a jobbról érkező járművek egyenes irányban való továbbhaladását vagy jobbra bekanyarodását, de a többi irányból érkezők részére a továbbhaladás tilalmát jelenti;
d) ha a rendőr jobb karját vízszintesen maga elé nyújtja, bal karjával pedig maga elé int, a balról érkező járművek - a rendőr előtt - balra bekanyarodhatnak; a jelzés nem tiltja a balról érkező járművek egyenes irányban való továbbhaladását vagy jobbra bekanyarodását, de a többi irányból érkezők részére a továbbhaladás tilalmát jelenti;
e) karjelzés hiányában a rendőr vállával párhuzamos, illetőleg vállára merőleges irányból érkezők részére - értelemszerűen - az a) pont rendelkezései az irányadók;
f) ha a rendőr kinyújtott karjával maga felé int, ezzel a sebesség növelésére, ha pedig kinyújtott karját le- és felfelé mozgatja, a sebesség csökkentésére ad utasítást.
(2)15 Ha a rendőr a forgalmat nem útkereszteződésben irányítja,
a) a járművek megállítására
aa) karjának vagy fehér szegélyű piros tárcsának függőleges feltartásával, piros vagy fehér fény körbeforgatásával, illetőleg síppal ad jelzést,
ab) menet közben a megkülönböztető fényjelzést használó gépkocsiból, illetve motorkerékpárról ad jelzést, karjának, fehér szegélyű piros tárcsának, piros vagy fehér fényű lámpának fel-le mozgatásával, illetőleg hangszórón vagy a megállásra felhívó szövegű felirattal;
b) a megkülönböztető fényjelzést használó gépkocsiból vagy motorkerékpárról, illetőleg rendőrségi helikopterről hangszórón keresztül adott, a követendő közlekedési magatartásra vonatkozó utasításának megfelelő módon kell az úton közlekedő jármű vezetőjének eljárnia.
(3) A rendeletben meghatározott egyéb közúti jelzések és a forgalmi szabályok csak annyiban irányadók, amennyiben a rendőr jelzésével nem ellentétesek.

Ide pipi

(4)16 Az (1), (2) és a (3) bekezdésben foglalt rendelkezések értelemszerűen irányadók a szolgálatban lévő katonai forgalomszabályozó, a katasztrófavédelmi hatóság közúti ellenőre, a vám- és pénzügyőr, a tűzoltó, valamint a forgalmat ellenőrző közlekedési hatóság közúti ellenőre által adott jelzésekre is.
(5)17 A közterület-felügyelő a jármű megállítására a (2) bekezdés a) pont aa) alpontjában foglalt jelzést adja. Az ilyen jelzés észlelése esetén a járművel meg kell állni.
Szia!

Nagyon egyszerű a magyarázat szerintem, benne van a nevében is, hogy hatóság. Ellenőrzési joguk van, hozzánk is jönnek ellenőrizni, nem rendőrrel, szépen néznénk ki ha elhajtanánk őket. NKH, katasztrófa védelem, tűzoltóság, soroljam még? Mind ellenőrizhet, de a rendőri jelenlét nem feltétlenül szükséges. Gondolom le van írva valahol, de neki nem állok keresni, hogy hol.
havernak is van mégsem állít meg senkit az utcán..... még akkor sem ha dolgozik
neki van fegyvere
még a hivatásos vadász is megállíthat.... persze csak ha bír
amióta nem a karbis nívákkal mászkálnak azóta néha sikerül is nekik
Ezt az állampolgárnak honnan kellene tudni?
Én ismerem a rendőrt meg a vámost. Mindenféle katasztrófavédelmist, meg ilyen-olyan szervet nem.
Nem is értem? Akinek nincs szolgálati fegyvere hogy mer egyáltalán bárkit is megállítani?
Kiszál valami tenyeres-talpas ürge aszt jó nyakonhajítja a faszt mert olyan kedvében van mivel védi meg magát, vagy hogy tud kényszerítő intézkedést alkalmazni?
Nálunk kisvárosomban szoktam látni nkh-s ellenőrzést de az kizárólag rendőri szervel eggyütt és nem annélkül
Szia!

Ezt ugye nem komolyan kérdezed? Még szép hogy megállíthat. Igazolja magát és elvégezheti a szükséges ellenőrzést.
Szoktam látni olyat, hogy a nkh-ás állítgat meg autókat.
Nos Ő megállíthat-e rendőr nélkül? Vagy csak intek neki, hogy szevasz
Egyáltalán kinek van joga engem megállítani. A rendőrön és a vámoson kívül? és hová van ez leírva?
Akkor megnyugodtám!
Még az a szerencsém,hogy épp "nem vettem észre"ahogy bőszen kalimpált a kolléga hogy álljak meg!
A hajukra kenhetik.
Sziasztok!
Ha szemből belefutok (nem kevéssel) ebbe az új szipi-szupi háromlábú szarba,és utánna a rendőr leolvassa a rendszámom (mármint úgy hogy utánamnéz,és mondjuk felírja egy darab papírra),az elég nekik,vagy a hajukra kenhetik?
Sebességmérési akció április 16-17 érdemes belenézni,ott vannak a megyénkénti lebontások is...
Mégis kellett ehhez rendőr......ugyan csak félfüllel hallottam arról amit Pohi írt, de legalább hallottam.
ha van egy pótfényszóró egy robogón az mennyire bajos?
olyan fos a robesz világítása(2x5w tompított 2x15w refi) hogy 10 méterre se igen látok vele
vannak ezek a kínai izmos ledes biciklilámpák azt gondoltam bekötni távfénynek
valami hasonlót
akkor még láthattam is a buksi fejed gondolom nem volt melegetek egész nap
Én onnan voltam felismerhető, hogy egy kék színű babakocsit tologattam
Minden Húsvét az enyém Vasárnap, Hétfő. Ott voltam a BMW-vel....
Az az érdekes, hogy vannak esetek amikor visszatarthatod az autót.

c) a jármű közúti forgalomban való további részvétele közvetlen balesetveszéllyel jár és a járművel ennek ellenére közlekednek,
a) az üzemi fék meghibásodása miatt fékezhetetlen,
b) a kormányberendezés meghibásodása miatt irányíthatatlan, vagy
c) kerekeire szerelt gumiabroncsok futófelületének bordázata a jogszabályban meghatározott minimális értéket nem éri el, vagy azt nem a jogszabályban előírtaknak megfelelően szerelték fel.
f) a közlekedési balesettel érintett jármű kormányműve vagy futóműve, illetve karosszériája (alváza) nyilvánvalóan úgy károsodott, hogy a forgalomban történő részvétele balesetveszéllyel jár

És érdekes módon, hiába kiemelt szabálysértés ez mégsem tarthatod vissza azért mert nem megy a bal első vagy hátsó helyzetjelző. Pedig baleset veszélyesebb mint a kopott gumi amit visszatarthatsz.
Képzelem mennyi lett volna ha azt mondod, hogy egy másik megyében!