Tanácsot szeretnék kérni,
Van egy 98as 750 SRAD-om, minap mértem rajta kompressziót (gázkar csutkán, meleg motor), és kiderült hogy mind a 4 henger az alsó határértéken van (legalább egyforma :) ), konkrétan 135psi körül (128 a határ a manual szerint)
Némi olaj hengerbe töltésével ez felkúszott 175psi-re, ami tudtommal kopott gyűrűket jelez.
A kérdésem Az lenne, hogy mivel szeretnék jó sokat pályázni idén, ehhez érdemes lenne hozzányúlni, vagy pedig ki szokott még bírni egy szezont?
Ha bontanom kell, akkor mit érdemes csinálni? Elég általában a gyűrűcsere? Hónolás? Dugattyúk maradhatnak vagy csere?
Sziasztok! Tud valaki segíteni? K4 1000 el kapcsolatban. szeretném teljesen rendbe rakni szezonra a verdát, csak közben találkoztam egy olyan jelenséggel hogy feltettem bakra (váznál támasztva) és a kormányt forgatva úgy vélem hogy nincs baj a kormány csapággyal viszont egyenes tartásba olyan mintha beugrana a helyére a csapágy golyó. Így kell működnie? Nem szedtem szét és ha így jó akkor nem is tenném. Önsúlya alatt ez nem érződött egyáltalán csak tehermentesen, szabadon lógva. Közép állásból ha elfordítom bármelyik irányba érződik hogy kiugrik a "helyéről". Billenő kapcsolóhoz tudom hasonlítani. Lenne még pár apróság: Gyári matricát oldalidomra hol tudok szerezni illetve tud valaki ajánlani precíz dekorost aki ezt fel is tenné nekem úgy hogy a jelenlegi esztétikai hibásat eltávolítja. Valamint keresek sérülésmentes gyári kormány végsúlyokat. Széles utat!
Sziasztok. Én 2004 gsxr 750 hez keresek hűtőt ventillátorral. És van egy k4 600 hoz való hűtő ventillátorral hőgombával eladó esetleg ha úgy alakul csere érdekelne. Esetleg ha tudnátok linket kuldeni bontott alkatrész kereskedőkről azt is nagyon megkoszonném
Hello ! Kérnék töletek egy kis segitséget . van egy suzuki gsxr k3 as motorom és olyan probléma van vele hogy nem tudom ki forgatni 4000 es fordulat fölé terhelés alatt mert be durrog és nem pörög tovább . üresbe ha szép lassan huzom nemi ki forog . de ha hirtelen rántom oda akkor 4-6 ezer körül durog. Volt a mociba egy blokk meg injektor csere azota nem jutunk vele semmire azota durrog . hibát nem ir. Én injektor állitásra gondolok . ti mit gondoltok?
Hello! Nemrég vettem egy 600 k1 et hibasan, nem ment a fordulat 5 ezer felé de szépen indult, nagy gazra lefulladt, leállt. Nekem injektor tisztitas megoldotta a problémát. http://youtu.be/VFJlTfHyrUk én az elektromos részét úgy oldottam meg hogy visszacsatlakoztattam a motorra és indítóztam,ja és féktisztítóval csináltam. Remélem tudtam valamit segíteni.
Hali mindenkinek.
Én egy suzuki gsxr 600 k6-ost hajtok.
Egy kérdésem lenne felétek, remélem valaki már találkozott ezzel a jelenséggel vagy tudja hogy mi lehet a probléma oka.
Ma tapasztaltam először hogy 9000 fordulat felett hirtelen gázadásra megtorpant a motort. Mai nap folyamán ezt követően többször is csinálta szinte mindedjik sebességi fokozatban. Kipróbáltam menet közben tiltásig húztam neki üresbe és akkor is csinálta ezt a ledadogást. Nemtudom mi lehet a problémája.
Hálás lennék ha ötletet adnátok nekem.
Üdv.
Üdv Mindenkinek...ahogy az úton is!
Segítséget kérek,motorom (gsxr1000 2004)alkatrészek beszerzésében!1 hónapja volt egy kisebb balesetem -- irányjelzés nélkül bekanyarodott előttem egy autó -- a k.... anyját! A kérdésem: Tud-e valaki jó állapotú idomokat? (komplett is érdekel,tankkal)
Tudom,csak nem volt 100% hogy melyik a ludas! Mindkettő vagy csak az egyik.
A hétvégén még lesz egy kenesei kanyar, két aksival ,aztàn hétfőn szét lesz kapva! Sajnos az idő nagy befolyàsoló tényező!
cső Oszibá nem jöttem rá mivan vele,mindent be állitottam,átnéztem,semmi változás,már csak az ECU-ra gondolok,de átszálitottamprofi szerelőhöz Debrecenbe
Szia,én ezt a segítséget kaptam http://www.motobees.com/index....
most rommà szedtem a gixit, minden fontosabb kàbelt àtnézek,kimérem és ha ez megvan akkor jöhet a fesszabàlyzó/generàtor
Köszi! Màr rà is írtam!
Van Fehérvàr közelében egy ismerős aki csinàl ilyeneket,de ő nem kifejezetten motorok elektronikàjàra szakosodott és hàt biztos,ami biztos alapon jobb az ilyet szakemberre bízni
Hàt most annyi vàltozott,hogy stagnàl a dolog!
A generàtort inkàbb javíttatom(nem spórolàsból).
Előtte pedig kiméretem hol a hiba, attól viszont màr előre félek hogy a fesszabàlyzó és a generàtor is kuka
Tanácsot szeretnék kérni,
Van egy 98as 750 SRAD-om, minap mértem rajta kompressziót (gázkar csutkán, meleg motor), és kiderült hogy mind a 4 henger az alsó határértéken van (legalább egyforma :) ), konkrétan 135psi körül (128 a határ a manual szerint)
Némi olaj hengerbe töltésével ez felkúszott 175psi-re, ami tudtommal kopott gyűrűket jelez.
A kérdésem Az lenne, hogy mivel szeretnék jó sokat pályázni idén, ehhez érdemes lenne hozzányúlni, vagy pedig ki szokott még bírni egy szezont?
Ha bontanom kell, akkor mit érdemes csinálni? Elég általában a gyűrűcsere? Hónolás? Dugattyúk maradhatnak vagy csere?