...könnyebb . maradjunk abban hogy nincs 8kg-nál több külömbség.ha a kicsit teletankolod máris több mint kevés benzinnel a nagy.
Jó biztos számit az a kis külömbség ,de azért annyira csak nem?
Más indok nincs?
Atyaúristen ezt is megértem, a legelvakultabb yamahabuzz Honda-kereskedő lesz? Istenem hát már semmi sem biztos ebben az életben????!!!
1ébként gratula ha így lesz bár eddig úgy tűnik Hondát nem veszek még pár évig...majd ha megörexem.
OldPiet, az a helyzet, hogy egy hatszázas és egy ezres között óriási a különbség pl. fordulékonyságban/ledönthetősegben!
Ennek viszonylag kevés köze van a konkrét súlyadatokhoz, ugyanis marhára nem mindegy, hoy HOL van az a 8 kiló!
Ha ugyanis forgó/mozgó tömegekről van szó, a különség a sokszorosára növekszik!
A részletes fizikát most inkább hagyjuk, de van itt minden, mint karácsonykor: felállítási nyomaték, centrifugális hatás, stb.
Pl. vegyük csak a dugattyúkat: egy hatszázasban sokkal kisebbek mozognak, mint egy ezresben. Ráadásul 4 darab, és nem ritkán 10 ezres percenkénti fordulat fölött! Ezeknek eszük ágában sincs bedőlni a kanyarba!
Hogy mennyire nincs az függ jócskán a köbcentiktől (motorblokkban lévő mozgó tömegektől)
Egyébként ez igaz még a felnikre/féktárcsákra is (forognak mint a franc), itt minden egyes gramm különbséget nagy sokszorosan fogsz érezni pl. 200-as tempónál!
Röviden ennyi. Szerintem
Persze, a CBR1000RR előző blokkjával!
Miért, érdekelne egy?
Mellesleg aki bármilyen új Honda motort akarna venni, az nyugodtan keressen meg engem, illetve a DanGer Bikes-t!
mert az a 8 kiló nem 8.... szerintem. azaz ugyanarra a buszra feltolni egy kawa 636-ot, s egy k5 gixert... messze nem ugyanaz az érzés volt. s az nem 8 kiló...
magyarázzátok el mennyiben jobb egy 750-es vagy egy 600-as mint egy 1000-es??
Hiszen teljesen egy sulycsoportban vannak. Az a 8 kg nem olyan jelentős.Miért lenne nehezebb döntögetni az ezrest? Bocs én egyiket sem ismerem.
De, mint ahogy már említettem, ez is csak nézőpont kérdése!
Van aki ezt úgy fogalmazza, hogy erősebb mint egy hatszázas, és fordulékonyabb mint egy ezres!
ezért átmenet a kettő között. jobban fordul mint egy ezres, de kevésbé mint egy hatszázas, s erősebb mint egy hatszázas s gyengébb mint egy ezres.
tehát ideális lépcső ezer előtt!
Én mindhárom fajta kategóriával mentem már.
A hatszázast értem, mert nem megy, viszont gyerekeknek valóan fordul.
Az ezrest értem mert, tol mint a barom, frankón lehet vele birkózni kanyarban.
A hétötvenest kurvára nem értem, mert egyiket sem tudja.
Nem, én úgy gondolom ha a Suzukinak esze volt akkor csinált egy hatszázasnál azért jóval erősebb és nyomatékosabb 750est, ami viszont nyomatékból nem akar állandóan a hátára tenni, mint az ezres és pályán, szerpentinen ezen könnyedebb kezelhetősége miatt ki is porolja az ezres péniszeket. :D
Túró: 70ről gyorsulva 6ban a 750K4 gyakorlatilag 1 motorhosszt vert a 636ra kb 220-ig de ezt úgy, hogy legalul hozta azt a motorhosszt és 100 fölött már nem tudott 1 centit sem elmenni. Esetleg 250 fölött némileg elment volna de nem tenném rá a nyakam érzésre pedig több, mint 15% a lökettérfogatkülönbség. Ja bocsánat azt kifelejtettem, hogy a gixeren -1 fog volt elöl enyém meg csontszéria.
Azt elhiszem, h 0-400m-en minimális a különbség de utcán nyomatékból motorozva kéne legyen némi előnye a nagyobbnak máskülönben mi értelme?
És ismerek nálam elvakultabb Yamaha rajongót is!