Kedves vagy, kösz! Valóban kicsit sokáig kéne kalapálgatni mire rápréselnénk, meg aztán utána már nem biztos, hogy annyira gyárinak nézne ki. Ez tiszta idiotizmus! Amerikában -amit annyira etalonként szeretnek emlegetni- "a hang életet menthet" szlogen járja, teljes joggal. Nálunk meg.....
Ennek a hangját mire meghallod és felfogod, hogy jövök, már 3km-el arrébb járok. A a ribi-robogó lyukas kipöffentőjét meg hallgatom negyed óráig mire kiér a sarokig. Mindegy, azért kösz még 1x!
Igen, ez is egy opció. Én adnám az enyémet, de a k5-é nem nagyon fog rá stimmelni.
Amúgy onnan tudom, mert amit vittem autót is elsőre nézték, hogy nem lesz jó, mert hátul sötétített (ez eddig ugyebár semmi gondot nem okozott ha volt műbizonylat, most már viszont kell róla tanúsítvány a kpm-től, hogy le lehessen vizsgáztatni). Nekem annyi volt a szerencsém, hogy gyárilag anyagában sötétítettek a hátsó ablakok, így le tudtam vizsgáztatni, nem kellett szegedre rohangálnom, csak hogy a kpm kiadja a papírt.
Kösz!! Ez ám a remek hír! Eddig mindig átcsúszott vidéken/jó messze/, de most oda nem mennék. A gyári dobok nincsenek meg, a bontó nem akar "bérbe" adni és ha nem muszáj nem vennék arra a fél órára amíg levizsgázik. Akkor most megvakarom a fejem, hátha kipattan valami szikra.. Esetleg valakinek egy bérelhető gyárija? Leteszem a kidörrentő árát kaucióként, levizsgázik és már adom is vissza+adok mondjuk öt rugót?
Szia! Pont aktuális, mert vittem le ma autót vizsgáztatni. Március 1-től szigorítás van, csak gyári dobbal szerepelhet a motor a fényképeken, különben szépen megbasszák a vizsgahelyet. Ha van benne e-betű, akkor előtte kpm-en be kell mutatni, ott adnak kétezerpárszáz ftért igazolást, akkor mehet műszakira a motor és bekerül a forgalmiba a nem gyári kipuff léte. Nem mondom, hogy nem fogsz olyan vizsgaállomást találni, ahol vállalják a rizikót, de sok esély nincs rá. Két megoldás van, vagy visszarakatsz egy gyári dobot amíg a képek elkészülnek, vagy a rendszámot rakod át egy gyári motorra (persze megegyező) amíg lefotózzák.
Hello mindenki!
Tudtok-e segíteni esetleg Pesten, vagy környékén olyan vizsgaállomással ahol kevésbé veszik szigorúan, ha sportdobbal szeretnék levizsgáztatni egy GSXR 1000-t? A diszkréció érdekében esetleg a mattila08@gmail.com címre is várok ötleteket. A segítséget előre is köszönöm!
Hello, itt a generátor ellenállásának és töltésének a folyamata és az értékek...
De nyugi, ez a töltés dolog GSX-R betegség....nekem is 2-3évente gond van vele. A gyári fessz.szabályzót ki kell iktatni. kell bele egy "csinált" persze professzionálisan. Komáromból a Honda szalonból tudsz rendelni vagy Csehországból. Nekem Komáromból, de tuti máshol is tudnak csinálni...azóta nincs gond vele.
Üdv
GSX-R 600 K6 Generátor töltés gyári értékeket tud valaki mondani? Mindhárom körön meg kell mérnem a töltést.
Elvileg a feszültség szabályzó kuka, Karasnánál (arra volt dolgom) rendesek voltak és ők is kimérték ingyen. Új már úton.
Viszont a generátort le akarom ellenőrizni mielőtt beszerelem. Szóval először kimérem, és ha rosszak vagy eltérőek az értékek akkor leszedem és vizuális szemrevételezés is lesz. Olyan boldog vagyok lecseréltem egy 12ezer kilométeres makulátlan paripát, ez a helyette választott paripa 300km után így elfosta magát.
Hello mindenkinek, K4-K5 re kéne jobb oldali idom ami a hűtőviz tartályt fedi...valamint egy elektromos dugó ami a gyertyapipára megy rá....a bal oldali hengeré kéne,de megvenném egybe is mind a négyet is.Várom az ajánlatokat
Ja én azt hittem, hogy a fesz szabályzó megtalálásán azért már túl voltál :) Amúgy a cseréhez érdemes kivenni a hűtő pár csavarját, így oda lehet férni a csatikhoz, nem kell a tank felől lebontani.
Ne haragudj, de reménytelen vagy :) Már leírtam az elején, hogy egy biztosíték csere nem fog segíteni, bármennyi "maréknyit" berakhatsz. Elsőre lehetett tudni, hogy fesz szabályzó a gond, k6-k7 600/750 gixereknél ez előbb utóbb szinte biztos, hogy bekövetkező probléma (az újabbakat pont pár hete hívták vissza gyárilag emiatt). Szedesd ki a fesz szabályzót, valószínűleg egyből látszani fog rajta, hogy az a probléma, enyém is szép feketére égett. Felőlem aztán még nézegethetsz kidörzsölődést, stb-t, de ne gyere aztán még egyszer, hogy mégse az a gond. Ahogy mondtam, 99%, hogy a fesz szabályzód a szar, azt kell cserélni (és után berakni az új biztit).
