nyári szünetben nem tanítják tovább az abc-t,és még csak a k-nál tartottunk,így marad a felolvasó program,de az meg időigényes,ezért néha kimarad a visszaolvasás
ne kövezzetek meg amiért több szem többet lát alapon egy autót fogok belinkelni
szóval valami gyanús,amiért semmiképp ne vegyem meg ezt?
Még melegen indítottam újra ezt a romot(er5,tanulómotor) aztán gyújtás,indítás,semmi.benya van,üresbe van stb.nem is teker.vagy 10szer próbáltam,11re beindult,pedig semmi sem változott
lehet érintkezés,csak furcsa volt.
Többnyire Dunlop,Pirelli,(180/55-17,190/55-17)meg a 200-as gumik de az már elég extrém utcára..Ezek sportgumik.Idáig nem használtam ezeket mert mindíg újat vettem.Viszont mióta kinyitott az skring,azóta csak lesek hogy milyen gumikat lehet szerezni.Ezeket fogom gyúrni én is.Ha elkoptatok 3 pár hátsó gumit,akkor is olcsóbban jövök ki mint ha egy új utcai gumit vennék és ezek sem 1000km-t bírnak ki gondolom ha utcai körülmények között használja az ember.Persze pályán ez nem érvényes ugye mert ott van aki kilövi a gumit fél nap alatt.
Tudod a sok gazdag pályázó sűrűn cseréli a gumit
Jól hangozik. Milyen gumák vannak? 180 / 55 ZR17 guma kéne a kis Gixxerkémre. Hogy a csoffadt kis testemmel ne csúszkáljon az úton. 80%-os guma mondjuk így tipus nélkül nem sokat mond nekem. Mert a BT014 elment velem eddig majd 13 000Km-t, és most kezd csak kilátszani a kopásjelző. Még nincs kint teljesen, de még megyek 2000km-t és kuka.
30 euró-ig tudok gumikat ha kell.180-as 190-es méretekben.2010-2009-es gumák.(nuku szögletes koptatás).Mintás vörsönygumik.Sok darab szinte 80 százalékos csak a széle van koptatva,de utcán azt a részt amúgy is ritkán haszálják.
PIROS a biztonsági öv csat ... biztos RACINGes... tuti, hogy szétgyilkolták, nehogy megvedd .