Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

neveletlen büdős kölyök...
látom megint kőőő a pofon baszki..nem birsz a picsádon még elnem verem!
meg valami piszkabot féle
mert? hozzám már értelmező kéziszótár kell? elmész te a bús picsábabaszki!
szia béééjjbbeeeee!
lehuzok a bótba valami kajáért mindjá gyüvök aztán...
veszek neked egy értelmező kéziszótárt
én...?!
Hali Bikerina és a többiek!
én...?!
Van valami értelmes dlog ma Györbe?
hát épp azért.....
azon?azonmá nincs mit rontani.....
én is kussolok! de tényleg ne szojjá ám senkinek rontaná az imidzsem!
örűsz mi?nem mondd el senkinek én sem mondom..
inkább te vagy itt már megint....
megiont itt vagy.. az.
Szép jó reggelt!
Mi a nagy helyzet?
Na, jó éjt.
Zárt tűszelep
Ellenőrizzük az úszót, hogy ne legyen meggörbülve sehol, ne legyen horpadt vagy lyukas. Ha megrázzuk az úszót és lötyög benne a benzin, akkor biztosak lehetünk benne, hogy lyukas valahol. Ilyenkor, illetve ha bármi más sérülést tapasztalunk, érdemes kicserélni. Az úszót lehetőség szerint ne görbítgessük, mert jelentéktelen ferdeség is úszófennakadást tud okozni, ami roppant kellemetlen.
Ha az úszó hibátlan, akkor az úszószintet elegendő (és a legegyszerűbb) szárazon ellenőrizni. Ezt úgy tehetjük meg, hogy hanyatt fordítjuk a karburátort és megmérjük a karburátor tömítő felületétől (tömítés nélkül) az úszó tetejét. Ideális esetben 27mm-nek kell lennie és +/-1mm eltérés megengedett. Az úszószintet a tűszelepre eső nyelvecske minimális hajlításával lehet beállítani, de vigyázzunk ne görbüljön meg maga a nyelv és az egyes úszóhólyagok szárai se deformálódjanak. nyitott tűszelepHa visszafordítjuk akkor ennek a távolságnak 33mm-nek kell lennie. Ezt pedig a porlasztóöntvényre felfekvő ütközőfül hajlításával lehet beállítani. A két érték között minimum 6mm-nek kell lennie, különben nem tud kinyílni a tűszelep, ami a dugulásokhoz hasonlóan elégtelen üzemanyag ellátást okoz nagy terheléseknél. Ha az eltérés túl nagy, akkor pedig az úszó fennakadását kockáztatjuk, ezért érdemes mindkét értéket többször ellenőrizni minden állítás után. Ezzel karburátorunk úszószintje megfelelő lesz a jó működéshez, de ha precízen is be akarjuk állítani az úszószintet, akkor tegyük egy átlátszó edény peremére vízszintesen a karburátort, hogy az úszó szabadon mozoghasson és csatlakoztassuk a tankra egy hosszú benzincsővel. Nyissuk meg a benzincsapot, majd várjuk meg, amíg az úszó magától elzárja a tűszeleppel a benzint. Ilyenkor a tömítő felülettől mérve 14mm-re (+/-1mm) kell lennie a benzin szintnek. Az úszóházban azért nem tudjuk megmérni ezt, mert ha levesszük, akkor az úszó és egyéb alkatrészek térfogatával lecsökken az üzemanyag szint, ezért nem kapnánk pontos eredményt.
Jaaa, ez az....
Köszi csokkantó
ezenn a rajzon látni hogy mejik csavart mondom
az a fele amelyik a hengerre megy ott felül van egy kicsi müanyag dugó
ha azt kiveszitek akkor az alatt is lehet csavargatni egy csavart
te bogyo ez a karbi van rajta?
ezt nemtudom hogy kell belőni mer ijet még nem piszkáltam soha
de ha odaviszed ahhoz a szerelőhöz akkor az biztos meg tuggya csinálni