Igen sajnos továbbra is zárlat van. Ahogy beraktam szikrázott, aztán pukk és kuka. Indításig el sem jutottam. Mikor szétszedtem először valami darab szigeteloszalag esett le. Most, hogy mondjátok kezd gyanús lenni az is. Szóval megnézem a kidörzsölődést. Ezt gondolom csak a combosabb részeknél, vagy mindenhol ahol vezeték fut? Mikor jön az el, hogy biztossá válik, hogy a feszültség szabályozó szart be? Gondolom, ha indítás nélkül lepukkant megint akkor a zárlatnak van először nagyobb eselye.
Sziasztok!Kérdésem lenne!K2 600-as,elég sűrűn előfordul hogy indítani akarom,gyújtásra rakom vagy a vészleállitót használom mindegy,nem hallani az injektor szivattyú hangját,csak (nyihegést-nyöszörgést)és ekkor F1-et ír.Nem is próbálom indítani mert felesleges,vagy kapcsolgatom,vagy a kulcsot próbálom többször,és egyszer csak jó.Kontakt hibára gondolok,de HOL???A kapcsolót és a gyújtáskapcsolót leellenőriztük úgy néz ki az jó?
Akárhány biztosítékot berakhatsz, mind el fog szállni amíg a fesz szabályzód szar. A biztinek csak védelmi szerepe van, ahogy írta elektro-motor eléggé ritkán szarik csak úgy magától be. Helyszínen meg nem fogsz hirtelen fesz szabályzót cserélni, nem annyira kis munka, fos helyen van. Ráadásul mikor az enyém elszállt, belelőtt egy olvadt vezeték darabot a hűtőmbe, ami meg aztán elkezdett csöpögni. Majdnem kivittem a méh-be mindenestől... Multiméterrel aztán mikor bent van az új fesz szabályzó nézd meg a töltést, hogy a generátor dolgozik-e rendesen.
A biztosító nem szokott csak úgy szórakozásból kiolvadni, vagy csak nagyon hosszú idő után! Nézz körül a csatlakozóknál, meg ahol még feltételezhetően előfordulhat , hogy valami vezeték szigetelése kidörzsölődhetett, testzárlatot okozva és azt a hibát kell megszüntetni.
Már rákerestem, egy 16 rugó körül mozog.
Szóval a biztiből egy marékkal, berakom és röffentem. Ha működik akkor no para. Persze teszek a motorba néhányat tartalékba.
És ezt a motor saját szerelőkészletével helyszínen negyed óra alatt orvoslom.
Lehet leszek annyira elvetemült is, hogy multimeterrel rámérek.
Mindenesetre köszönöm a segítséget, így gyorsabb volt.
Elszállt a feszültség szabályzód, kiverte a fő biztosítékot (ülés és csomagtartó között), ugyan így jártam én is. Ha mákod van akkor a generátorod megúszta, nekem az volt szerencsére.
Gsx-r 600 k6. Tegnap menet közben egy előzésnél leállt, minden elektronika megszűnt. Se kép se hang. Gyors aksi csere, hátha zárlatos, de semmi. Ülés alatti biztik rendben. Fő relére gyanakszom. Valakinek valami hasonló eset ami megkönnyíti a dolgom?
Ennek a hangját mire meghallod és felfogod, hogy jövök, már 3km-el arrébb járok. A a ribi-robogó lyukas kipöffentőjét meg hallgatom negyed óráig mire kiér a sarokig. Mindegy, azért kösz még 1x!
Amúgy onnan tudom, mert amit vittem autót is elsőre nézték, hogy nem lesz jó, mert hátul sötétített (ez eddig ugyebár semmi gondot nem okozott ha volt műbizonylat, most már viszont kell róla tanúsítvány a kpm-től, hogy le lehessen vizsgáztatni). Nekem annyi volt a szerencsém, hogy gyárilag anyagában sötétítettek a hátsó ablakok, így le tudtam vizsgáztatni, nem kellett szegedre rohangálnom, csak hogy a kpm kiadja a papírt.
Tudtok-e segíteni esetleg Pesten, vagy környékén olyan vizsgaállomással ahol kevésbé veszik szigorúan, ha sportdobbal szeretnék levizsgáztatni egy GSXR 1000-t? A diszkréció érdekében esetleg a mattila08@gmail.com címre is várok ötleteket. A segítséget előre is köszönöm!
De nyugi, ez a töltés dolog GSX-R betegség....nekem is 2-3évente gond van vele. A gyári fessz.szabályzót ki kell iktatni. kell bele egy "csinált" persze professzionálisan. Komáromból a Honda szalonból tudsz rendelni vagy Csehországból. Nekem Komáromból, de tuti máshol is tudnak csinálni...azóta nincs gond vele.
Üdv
GSX-R 600 K6 Generátor töltés gyári értékeket tud valaki mondani? Mindhárom körön meg kell mérnem a töltést.
Elvileg a feszültség szabályzó kuka, Karasnánál (arra volt dolgom) rendesek voltak és ők is kimérték ingyen. Új már úton.
Viszont a generátort le akarom ellenőrizni mielőtt beszerelem. Szóval először kimérem, és ha rosszak vagy eltérőek az értékek akkor leszedem és vizuális szemrevételezés is lesz. Olyan boldog vagyok lecseréltem egy 12ezer kilométeres makulátlan paripát, ez a helyette választott paripa 300km után így elfosta magát.
Elküldöm privátban.
Kérhetek tőled egy telefonszamot?
Gsx-r 600 k2höz keresnék fejidomot megvételbe (emberi áron)!!!
Szóval a biztiből egy marékkal, berakom és röffentem. Ha működik akkor no para. Persze teszek a motorba néhányat tartalékba.
És ezt a motor saját szerelőkészletével helyszínen negyed óra alatt orvoslom.
Lehet leszek annyira elvetemült is, hogy multimeterrel rámérek.
Mindenesetre köszönöm a segítséget, így gyorsabb volt.