Èn ebay-en vásárolok, Mo.-on szinte semmit...egyszer 60 egyszer 100€-ért vettem az 1400-hez komplett sort...(tartalékba)
Annyi a gond, hogy nem minden esetben mozgásképes a jármü, és nincs mindenkinek futója, meg szabadideje, vagy bérlési lehetösége...ilyen megnyilvánulásokból még nem derül ki, hogy ki a korrekt, azt nem a szerelö mondja/ állítja mágáröl hanem a kuncsaft köre...ördögi kör...és mivel ez a popszakma velejéig romlott, elég nehéz a kiemelkedés...és a 20 rugós javitás mellé még 10-20 ezer a szállítás, meg még találsz rajta újabb 20 ezernyi barkácsolást akkor az már félhavi bér...van akinek meg ez az egész évi motoros budge-je.
A szakemberekkel az a baj, hogy elfelejtik, hogy szinte egytöl egyig, ök is ugyan ezen a szinten kezdtek el barkácsolni, csak az évek alatt kikupálódtak, lett sok tapasztalat, ismeret, szerszám, technológia, összekötetések...ezek után felesleges megkérdöjelezni másban a barkácsolás szellemét...
Hát látom rendesen felkavartam itt a port...pedig nem az volt a célom
Tényleg csak annyi, hogy megcsináljam a motoromat...és azt hittem, hogy itt valaki tud segiteni valamiben (ihaz párotok már segitett és adott tanácsot hol is lehet a baj, valamint megerősitett a saját ötleteimben)
Még annyi, hogy teljesen nem vagyok hülye a motoromhoz..valamit értek hozzá...és azért annyira sötét nem vagyok, hogy egy sima m
helyben elkezdjek injektorokat álligatni, beállitásokat csavargatni...
Akinek van valami ötlete szivesen várom...
Igen vannak korrekt jó bontók M.O.on!
Nagy többségében ismernek is,mert van olyan hogy sajnos menthetetlen némely alkatrész!
K2 re egy komplett szívósor 50-60 ezer,ez is igaz(már ha van makulátlan!)
k2 1000-hez szerezz.....mint a fehér holló!
Csak egy valamit nem értek!
Ha van korrekt szerelő,korrekt áron...miért nem lehet eltolni a vasat hozzá!PL
1 millás motorra sajnáljuk a 20 ezer javítást......
Mindent eltekergetnek a "hobby" szerelők,utána meg jön a szöveg hogy még nem jó,meg a ........
Na az ilyenekre szoktam én mondani a kedves ügyfélnek,hogy sajna így drágább lesz,mert minden otthoni barkácsolást helyre kell hozni,hogy tényleg jó legyen.
Szoktam segíteni önzetlenül!
Ha figyelmesen olvastál volna,most is egy csomó szopástól akartam megkímélni az embert!
További szép napot.
Èn megcsináltam! Nem szoktam ajánlani olyan dolgokat amiket nem próbálok ki. Bele is gyötörtem pár 10 ezret azóta a motorba...
...értem, hogy ebbö élsz...de nekem az ilyen hozzáállás csípi a szemem...
100€-ert szokott lenne komplett injector híd, szenzorokkal motorral...és mivel van amit korán összecsuknak, így kevés a impulzus is bennük.
Amúgy a srác szerintem világosan leírta, saját maga akarja rendberakni, ha ebben tudsz neki tanácsokkal önzetlenül segíteni azt biztos szívesen veszi..., de nem kötelezö...
Hát pazarolhatod az időt,meg kockáztatod,hogy szétmegy az injektor elektromos része!Na ha azt gajra vágod,eldobós a cucc!
Ehhez a művelethez specc gép kell!
Lehet kísérletezgetni
Én 2500/db tisztítom az injektorokat ha valaki kézben hozza.(ezt nem javaslom.....)
szereléssel együtt is meg szokott állni 15,max20(típusfüggő!)
..........hajrá.
