hát főleg 6.ban lehet hallani. de már halkan a 2.ba is. inkább alacsonyabb fordulatszámon. később gondolom a szélzaj elnyomja. mi lehet a gond? fogaskerék v csapágy? illetve szervizbe szerinted mennyiért csinálnák meg kb?
Egy 600-as K3- as motorom van. A váltásnál és a kuplunggal vannak problémáim. A kuplungkaromat véleményem szerint elég nehézkes behúzni, elég sok motorral összehasonlítottam, de mindegyiknek könnyebb volt behúzni, szétszedtem a kuplung bovdent telefújtam zsír spray-vel, de semmit sem segített rajta. Szétszedve simán csúszkált a bowden a házában. Fent a kuplung karnál a tekerő amivel lehet előfeszíteni a bowdent ,majdnem teljesen ki van tekerve, így ennél fogva eléggé fent fog, sztem túlságosan is. A kuplung maga nem csúszik, hogy kiemel e rendesen azt nem tudom eldönteni. A fő problémám amiért az előzőeket leírtam azaz, hogy váltásnál nagyot, nagyon nagyot(véleményem szerint) csattan a váltó egyesből-kettesbe, kettesből-hármasba, sőt még 3-ból 4-be váltásnál is. A csattanás váltásnál akkor jelentkezik amikor magasabb fordulaton váltok kb 5 ezertől felfele... Volt már hogy a fogaskerekeket számolva vette be csak 2ből-3ba egy hatalmas csattanással a végén. Ez a csattogós váltó, és a nehéz kuplung az mennyire normális dolog, mi lehet a probléma, vagy bármi ötletet szívesen fogadok. Köszönöm előre is.
Szevasztok!
Motorostársam lánc és lánckerék csere előtt áll ( GSX-R 750 K7) A gyári méreteket kicsit változtatni akarja. Van infótok vagy tapasztalat, hogy mit érdemes?
Köszi!
hali. van egy 2002es 750es gsxr-em és 6. sebességbe fura sipoló hangot ad a váltó környékéről. valaki találkozott már ilyesfajta hibával? mi lehet a hiba oka? drága lehet a javítása?
sziasztok érdeklődnék volt egy gsxr 1000 k3 asom és megmaradtak a pályaidomjaim hozzá(üvegszállas). Most mag egy leharcolt k1 esre volna lóvém ami már streetfighterré van alakítva de gyári a farokidomja, passzolna rá a k3 pályaidom ? vagy felejtős?
Légyszi segítsetek előre is köszi!
Tavaly egy Hayabusát hajtottam ,aminek szintén szokták szidni az első fékeit nekem teljesen megfelelt még pályán is - lecseréltem a gixerre amiről már előre tudtam/hallottam ,hogy gáz az első fék -de ennyire szarra nem számítottam lekvár volt - a főfékhengert lecserélték -de mondta a szerelő előre ,hogy ne várjak hű de javulást - amiket eddig kicserélt azok sem lettek jobbak - DEEE nekem dupla fékcsövem van elől (nem 1 megy le és elválik 2 felé,hanem a főfékhengertől már 2 megy le ) - azt mondta a szerelőm ,hogy eddig amiket cserélt /javított gsx-r -eket ennek lett a legjobb féke - tehát a tuti megoldás (persze Brembo stb. fő fékhenger +extrák több 10e ftért lenne az igazi:) a dupla fém fékcső előre- a nyergektől a főfékhengerig ! Így már fel merek menni pályára is
Első fék visszahívás : a volt tulaj megkapta a levelet (szólt nekem:),bementem egy suzuki szervízbe a levéllel lerendelték a komplett fő fékhengert ,ha megjön akkor garanciába ingyen cserélik !
Ha nincsen leveled akkor is visszanézik alv,szám alapján !
