Én már így vettem.A fúvóka ki lett benne cserélve 132-re és a kaja is lett neki adva. de, csinázza a hülyeséget. A légszűrő az igen sport.Mókusok pedig nincsenek a kipufogóba/ se a motorba ,sajnos/
Ha a levegőszűrőt is kitakarítottad, akkor nagy valószínűséggel mosható sportlégszűrőd van. Nem ártana megnézni, hogy fel lett-e hozzá fúvókázva a karbi. Több levegőhöz több benzin is kell.
Lehet hülyeségnek hangzik, de az sem kizárt hogy ha sokat állt a motor, akkor valami mókus vagy egér belefészkelt a kipufogódba és részlegesen elzárja a gáz útját...
Üdv mindenkinek, még be sem mutatkoztam.
10 éve van egy '82-es GSX 1100 Katanám, de mivel a fele cucc GSX-R rajta, gondoltam bepofátlankodok ide
Többek között építek most egy old school pályagépet is, amin a vázat, tankot, ülést kivéve minden GSX-R lesz.
Ha nem tömör a légszüröház nem biztos hogy lesz elég nyomáskülönbség hogy a membrán kinyissa teljesen a tolattyút a porlasztókban. De okozhatja a tank szellözöjének dugulása is, vagy benzincsap részleges dugulása a jelenséget, vagy az üzemanyagszürö...
Szeretnék egy kis segítséget kérni, 3 hete vettem 1 gixxer 750-est/1999/karburátoros és az a hiba jelenség ,hogy alsó tartományba hibátlanul húzz/ minden fokozatba/ de, 8000 felet el kezd töfögni és röfögni ,darálni. A karbi már kivan takarítva vagy 100-szor és a levegőszűrő is.A vákum és a levegő csövek pedig épek. Ha valaki tudna segítséget adni azt megköszönném.
Sziasztok! K2 -es 600 nàl Tps jeladó -C00 helyett _C00-àt mutat!
A kérdésem az lenne hol és hogyan tudom jó pozicioba àllitani a folytoszelep
tengelyét?Köszi előre is a segitségeteket!
Sziasztok.van egy ilyen gsx 1100 a tulajdonomban.Évjárat 1985 a forgalmi szerint.Szeretnék hozzá venni gyujtás alaplapot,és mindent ami szükséges hogy rendben legyen.segítséget kérnék a beszerzéshez,vagy ötletet merre keressem.Előre is köszönöm.
Hello! Behalt ez az oldal? Az előző-azóta már megoldódott- kérdésemre nem sok válasz jött, na de majd talán most! Gsxr 1000 K7 műszerfalat szedett már ki valaki? Mi a trükk? Nem akar kijönni, erőltetni pedig nem szeretném. Valakinek ötlete? /mai okosság:sose állj meg a rendőrnek bármilyen ártatlan pofával kéri, mert az pénzbe fog kerülni!/
Sziasztok!Egy kis segítségre lenne szükségem egy gsxr 600 k4 em van és hazafelé jövet kivillant az olajlámpa és egy F1 hibakódot is ír mellé!Valakinek valami ötlet?előre is köszönöm!
Szevasztok! Help! Ha tud valaki valami ötletet, kérem szánjon meg. GSXR 1000 K7 csili-vili masinámon egyszer csak elfogyott az index /elakadásjelző sem megy/. Biztosíték rendben, égők szintén, azok amik egy biztosítékon vannak az indexszel /duda, ilyesmik/ azok szintén működnek. Mi a náthás ..... lehet az ok?
Szia,
Pfff...nem hangzik jól.
Mitől tud leégni egy generátor? Túlterheléstől a legjobban.
Van pár alternatíva. Én amire gondolok, h a fesszab ugye a sok feszültséget eldisszipálja, tehát elmelegíti, és a motorodon szar helyen van, ezért leégett, és a leégett fesszab zárlatba vágta a generátort, ezért az is lefüstölt.
Messze vagy Tatabányától?
Szia,
Nem F1, az nemrég volt a tévébe.
Az az FI jelző.
A C11-nél tényleg a vezérmű tengely jeladónál van a gond.
Tank és légszűrőház leszed, és bal oldalon a szelepfedélen találod.
Érdemes megnézni a vezérmű tengelyben lévő csapot is...
GSXR 750Srad 2000 évj F1 villogott néha véletlenszerűen, de mindíg abba hagyta, nem befolyásolt sok mindent. Barátom elmagyarázta, hogy kell lekérdezni a hibakódot, mivel megálltam vele, és nem indult el. C11 hibakódot írt, vezműtengely jeladó. kérdésem hol találom a motoron?
Lehet hülyeségnek hangzik, de az sem kizárt hogy ha sokat állt a motor, akkor valami mókus vagy egér belefészkelt a kipufogódba és részlegesen elzárja a gáz útját...
10 éve van egy '82-es GSX 1100 Katanám, de mivel a fele cucc GSX-R rajta, gondoltam bepofátlankodok ide
Többek között építek most egy old school pályagépet is, amin a vázat, tankot, ülést kivéve minden GSX-R lesz.
Hali
Chisse
Karbis, és injektoroshoz is.
70/6321-829
Keresek gixxer 750-hez /1999/ müszerfalat.
Szeretnék egy kis segítséget kérni, 3 hete vettem 1 gixxer 750-est/1999/karburátoros és az a hiba jelenség ,hogy alsó tartományba hibátlanul húzz/ minden fokozatba/ de, 8000 felet el kezd töfögni és röfögni ,darálni. A karbi már kivan takarítva vagy 100-szor és a levegőszűrő is.A vákum és a levegő csövek pedig épek. Ha valaki tudna segítséget adni azt megköszönném.
A kérdésem az lenne hol és hogyan tudom jó pozicioba àllitani a folytoszelep
tengelyét?Köszi előre is a segitségeteket!
Csak is motul! !
Nekem a k2 1000 el volt ugyan ez a jelenség! !
Megkapta a motult+a gyàri szürőt, és megszünt a csörgés!
Pfff...nem hangzik jól.
Mitől tud leégni egy generátor? Túlterheléstől a legjobban.
Van pár alternatíva. Én amire gondolok, h a fesszab ugye a sok feszültséget eldisszipálja, tehát elmelegíti, és a motorodon szar helyen van, ezért leégett, és a leégett fesszab zárlatba vágta a generátort, ezért az is lefüstölt.
Messze vagy Tatabányától?
Nem F1, az nemrég volt a tévébe.
Az az FI jelző.
A C11-nél tényleg a vezérmű tengely jeladónál van a gond.
Tank és légszűrőház leszed, és bal oldalon a szelepfedélen találod.
Érdemes megnézni a vezérmű tengelyben lévő csapot is...
GSXR 750Srad 2000 évj F1 villogott néha véletlenszerűen, de mindíg abba hagyta, nem befolyásolt sok mindent. Barátom elmagyarázta, hogy kell lekérdezni a hibakódot, mivel megálltam vele, és nem indult el. C11 hibakódot írt, vezműtengely jeladó. kérdésem hol találom a motoron?