Közlöm az új injektor fej 30-40 papír/db,elég drága kísérletezgetni!
ird már meg ha jó lett a motorod,mert ma egész nap kinlódtam egy K1 haccázal,hasonló gondokkal és nem jöttem rá mi a baja.....hibakód olvasásnál semmit nem ir, a TPS felül volt,középre álitottam,mindent átnéztem és nem jövök rá,mi a baja,beindul szinte azonnal,gázadágnál fuladozik,dadog,3 hengerezik,leál.........beindul szuépen mind a 4 henger a leálás utáni inditásnál és gázadásra ugyan az........benzinszivattyu jó,sőt,beletettem az enyimet és ugysem volt jóóóóóóó..................Oszibá is besegitett telón de semmi......
Köszi szépen.
Azt sejtettem, hogy nem lett hengerfejes, a gixxi melegedésről tudok..szóval azon nem aggódok annyira...
Azóta levettem a pumpát,de a takarításig nem jutottam el, mert este járok haza a kurva munkából...Most meg se erőm,se energiám már rá. De majd hétvégén. Szerintem se sok a 2,5 bar...valószínű a pumpa lesz a ludas...
Amint előrelépek jelzek ide
Nem tudom hol jarsz a szerelessel, de mielott szetboritod, erdemes volna spuri nevu adalekkal megkezelni. Lehet vizes a benzin, vagycdugulas miatt nincs meg a nyomas. Lehet hogy mar elorehaladott a problems ès nem tud segiteni, de utana is erdemes hasznalni, mert ilyen is hasonlo esetek harithatoak El vele. Plusz meg joban is fog menni a geped.
Altalaban a tankban a pumpa elott van egy meshfilter ami siman megfoghatja pumpat ha El van dugulva.
Szia Kispoló.
Mindegyik gixi melegszik a városban rendesen,100-105 fokon....
Ha hengerfejes volna a vas!
Kipuff levesz a hengerfejről,és belenézel a csövekbe!Valamelyik fehér akkor annál a hengernél disznóság van.
De szerintem az injektorok lesznek a ludasok.(szar a porlasztási képe)
Nyugi javíthatók 80-90 százalékban.Kicsit időrabló mutatvány.....
Járó motornál a benya nyomása 3 bar,és gázadásra is ott kell maradnia!(ha 3.5 azzal a király + pár pacit jelent)
A 2.5 bar az régen rossz...szarul megy vele....
1 körön helyre kell hozni a nyomás értéket!(nyomástartó szelep kuka lett szerintem)
üdv.
Hello,persze segitettél!Még egy dolog ami alátámasztja a benzinpumpa meghibásodást!Csak sajna igy hogy magam szerelem mert dacból nem vagyok hajlando elvinni egy szervizbe ahol átbasznak,plusz 9000ft/munkaóra mellett dolgoznak...Eddig még hála isten megtudtam mindent magam csinálni haveri besegítéssel.És maradt pénzem benzinre,mert hiába van egy megcsinált motorod ha már lenulláztad magad a szervizdijjal...Szóval inkább szenvedek,de nem adom fel...Köszi mégegyszer...
Szia..Mi egy honda 600-al küzdöttünk,hasonló jelenség volt mint nálad,füst,leállt,gyertyák tele benzinnel....stb. Aztán meglett a hiba,a benzinnyomás szabályzóban átszakadt a membrán,és nyomta ott is a benzint bele!...Remélem tudtam segiteni....
A TPS-t ugye úgy állítottad be, h 1200-ra belőtted az alapjáratot, és akkor állítottad középre a vonalat?
Hmmm, az attól tud olyan lenni, ha nem jó a gyújtás.
Viszont, ezek a rendszerek, bolond biztosak, tehát ha 2 bar az üa nyomás, akkor is elindul a motor és jár egész normálisan. Egyedül a nehéz indulás a jellemzője(Pl a TL-eknél).
Én is Komáromi vagyok, de most Tatabányán lakok/szerelek.