Sziasztok remélem tudtok nekem segiteni ezt szerintetek miért csinálja? Keresi a poziciót? Akkor csinálja ha 80C-tól melegebb, már mikor teljesen lezárnak a szelepek, hogyha hűl a motor akkor nem csinál ilyet! http://youtu.be/izLAnZhiGdU
Sziasztok!
k3-mas 600-as gixerem volt eddig amibe Castrol Racing Power 1-et használtam, most vettem egy 750-es k7-est és kipróbálnék valami más olajat. Tudna valaki ajánlani valami jót amit már tapasztalt is esetleg?;) Köszi előre is
hali. megbontva nem volt full gyári volt rajta minden amikor elhoztam 21000km van benne még a lánc is gyári volt rajta.. ha minden igaz régi eredet vizsgás képek szerint is valós km utánanéztünk ezért sem akarom nagyon megbontatni nem hiszem hogy kókányolták volna... olvasgattam kuplung témáról sok helyen írták hogy sok motornak van kuplung hangja, behúzással elhalkul de olyat is olvastam a váltó is zöröghet....meleg motornál hallatszik zörej ha behúzom a kuplungot elhalkul...van aki azt mondta ez egy ilyen hangos blokk nem kell vele foglalkozni autó szerelő ismerős is azt mondta amiket eddig hallott gixert mind zörgött amég nem hangosodik a zaj ne foglalkozzak vele de azért kicsit bennem van az hogy nem tud ez belül kárt csinálni? szétver vmit stb? .. csúszni nem csúszik a kuplung kiemel normálisan
Csak 6.ban? Bizonyos fordulatszámon vagy minden fordulatszámon?
Épp gixxer váltózok.
Egy 600-as K3- as motorom van. A váltásnál és a kuplunggal vannak problémáim. A kuplungkaromat véleményem szerint elég nehézkes behúzni, elég sok motorral összehasonlítottam, de mindegyiknek könnyebb volt behúzni, szétszedtem a kuplung bovdent telefújtam zsír spray-vel, de semmit sem segített rajta. Szétszedve simán csúszkált a bowden a házában. Fent a kuplung karnál a tekerő amivel lehet előfeszíteni a bowdent ,majdnem teljesen ki van tekerve, így ennél fogva eléggé fent fog, sztem túlságosan is. A kuplung maga nem csúszik, hogy kiemel e rendesen azt nem tudom eldönteni. A fő problémám amiért az előzőeket leírtam azaz, hogy váltásnál nagyot, nagyon nagyot(véleményem szerint) csattan a váltó egyesből-kettesbe, kettesből-hármasba, sőt még 3-ból 4-be váltásnál is. A csattanás váltásnál akkor jelentkezik amikor magasabb fordulaton váltok kb 5 ezertől felfele... Volt már hogy a fogaskerekeket számolva vette be csak 2ből-3ba egy hatalmas csattanással a végén. Ez a csattogós váltó, és a nehéz kuplung az mennyire normális dolog, mi lehet a probléma, vagy bármi ötletet szívesen fogadok. Köszönöm előre is.
Motorostársam lánc és lánckerék csere előtt áll ( GSX-R 750 K7) A gyári méreteket kicsit változtatni akarja. Van infótok vagy tapasztalat, hogy mit érdemes?
Köszi!
nekem k3 1000 esem volt mi is a kuplungra gyanakodtunk, aztán a váltóban 2 csapágy adta fel!
Légyszi segítsetek előre is köszi!
Valakinek esetleg 2007-es 600-as Gixxerhez gyári(43) hátsó lánckereke?
Meg esetleg bal oldalidom bontva?
Köszönöm!
Tavaly egy Hayabusát hajtottam ,aminek szintén szokták szidni az első fékeit nekem teljesen megfelelt még pályán is - lecseréltem a gixerre amiről már előre tudtam/hallottam ,hogy gáz az első fék -de ennyire szarra nem számítottam lekvár volt - a főfékhengert lecserélték -de mondta a szerelő előre ,hogy ne várjak hű de javulást - amiket eddig kicserélt azok sem lettek jobbak - DEEE nekem dupla fékcsövem van elől (nem 1 megy le és elválik 2 felé,hanem a főfékhengertől már 2 megy le ) - azt mondta a szerelőm ,hogy eddig amiket cserélt /javított gsx-r -eket ennek lett a legjobb féke - tehát a tuti megoldás (persze Brembo stb. fő fékhenger +extrák több 10e ftért lenne az igazi:) a dupla fém fékcső előre- a nyergektől a főfékhengerig ! Így már fel merek menni pályára is
Időközben már én is megkaptam a levelet!
Ha nincsen leveled akkor is visszanézik alv,szám alapján !
k3-mas 600-as gixerem volt eddig amibe Castrol Racing Power 1-et használtam, most vettem egy 750-es k7-est és kipróbálnék valami más olajat. Tudna valaki ajánlani valami jót amit már tapasztalt is esetleg?;) Köszi előre is