Nem ertem az osszefuggesed a nyomas alatt dolgozo hutes es a HF tomites kozott...
A szerviz manualok szepen leirjak, hogy hogyan kell a siklapusagat ellenorizni a hf-nek, ès hogy mennyi tolerancia. Ha ezen kivul esik akkor "ilik" ( sokszor nem tellik ra) sikba munkalni, de ilyenkor erdemes a szelepek-szelepfeszkek felfekvo feluleteit is ellenorizni, becsiszolni...
Az a helyzet hogy lázasan az ágyat nyomom, és a barátnőm nem dijjazná ha most a garázsban bütykölnék, de amint javulok meglesem a motort...
Benne van a pakliban a hengerfejtömítés, gondoltam én is már rá, de a víz felforrása már számtalanszor előfordult. Ez a gond gyerekbetegség ennél a szériánál. Elég a városban két piros és már kapcsol is a ventilátor. De erre mindig figyeltem hogy lehűljön a gép és csak akkor döglesztettem le... Meg elméletileg mivel zárt rendszerről van szó nagyon kicsi az esélye hogy kinyomja a pakolást a nyomás. lehet hülyeséget mondok, javítsatok ki ha igen.
Másik részről meg a "füst" is inkább tűnik párának, mint füstnek.
Ha a TPS beállitása nem sikerül (már vettem hozzá szerszámot) akkor meglesem a hűtővíz állagát és ha a tömítés a bűnös akkor kicserélem. A kérdés csak annyi, hogy elég a csere vagy a legtutibb az lenne ha a hengerfej is le lenne maratva...
Előre is köszi az értelmes válaszaitokat...legalább van valaki aki nem olyan válaszokat ad, hogy "nézd meg az aksit, hátha csak az egyik pólus meglazult" :)
Szia,
Ez kiderül ha beállítottad a TPS-t. Viszont a hibakód kiolvasás inkább az elektromos rendszer hibáinak felderítésére, és iránymutatásra van. Motorikus hibát nem fog kijelezni. Ha nem javul a dolog, tényleg meg kéne nézned a hengerfej tömítést, mint István írta.
A diagnosztikát erösen a hengerfej tömités elégtelensége fele terelted a leirásoddal...ha fehéresen füstöl, akkor az lehet göz, de az elején mikor melegszik a motor, akkor is van kondensz "füst" göz...Ha fog a hütöközeg, mert valamelyik henger az átégett hf.tömités miatt beledolgozik a hütörendszerben, annak nyomása megnö (bár ezem hütörendszerek mind nyomás alatt vannak üzem közben) akkor lehet gyanakodni...érdemes megnézni a hütöközeg állagát, szagát, sokat elárúl...
A motor: Suzuki GSX-R 750 2005
Rendszeresen rendbe tartva, minden amit ki kell cserélni időben cserélem (olaj,gyertya,filet,csapágy stb)
A helyzet a következő: Egy 250km-es túra után hazaérve kicsit felforrt a viz, de azt is szépen megvártam amig lehűlik és csak utánna állitottam le a motorját...
Rá pár napjára indulok motorozni, besartol gond nélkül, de szaggatva veszi fel a fordulatot, olyan érzés mintha csak 3 henger menne és füstöl (nem sötét, szinte szintelen csak épp hogy)
Elkezdtem keresni a gondokat, a kábel meg az apróbb dolgok után áttettem dealer módba, igaz az FI nem világit...Ott a C00 hibakód van szóval nincs "hiba", de a csik előtte felül van...nah akkor irány átállitani a TPS-t, de annak rohadt torx csavarja van, kis bütyökkel pluszba. Nah most hajtom a szerszámot hozzá...
Csak annyi a kérdés hogy volt már valakinek hasonló gondja? Ha átállitom a TPS-t akkor esélyes hogy megjavul?
Köszi előre is...
PS.: Csak már nem birok magammal, mert nem vagyok otthon és még a szerelés előtt jó lenne tudnom, hogy csak az-e a baja...
Nekem két k5 1000 teleszkópom van. Nem gondoltam hogy ennyire szét lehet kapni őket. Majd megnézem, hogy milyen szétberhelve és ha hasonlít a tiedre akkor írok.
Sziasztok!
Szert tettem egy öreg japán harcosra :) 1995 gsxr 750 W W!Milyen olajat ajánlanátok bele?Ha egyesben magas fordulatszámon teszem kettesbe ha nem vagyok elég határozott akkor üresbteszi, meg érzem h darál egy kicsit mikor beteszem kettesbe. Nem olyan zavaró mert ritka h nem veszi!Mi lehet elkopva a váltóban?
Sziasztok!
Megment a húzófokozat állító csavarom a jobb telónál.
Van esetleg valakinek elfekvőben bontott telóból vagy akárhonnan? :)
A két alkatrész közül a jobb oldali érdekelne, a másik képen összeszerelve van. K4-5 600.
Köszönöm!
A szerviz manualok szepen leirjak, hogy hogyan kell a siklapusagat ellenorizni a hf-nek, ès hogy mennyi tolerancia. Ha ezen kivul esik akkor "ilik" ( sokszor nem tellik ra) sikba munkalni, de ilyenkor erdemes a szelepek-szelepfeszkek felfekvo feluleteit is ellenorizni, becsiszolni...