Ha lenne egy kis időm, mondanám, h átugrok megnézni...
Üdv,
Hibakód nincs...-C00 ... A beköpést én se hallottam még senkitől,de bezabáltak rendesen benzinből a hengerek,tiszta benzin a gyertya meg fekete... Hát vagy a nyomás szabályzó/regulator vagy a szűrő a rossz. Ma még átmérem mégegyszer,plusz megmérem benzin folyás mennyiséget is...10másodperc alatt kell 168ml-t nyomnia...Ha ez se lesz jo akkor szétkapom a pumpát és legrosszabb esetbe kicserélem.Amúgy igen,Révkomáromból vagyok...
Gyanús az egész dolog.
Ez nem köpi be csak úgy a gyertyákat...injektoros...
A 2,5bar elég szar. 3 felett kell nyomnia a pumpának, és a szabályzója állítja be 3bar-ra.
Komárno-i vagy?
Üdv,lemértem a benzin pumpa nyomását...2,5bar...gyárilag 3kéne ugye lennie,szóval ez nincs meg :( próba után meg beköpte a gyertyákat...tiszta fekete mind,nem láttam ilyet még 4ütemű motornál...szóval most itt tartok :) Veszek gyertyát...vagy esetleg ami benne van azzal még próbálkozok,de benne nem hagyom/megtakaritom....meg a pumpa szétszerelése következik :(
A legegyszerűbb lemérni az egész pumpát? Vagy szereljem szét és csak a regulátort lemérni?
Csakmert az elsőhöz kellene valami spéci csatlakozó a benzincső végére. Ha csak a regulátort mérem akkor azt elég rákötnöm egy kompresszorra és közé tenni egy nyomásmérőt. Tévedek?
Esetleg valami otthoni csináld magad megoldással szokod?
Kiváncsi lennék már mindenre, mert nagyon szenvedek a gép miatt, hogy mehetnék, de nincs mivel...
A TPS-t beállítottam,nem segített.
A motort most már a garázsban szereltem nem kint a napon,meleg motornál a füst a dobból nem fehéres/gőz szerű hanem feketés és hosszabb fordulattartás és gázolgatás mellett belobban a kipufogó és lángot vet többször is.Elmentem egy kisebb próbaútra...vezethetetlen a motor!Ha behúzom a kuplungot azonnal ledöglik menet közbe is.Illetve az egész story elejéről azt felejtettem el elmondani,hogy amikor először elkezdett baszakodni akkor ledöglött egyből,mert nem volt alapgáz.Azon kicsit tekertem,mert azt hittem az a gond csak...és az után vettem észre azokat a gondokat amiket eddig leirtam...
Olaj nem túrós,nem fehér.Hűtőviz állaga szerintem megfelel egy másfél évesének.Sárga mint a Motul hűtőfolyadék és nincs rossz szaga.Igaz kicsit zavaros,de szerintem ez a másfél évnek tehető be.
Annyi a gond, hogy nem minden esetben mozgásképes a jármü, és nincs mindenkinek futója, meg szabadideje, vagy bérlési lehetösége...ilyen megnyilvánulásokból még nem derül ki, hogy ki a korrekt, azt nem a szerelö mondja/ állítja mágáröl hanem a kuncsaft köre...ördögi kör...és mivel ez a popszakma velejéig romlott, elég nehéz a kiemelkedés...és a 20 rugós javitás mellé még 10-20 ezer a szállítás, meg még találsz rajta újabb 20 ezernyi barkácsolást akkor az már félhavi bér...van akinek meg ez az egész évi motoros budge-je.
A szakemberekkel az a baj, hogy elfelejtik, hogy szinte egytöl egyig, ök is ugyan ezen a szinten kezdtek el barkácsolni, csak az évek alatt kikupálódtak, lett sok tapasztalat, ismeret, szerszám, technológia, összekötetések...ezek után felesleges megkérdöjelezni másban a barkácsolás szellemét...