Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ááá én nem akarok angolul veszekedni .kik azok az ők?a bronzosok ?foregonnak kéne kimenni.ami nincs azt nem tudják elvenni
neked melyiket sikerült?kuplung munkahenger?
Persze hogy nem fáradnál el annyira! Kb fele 80 kilóval könnyebb,és még futómű is van alatta.
A mai nap mérlege: fék kar első 1db,váltókar 1db,kuplung munkahenger 1db,villahíd 1db,hátsó gumi 1db. Az anyagi kár elég jelentős. Szerencs,hogy nem mindet én hoztam össze!
gyere ide,itt még ha el is hajtanak a p*csába,olyan udvariasan teszik hogy alig várod hogy indulj
viszont könnyen elveszik a jogsit,és ha utána mégis vezetsz,örökre eltiltanak.szóval nyitott szemmel kell járni.ma láttam egy k9es literest,azt hittem ők nem is járnak ilyennel csak scooterekkel
még szarabb lesz a helyzet .addigra már azzal is tele lesz a tökük h még a lámpánál is előremehetünk
jóóól ide értél
Gondolj bele,ha már most igy van,mi lesz itt a tavasszal?!
az autósok igencsak kezdik azt hinni h már csak ők vannak az utakon .tegnap mint a filmekbe a zombik úgy közlekedtek.ma meg a faszkalapja nem fért el a saját sávjában (záróvonalnál).ilyenkor hol van a sündőrség ?...ja ezt nem kell észrevenni
A lényeg hogy élvezd a motorozást
De igazából olyan szinten Honda párti vagyok, h nem is értem, miért fordult meg a fejemben egy KTM...
XR 600 lesz belőle...addig meg hajtom a mostani.. egyébként enyém hihetetlen jó állapotban van motorikusan... van egy versenyző / szerelő haver, aki a megyében az egyik legjobb szerelő (és ezzel nem túloztam), nah szóval ő is elismerte a motort, mikor meglátta... ez számít
Okés,nem írtam semmit
Az tuti hogy jobb vele terepen motorozni
Én is imádom. De kifáradok...jó ez lehet a munka miatt is
Tegnap kipróbáltam haverom 250 EXC-jét... beleszerettem...eszméletlen az a motor.. azzal fele ennyire nem fáradnék el sárban, mint a dombinatorral...
Lemaradt hogy a kerékcsapágyak,lánc meg a himba rendszer. Bocs,csak nem aludtam valami sokat,azért maradt le. Betonon sokkal többet mész üzemóra szerint,mint a terepen,meg többet is pörgeted a motort.

Na most meg beöltözök motorosnak,aztán elmegyek a dágványba!
a futómű meg a... ?mondjuk azért van különbség h állsz a tökigsár kellős közepén és már fél órája akarsz kijönni onnan,meg amikor mászod meg a himaláját.azért biztos nagyobb igénybevétel éri .mondjuk betonon meg pörgeted
Szerintem nem kap semmivel kevesebbet betonon mint terepen. Max a futómű meg a nem kap akkora igénybevételt.
Na azért terep meg terep között is van különbség! Hozzánk is jött már vendégségbe motorozni olyan srác,aki azt mondta ő mindenhol elmegy a tenerével ahol mi az EXC-vel. Neki aztán ugyan nem fog gondot okozni. Mondtam neki hogy ez itt a Bakony és nem a a Dunai ártér,úgyhogy ne negyon bízza el magát előre. 10km múlva már köpködött,pedig nem is volt nehéz terep!
mondjuk nekem SM-re lenne csak és kizárólag.betonon nem kap akkora igénybevételt mint terepen (gondolom ).olyan kell ami nem üzemórás meg nem kell hetente kicserélni benne valamit.az erő nem akkora szempont mert nem kell 72°-oson felküzdenem .kinézetre inkább DRZ.az E az csak annyi h erősebb ?
Nem könnyű de nekem nem okozott nagy gondot terelgetni.Persze csak napi 3-4 óráról volt szó terepen
Sárban,kavicsrakásban ,nekem mindenhol bejött a gép.
nem itt egy clio meg egy golf szolgál,de ugyanaz a kategória
a vizem...pesti dugóban sem ment fél fölé.itt forrásponton volt
nem volt könnyű szülés.
Mentél már dominatorral sárban?
MA szétszarrá ment a vállam, míg kint voltunk haverral... normál viszonyok között istencsászár ez a gép. Imádom tényleg...de sárban kezelhetetlen..
nekem a vizzel minden rendbe szokott lenni
csak fölvonuláson szokott melegedni egy kicsit de akkorse drasztikus